WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 09:19

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Tepalas C2, 1,4 benzas/dujos
StandartinėParašytas: Gru 28 2016, 12:04 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Geg 17 2006, 12:26
Pranešimai: 103
Miestas: Vilnius
sveiki, prašykit koks turi būti tepalas šitam Citroenui. 2005ų metų mašina. Dėkui iš anksto

_________________
c2+yamaha = \m/


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2016, 14:34 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Geg 17 2006, 12:26
Pranešimai: 103
Miestas: Vilnius
5W40 pirkt ?

_________________
c2+yamaha = \m/


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2016, 16:48 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
galiu autodata paziuret :o

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2016, 19:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Autodatoj dažnai grybą rodo.
Rašyk, koks variklis, nes galėjo būti senasis TU3 8 vožtuvų, tai tokiam galima dar ir 10W40 užpilt ir važiuot, jis iš akmens pagamintas, bet pagal metus ir automobilį geriau 5W40.
ET3 16 vožtuvų, realiai beveik tas pats, tik uždėjo dviejų velenėlių galvą, velenukai smulkūs, pilčiau 5w40.

Princo (PSA/BMW) varikliui TIK 5W30, bet manrods princo į C2 nemontavo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 30 2016, 08:45 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Geg 17 2006, 12:26
Pranešimai: 103
Miestas: Vilnius
dekui, pričiupau 5W40

_________________
c2+yamaha = \m/


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 30 2016, 13:07 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
sitam varikliui alsuoklis neuzsala kaip senesniems 1,8L bei 2 L ?

Nes tiems kuriems uzsala alsuoklis tepalu ziema nepatariama keisti nes daugiau kazkaip vandens garu.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 30 2016, 13:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kaip tik šviežia alyva būna mažiau drėgmės turinti, tai abejoju, kad čia tiesa yra.
O 1.4 bent jau 8 vožtuvų problemų su alsuokliais tikrai neturi.
Kaip naujesni, nežinau, bet nemanau, kad turės, nes pas TU variklius priekyje išmetimas, o gale įsiurbimas, tai jiems ten gerokai šilčiau tiems alsuokliams.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 30 2016, 13:42 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
man pernai kai C5 I 1,8L isvare tepalus per matuokle tai buvo smagumo :( Lauke -15C tai nesupratau kas cia daros .

Veliau perskaiciau daug rusu temu tai ta beda aktuali ziema. :bum:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 31 2016, 00:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Taip.
Tokiu atveju aktualiausia yra kuo šviežesni ir kokybiškesni tepalai ir važinėjimas ne "2km ir sustojam pusdieniui".
Alsuoklio šildytuvai savo darbą atlieka, būna ir originaliai sumontuoti, kai mašina originaliai šiaurės valtybėms skirta būdavo, būna ir po gamyklos montuojami. Būna visokie ten būdai juos apšiltinti, kad būtų uždaresni ir arčiau variklio, tuomet mažiau nori kimštis ir užlipti.
Ir t.t.
Geriausiai tai tiesiog to variklio nenaudoti. Nėra jis labai vykęs ir tiek. Su XU buvo tos pačios nesąmonės, tai paėmė ir padarė iš jo EW. Naujesnis variklis, bet beveik visos bėdos liko tos pačios. Aišku, senstant, tai originaliems tų automobilio pirkėjams turbūt neteko tų bėdų paturėti nei kart.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007