WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 26 2020, 04:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 01:01 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 16 2011, 07:27
Pranešimai: 100
C3 sunkiai sukasi vairas į kairę, labai lengvai į dešinę, kur bėda. Užsienio forumuose daug tokių bėdų bet sprendimų nėra. Patarimų turite?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 03:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
Nesam susidūrę, bandom spėliot, t.y. diagnozuoti simptominiais būdais.
Neužvestai mašinai irgi tas pats? Pvz riedant ir užgesinus variklį (tik neišstraukit raktelio). Na, arba atjungus kolonėlės elektrą.
Pakėlus priekį jaučiasi skirtumas? Užvedus ir neužvedus.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 08:35 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 16 2011, 07:27
Pranešimai: 100
Isjungus degima stiprintuvas nebeveikia, ijungus jauciasi kaip suveikia, sukti vaira visa is desines i kaire zymiai sunkiau nei sukti vaira is kaires i desine. Viskas prasidejo po kolonkes rekonto, buvo keistos ivores nes barskejo. Idejom ir isemem patys tad nieko nepridirbom.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 15:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
profesionalas rašė:
Idejom ir isemem patys tad nieko nepridirbom.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 19:46 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 16 2011, 07:27
Pranešimai: 100
https://citroens-club.ru/topic/26037-%D ... BC/page/2/


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 19:48 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 16 2011, 07:27
Pranešimai: 100
Mašina pakelta nuo žemės
https://youtu.be/7OjsUXdOnoE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 21:23 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 16 2011, 07:27
Pranešimai: 100
https://www.drive2.com/b/49691713442152 ... AOruqqxjac


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 21:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
Kai įvorę keitėt, buvot turbūt ištraukę patį elektros mechanizmą/reduktorių iš kolonėlės liniuotės korpuso? Šlicus liniuotės pasižymėjot ir sustatėt atgal su reduktorium lygiai taip, kaip buvo, šlicas į šlicą, nieko nenusukę viso rato ar pan?
Vėlgi spėlioju, bet panašu į tai, kad pasimetusi nulinė padėtis ir tiesiog į vieną pusę neveikia, nes tiek posūkio kampo nuo nulinės padėties teoriškai turi būti neįmanoma. Galbūt galima sukalibruoti per ESP kompą arba jei yra, atskirą vairo kompą (niekad neteko ten lįsti pas C3, paprastai atvažiuoja su variklių, kuro sistemų ar transmisijų bėdomis), jei yra tokia funkcija, ir gal nusistatytų iš naujo. Kitas variantas, jei nekalibruojama, tai teks ardyti iš naujo ir kažkaip tai sugalvoti būdą, kaip ten atstatyti į vietą tą kolonėlę. Jei ir tai niekaip nepavyks, vadinasi yra gedimas ir reikės keisti arba taisyti elektroniką.
O gal tik vairo padėtį pametėt? Bet tada turėtų pavažiavus kelis kilometrus tiesiai užsidegti ESP lemputė (jei yra ESP), o dar dažniausiai ir koks šleifas nutrūksta ir dingsta pypsas ir/ar Airbag.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2020, 18:52 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1550
Miestas: Kaunas
Keist kolonele :shock:

