WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Rgs 18 2018, 19:12

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 19 2017, 15:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 26 2016, 21:16
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
Sveiki, C5 savininkai, patarkit kur jus Vilniuj tvarkotes hidro? Kazkaip kietokai vaziuot pradejo, tai planuose po ziemos arba artimiausiu metu - pasiziureti. Citroligoninej, kazkada uzklausiau Juliaus, sake su tuo jie nelabai uzsiima. Pradzioje, bent sferu slegi patikrinti noriu. Auto: 2011 2.0HDi 120kw Tourer su HA3. Aciu

_________________
C5 2011 2.0HDi 120KW Black Tourer


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2017, 17:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 264
Miestas: Vilnius
Pirmą kartą girdžiu, kad Citroligoninė neužsiimtų hidraulika.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2017, 18:40 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 2796
Miestas: Kaunas
Mes irgi kartais pasakom, kad nekeičiam lempučių arba kad neatliekam diagnostikos. Manau suprantat, kodėl taip pasakoma ;)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2017, 20:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 26 2016, 21:16
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
ukw rašė:
Mes irgi kartais pasakom, kad nekeičiam lempučių arba kad neatliekam diagnostikos. Manau suprantat, kodėl taip pasakoma ;)

Nemanau, kad čia tas atvejis :D Galbūt nesusišnekėjom tada

_________________
C5 2011 2.0HDi 120KW Black Tourer


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2017, 21:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 649
Miestas: Vilnius
Susidaro įspūdis, kad Vilniuje yra vos dvi - trys vietos kur specializuojasi Citroen su hidraulika remonte.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 20 2017, 10:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 271
Miestas: Ukmergė
Iš kur pas tave 120 kw, jei 2,0 hdi?
Kam tą slėgį matuot sferose?
Į sport režimą reaguoja? Skysčio netrūksta?
Tada eini į google ir bandai surast rusų forume infos, nes čia, lietuvoj, mažai patirties dar su jais, o vakaruose nieks nežaidžia- keičia automobilį, kai mes pradedame slėgius sferose matuot :).
Dar , žinok, mažai kas lindo x7 hidraulikas, remiasi senesnio c5 patirtim, o sistemos skiriasi, pradeda svaigt apie vairo sukinėjimus, stabdžių nuorinimus..... atskiros sistemos , pas x7 jau. Net skystis kitas pilasi į x7 sistemą .
Jei kalbėt apie vilniaus "daktarus" buvau "CP servise " įspūdis šeip sau.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 20 2017, 11:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 26 2016, 21:16
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
Navanas rašė:
Iš kur pas tave 120 kw, jei 2,0 hdi?
Kam tą slėgį matuot sferose?
Į sport režimą reaguoja? Skysčio netrūksta?
Tada eini į google ir bandai surast rusų forume infos, nes čia, lietuvoj, mažai patirties dar su jais, o vakaruose nieks nežaidžia- keičia automobilį, kai mes pradedame slėgius sferose matuot :).
Dar , žinok, mažai kas lindo x7 hidraulikas, remiasi senesnio c5 patirtim, o sistemos skiriasi, pradeda svaigt apie vairo sukinėjimus, stabdžių nuorinimus..... atskiros sistemos , pas x7 jau. Net skystis kitas pilasi į x7 sistemą .
Jei kalbėt apie vilniaus "daktarus" buvau "CP servise " įspūdis šeip sau.

Nu taip pasakei lyg buciau koki stebukla pasakes... Yra ~100kw 2.0HDi ir 120kw naujesnis 2.0HDi.
I sport reguoja - maziau banguoja ir standesne pasidaro.
Skysti tikrinau nuleidus kiek eina su pakabos valdymu, atsukau ie bakelyje paziurejau, kad apsemia ta tinkleli. Tai toks ir patikrinimas.
Ieskojau jau patikek info. 80% atsakymu buna, kad citro ar hidroparanoja. Ir didesne dalis info senesniems citramonams. Cia antras mano citrius, nesenai isigyjau sita naujesni, tai norisi pasitikrint viska, kad butu ledas :) Nes tik nusipirkus pries menesi tai plauke tiesiog, o dabar toks jausmas, kad sukietejo :D

_________________
C5 2011 2.0HDi 120KW Black Tourer


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 20 2017, 12:38 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 271
Miestas: Ukmergė
Galvojau, gal čipavai. Tavo problema anašiau į įpratimą. Man irgi buvo, bet pavažinėjus su bmw 5 ,priekaištai c5 am dingo :D. Bet aš toliau buvau nuėjęs, amortizatorius ant stendo tikrinau :D

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 20 2017, 13:21 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1234
Miestas: Kaunas
otaip rašė:
Navanas rašė:
Iš kur pas tave 120 kw, jei 2,0 hdi?
Kam tą slėgį matuot sferose?
Į sport režimą reaguoja? Skysčio netrūksta?
Tada eini į google ir bandai surast rusų forume infos, nes čia, lietuvoj, mažai patirties dar su jais, o vakaruose nieks nežaidžia- keičia automobilį, kai mes pradedame slėgius sferose matuot :).
Dar , žinok, mažai kas lindo x7 hidraulikas, remiasi senesnio c5 patirtim, o sistemos skiriasi, pradeda svaigt apie vairo sukinėjimus, stabdžių nuorinimus..... atskiros sistemos , pas x7 jau. Net skystis kitas pilasi į x7 sistemą .
Jei kalbėt apie vilniaus "daktarus" buvau "CP servise " įspūdis šeip sau.

