Dabar taip, pasakoju.
1.Naują čipą pririšt gaunasi* (*priklausomai nuo rakto tipo. Automobilį galėsi užvest).
Naujų kinietiškų raktelių nepririšinėjam, nes: 50% neveikia jau iškart, 25% veikia labai trumpai, 20 veikia čiut čiut ilgiau, bet ne ilgiau nei 2 mėnesiai. Po to galvas skauda mums, nes klientas reikalauja amžinos garantijos, net jei ir tai jo atsivežtas raktelis. Todėl ir nebeprasidedam su svetimais.
3. Seną raktelį nuo kitos mašinos teoriškai galima pririšt, bet praktiškai tai sugaiši belekiek laiko, sugadinsi belekiek immo čipų ir gal pavyks, gal nepavyks. Ir tai dar, nežinia kokio modelio raktelis ir kas viduj sėdi, pas vienus vienaip, pas kitus kitaip.
4. Saviškiui P206 buvau pririšęs seną, paveikė gal savaitę ir smigo. Mašina kuriasi, bet distancinis neveikia.
5. Jei dar kada sau darysiu, tai paprasčiau įsidėt signalizaciją, bendroj sumoj pigiau ir nervų nereik gadintis

6. Rekomenduoju arba naują raktelį iš dilerio, arba signalizaciją.
7. Jei norite žinoti, kaip ten darosi tie visi pririšimai, kokius duomenis reikia išsitraukti iš esamo originalaus raktelio ir ttt, tai skaitykite google, pirkite spec įranga, išleiskite krūvą pinigų, sugaiškite kilometrus nervų ir valandų, ir jei jums pavyks - finale sužinosite, kiek klientas galvoja, kad yra vertas Jūsų darbas.
