Norėčiau pasidalinti keiais įspūdžiais važnėjant Citroen C2 VTS automobiliuku. Juo geriausia važinėtis mieste, arba priemiesčio vingiuotais keliais. Greitkelyje su juo pakankamai daug vargo dėl triukšmo, skurdžios garso izoliacijos ir pakankamai aukštu degalų sąnaudų, nors traukos jam netrūksta. VTS modelis yra gaminamas su mechanine pavarų dėže, kuri skiriasi nuo standartinės C2 dėžės mažesniu perdavimo skaičiumi, kas užtikrina dinamiškesnį važiavimą, tačiau variklis dirba aukštesnėmis apsukomis. VTS skiriasi nuo VTR modelio modifikuota pakaba (standesnės spyruoklės, storesnis priekinis stabilizatorius, didesni ratai), VTS variklis yra galingesnis - 90 kW. Variklis sukasi iki ~7.000 aps/min., pavaros perjungimo indikatorius prietaisų skydėlyje užsidega esant ~6.200 aps/min. Važiuojant 90 km/h greičiu variklio apsukos siekia ~ 3.000, dėl ko automobiliukas greitkelyje yra pakankamai triukšmingas. Galima klausytis variklio garso, kuris kiek primena švilpimą arba įsijungti magnetolą, kuri groja pakankamai neblogai (6 garsiakalbiai).
Ypatingai malonu važiuoti vingiuotais keliais, greitai įveikiant posūkius, nes kieta ir automobilio šoniniam pasvyrimui atspari pakaba, bei dideli R16 ratai su žemo profilio padangom užtikrina puikų mašinos stabilumą. ESP nesikiša per anksti ir pradeda veikti tik pradedant slysti ratams, nors reikia nebogai pasistengti, kad jie pradėtų slysti. Šią sistemą galima atjungti.
Važinėjant normaliu tempu mieste degalų sąnaudos siekia ~ 8 - 8.6 ltr/100km. Gerai paspaudus, sąnaudos, aišku, didesnės. Galbūt kam nors šie pastebėjimai bus naudingi