_________________
C5 III Sedan 2L Petrol/LPG BRC . Be hidraulikos ;)

C5 III Estate 3L V6 Petrol/LPG BRC . Good CatCar ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2020, 19:40 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 16 2011, 07:27
Pranešimai: 100
Skaičiau rusų forume vienas pasikeitė kolonėlę ir bėda vistiek ta pati išliko :) nes ir restauruotai kolonėlei tas pats gali būti.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2020, 19:52 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 16 2011, 07:27
Pranešimai: 100
Viską mes teisingai darėm.
ESP mašinoj nėra.
Jau sutvarkėm, pagal prieš tai žmogaus drive2 forumo išaiškinimą.
Pasikėlėm mašinos priekį, vėl nuimėm vairo pavarą su visu stiprintuvu, ant stalo atsidarėm mažą dangtelį, išvalėm, išputėm oru, vėl įdėjom vairo pavarą visą atgal neuždarę dangelio viską surinkom.
Ant platos yra mažas potenciometras, iš pradžių pasukau nedaug kokius 2-3 laipsnius į dešinę, patikrinom užkūrę, tai dar labiau priešinosi sukimui į kairę. Tada potenciometrą į pradinę poziciją ir kokius 5 laipsnius į kairę. Patikrinam - viskas tvarkoj. Užtepam hermetiką, ir prisukam dangtelį - prieiti šeip taip galima. Visas stebuklas už kurį turbūt būtų servise 100eu paėmę. Niekas kompu nesireguliuoja. Buvom pas kelius rimtus elektrikus, jungė kompus kraipė pečius viskas tipo gerai turi būti.Vienas net sakė, kad prieš tai su Peugeot pas jį po restauracijos su tokia pat bėda buvo irgi nerado bėdos, taip ir važinėjas iki šiol. Vairo pavarą išėmėm ir įdėjom patys. Pačią kolonėlę restauravo akujenas "meistras", jei galim taip pavadint (tiesą sakant rimtesnio ir neradom Šiaulių apskrityje). Nuvežėm į kitą miestą ant stalo padėjom, kitą dieną atvažiavom pasiimėm. Kuris po to atsimazino nuo visko kai pasakėm, kad vairą traukia į vieną pusę - pasakymas man taip pirmą sykį. Sakė pasidomės susisieks - iki šiol nieko.Maža ką gal ir numetė stiprintuvą nuimdamas nuo pavaros, dėl to potenciometras pasisuko. Nes ten valdymas labai jautrus. Taigi dalinuosi bėda, kurios daugelis net nežino kaip spresti, nes info labai mažai o bėda dažna, kiti pradeda pulti keisti kolonėlę visą, be reikalo... Elektrikui pasakiau, kad pasakytų tam su Peugeot, ir kas Lietuvoj ieškos tos info tikrai ras ir ji bus naudinga.
Ačiū už dėmesį.
Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2020, 22:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
Manau, kad problema tame, kad buvo sudėta ne taip, kaip buvo išardyta, t.y. sukišti stiprintuvo-štoko šlicai į liniuotę ne toje vietoje, kurioje buvo ištraukti. Už tai ir pasimetė padėtis. O ne kad numest galėjo kažkas kažkas. Patikėk, ten važiuojant užtenka ir vibracijų, ir smūgių, kad būtų sujudėję savaime, jei tai įmanoma.
Kas ištraukė ir sujungė atgal kolonėlę, ar jūs, ar meistrai, visai nesvarbu, bet esmė, kad dėl šito atsitikimo atsakinga yra ne pati kolonėlė, o darbas prie jos.
Jei būtumėt davęs tiems kolonėlių meistrams, kurie dirba su elektrinėmis kolonėlėmis, manau problemos būtų išvengta. Yra Lietuvoj tokių, kurie dirba ir su elektrinėm, ir turi stendus bei įrangas, kad nereikėtų ant mašinos, kaip jums, pasijungus, kalibruotis. Bet irgi, turbūt, ne visais atvejais. Nes tikrai ne visoms kolonėlėms tai svarbu.
Jei prie kolonėlės neišeina prisijungti arba nėra centrinės padėties kalibravimo funkcijos, vadinasi oficialiai mazgas vartotojui ir net dyleriui yra neardomas ir neremontuojamas, tik keičiamas nauju arba gamykliškai restauruotu. O jį remontuoti gali tik jo gamintojas arba gamintojo sertifikuotą (arba nukopijuotą) įrangą turintis vienetas. Garažo meistrams tokiu atveju reikia matuotis, žymėtis, ir dar kartą žymėtis iš naujo, kad nekiltų problemų.
Ta pareguliuojama varža tikriausiai kalibravimui ir reikalinga, tik tas daroma ant stendo, surenkant kolonėlę.
Ir tik nereikia čia mūsų kvailiais laikyti.
Realiai, juk kolonėlę vežėte, o ne pirkote naują dėl to, kad norėjote sutaupyti pinigų. O norit sutaupyti pinigų visada yra rizika. Tuo autoremonto sritis yra praktiškai panašiausia į statybą. Jei moki pigiai, tai visada gauni blogai. Jei moki brangiai, dažniausiai vistiek gauni blogai. Yra kas už brangiai padaro ir gerai, bet tokių nėra labai daug. O būna pasitaiko ir kas už pigiai padaro gerai, bet čia kai pasiseka pataikyti ant jaunų perspektyvių specialistų arba tiesiog altruistų.
Lygiai tos pačios problemos yra su COM2000 ir naujesniais COM blokais. Jei išardai ir sudedi bet kaip, pameti vairo kampo daviklio ir šleifo apsisukimų kalibrą, ir gaunasi, kad vienas nuo kito nusisukę dviem ratais arba išvis velnias žino kiek į šoną. Tada kalibruok vairo padėtį nekalibravęs, įranga neleidžia kalibruoti, jei mato per daug laipsnių nusukimą į šoną, o jei pastatai į vietą, kad bent kalibruotųsi, naudojant nutrūksta šleifai. Ardymas ir surinkimas iš naujo iš akies gerai dažniausiai nebepadeda, nes padėčių surinkimui belekiek ir reikia turėt brėžinius arba instrukcijas, o tas viešai neprieinama niekur, nes mazgas neardomas. Tada belieka išmest ir įdėt naują už 150eur arba naudotą už 30-50eur. Arba pi stis visą dieną pačiam, galiausiai galimai pataikyt teisingai sumaut ir džiaugtis, kad pavyko sutaupyti, nes meistras būtų nulupęs 30-50eur už naudotą bloką ir 20eur už keitimą.

