Vakar siaip is smalsumo pabandziau pasidaryti auksti kaip kad cia sakot 15-17 cm nuo zemes iki donkrato atramos (pas mane buvo daugiau cm). Man asmeniskai 15-17 cm aukstis labai nepatiko. Na vaziuojant zvyrkeliu siek tiek maziau jauciasi vibracija per kebula, bet dazniau pakaba daro "DUNKT DUNKT"

Vaziuojant asfaltu irgi nepatiko kaip ji juda per asfalto nelygumus ir bangavimus. Kazkokia vangi ir skysta.
As asmeniskai pasilieku prie aukscio gauto pagal technine literatura, kuomet pagal formules priekyje aukstis tarp zemes ir kebulo vertikaliai su rato asimi

gaunasi H1 = ~169 mm. Tai atitinka ~ 675 mm nuo zemes iki sparno arkos (viduriukas tarp MAX ir MIN padeciu)
o gale tarp zemes ir remo prie galines kvadratines gumos

H2 = ~441 mm. Tai atitinka ~610 mm nuo zemes iki sparno arkos (viduriukas tarp MAX ir MIN padeciu)
Tuomet pakaba pasidaro tokia maloniai standi (ne kieta, nors zvyrkeliu kebulas labiau barska) ir kelio bangavimus (ne duobes) sugeria svelniai.
Reguliuojant auksti svarbu paskui pastatyti rankinio valdymo kronsteina per viduri korektoriaus skyleje, kad butu vienodas laisvumas i viena ir i kita puse. Kitaip kentes subine masinai ivaziuojant arba isvaziuojant is asfalto bangos.