P.s. jeigu jums 100eur už vairo kolonėlės išėmimą, dangtelio nusukimą, potenco sureguliavimą ant vietos (tarkim, būtumet neradęs tos info pas rusus, o atvažiavot pas žmogų, kuris žino ir moka padaryti), ir teisingą surinkimą atrodo per daug, tai tokiu atveju viską tik patiems ir telieka darytis ir taupyti pinigus. Jei
Aš, jei tokią informacija turėčiau ir žinočiau kaip padaryt, o dar jei atvažiuoja mašina su tokiu gedimu, kuris atsirado po remonto ir lindimo patiems arba kažkur kitur, imčiau turbūt ir daugiau. Tokiu atveju visada kaina būna su koeficientu, nes nežinai, ar problema dėl realaus gedimo, ar dėl to, kad pridirbta, plius ardydamas nežinai, kaip buvo iš gamyklos, ir jei mintinai nežinai, kaip turi būti, tai dar ir gerai pasiknisti reikia, kol išsiaiškini. Jūs juk knisotės. Kiek laiko užtrukote, kol ieškojote problemos, suradote informaciją, sužinojote, kaip pataisyti ir galiausiai atlikote darbą? Visą tą laiką padauginkite iš 20-30eur/h. Telpate į 100eur? Jeigu atrodo, kad 20eur/h yra brangu, tuomet turbūt neteisingai skaičiuojate išlaidas.
Aš tikrai siūlyčiau pradžioje tiesiog naują kolonėlę įdėt, arba atsivežt susiradus naudotą, ir pakeisčiau. Nes velnias žino ko ten dar kas kiek pridarė. O viešai gi nepasakysi. Gėda :) Reikia visada sakyt, kad kažkam nuvežei ir kažkas pridirbo, ir dar ir taip daug sumokėjai, todėl nebenori dar kartą mokėt tam, kuris pataiso :D

O už informaciją tai ačiū. Tikrai gali kadanors praversti. Nors jie jau ir baiginėjasi.
Džiugu, kad dar yra žmonių, kurie pasidalina istorijos pabaiga ir sprendimais :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2020, 23:31 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 16 2011, 07:27
Pranešimai: 100
Meistras rimtas gi ne viena simta koloneliu perrinkes mietkos sutapo gamyklines virsuj, o ta varza jega reguliuoja. Pasakius gal ne i tuos slicus pataikes ar neatsimatavot, gavom pastabu nemokink dirbt nieka nebaiges. Jei butu gamykliskai nuspresta kad negalim ten lyst butu uzvalcuota ar islieta is vien. Tad tokie kurie uzsiima vairo koloneliu remontu manau maziausiai kazka i ta puse turetu zinot. Ten istikro galim prieit ir nenuemus koloneles uztenka rata nuimt, bet mes norejom kaip geriau. Tuo labiau kad isimt vairo pavara trunka apie puse val. Pabandem gavos dalinames. Kad kiti o ypac vairo koloneliu “meistrai” bent nors zinotu i kuria puse nukreipt.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 04 2020, 14:33 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1550
Miestas: Kaunas
Kolega profesionalas labai atkaklus esat ;)

Ieskot iki galo gedimo . :appl:

As buciau uzstingejes ir taip vazinejes.

_________________
C5 III Sedan 2L Petrol/LPG BRC . Be hidraulikos ;)

C5 III Estate 3L V6 Petrol/LPG BRC . Good CatCar ;)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007