Nu taip pasakei lyg buciau koki stebukla pasakes... Yra ~100kw 2.0HDi ir 120kw naujesnis 2.0HDi.
I sport reguoja - maziau banguoja ir standesne pasidaro.
Skysti tikrinau nuleidus kiek eina su pakabos valdymu, atsukau ie bakelyje paziurejau, kad apsemia ta tinkleli. Tai toks ir patikrinimas.
Ieskojau jau patikek info. 80% atsakymu buna, kad citro ar hidroparanoja. Ir didesne dalis info senesniems citramonams. Cia antras mano citrius, nesenai isigyjau sita naujesni, tai norisi pasitikrint viska, kad butu ledas :) Nes tik nusipirkus pries menesi tai plauke tiesiog, o dabar toks jausmas, kad sukietejo :D


O padangu kolega nekeitet ?

Citriukas X7 smagiai plaukia su R17 ratais. Zymiai miknsciau vaziuoja su R17 225/55

o su R18 zymiai pakieteje auto ir pasunkeja vairo sukinejimas

_________________
C5 II Hatchback. BRC LPG ( 13L / 100 km)
3L V6 (ES9A 152 KW) power. Automatic gear box Aisin AM6.
Mazda 3 2006m parduota. Buvo kieta ir surudijus. ;(


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 20 2017, 13:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 9877
Miestas: Kaunas
Navanas rašė:
Iš kur pas tave 120 kw, jei 2,0 hdi?
Kam tą slėgį matuot sferose?
Į sport režimą reaguoja? Skysčio netrūksta?
Tada eini į google ir bandai surast rusų forume infos, nes čia, lietuvoj, mažai patirties dar su jais, o vakaruose nieks nežaidžia- keičia automobilį, kai mes pradedame slėgius sferose matuot :).
Dar , žinok, mažai kas lindo x7 hidraulikas, remiasi senesnio c5 patirtim, o sistemos skiriasi, pradeda svaigt apie vairo sukinėjimus, stabdžių nuorinimus..... atskiros sistemos , pas x7 jau. Net skystis kitas pilasi į x7 sistemą .
Jei kalbėt apie vilniaus "daktarus" buvau "CP servise " įspūdis šeip sau.

Būtų tikrai įdomu sužinoti, kuo skiriasi C5 pirmos/antros laidų ir X7 laidos hidraulinis skystis?
Vairo sukinėjimai ir stabdžių orinimai taip pat nebegroja nuo Xantijos ir XM, tai remiamasi ne senesnio C5 patirtimi, o žaliakraujų patirtimi, ir tai yra neteisinga. Bet nuo 2001mų ir pirmo C5 jau nebebuvo tų pačių sistemų. Su vairu susiję tik tuo, kad ima skystį iš bendro bakelio, ir taip yra ir pas X7, o su stabdžiais - niekuo. Nebent tik tuo, kad per CAN dalinasi informacija ir stabdžių (ABS/ESP), ir Hydroactive kompai, bet čia nėra susiejimas.
Taip kad, nešnekėkit nesąmonių su tokiu užtikrintumu. Net jei taip ir paskaitėt, kaip rašot, pas rusus, bet tai nėra tiesa.
Jei sistema neturi HA, tai atmetus visokias anomalijas, kaip užsikimšusius vamzdelius ir kitas beliberdas, tai ten būna tik neteisingas aukštis arba blogos sferos. Na, pas I/II laidas dar galas būna kietas dėl supuvusių šakių guolių, bet labai labai retai. Dažniausiai tik kreivai važiuoja arba sproginėja/pokši tos šakės, bet visvien būna minkšta. Su Hidro aktyvu tiek pas pirmesnius, tiek pas H7 atsiranda dar vienas didelis veiksnys, kuris šakojasi į daug daugiau veiksnių, dėl kurių gali būti kieta. Bet visvien pradžioj aukštis ir sferos, o tik tada elektros/tronikos. Taip, retai būna C5 suplotos sferos blogos, bet tai nereiškia, kad jas iškart galima atmesti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
BX19D Break 92-Kovinis
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
Ex: 2BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 20 2017, 13:31 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1234
Miestas: Kaunas
o gal kas Kaune turite C5 II hachback ? noreciau palyginti vaziavimo minkstuma su maniskio auto. 8)

_________________
C5 II Hatchback. BRC LPG ( 13L / 100 km)
3L V6 (ES9A 152 KW) power. Automatic gear box Aisin AM6.
Mazda 3 2006m parduota. Buvo kieta ir surudijus. ;(


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 20 2017, 14:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 26 2016, 21:16
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
kobis rašė:
otaip rašė:
Navanas rašė:
Iš kur pas tave 120 kw, jei 2,0 hdi?
Kam tą slėgį matuot sferose?
Į sport režimą reaguoja? Skysčio netrūksta?
Tada eini į google ir bandai surast rusų forume infos, nes čia, lietuvoj, mažai patirties dar su jais, o vakaruose nieks nežaidžia- keičia automobilį, kai mes pradedame slėgius sferose matuot :).
Dar , žinok, mažai kas lindo x7 hidraulikas, remiasi senesnio c5 patirtim, o sistemos skiriasi, pradeda svaigt apie vairo sukinėjimus, stabdžių nuorinimus..... atskiros sistemos , pas x7 jau. Net skystis kitas pilasi į x7 sistemą .
Jei kalbėt apie vilniaus "daktarus" buvau "CP servise " įspūdis šeip sau.

Nu taip pasakei lyg buciau koki stebukla pasakes... Yra ~100kw 2.0HDi ir 120kw naujesnis 2.0HDi.
I sport reguoja - maziau banguoja ir standesne pasidaro.
Skysti tikrinau nuleidus kiek eina su pakabos valdymu, atsukau ie bakelyje paziurejau, kad apsemia ta tinkleli. Tai toks ir patikrinimas.
Ieskojau jau patikek info. 80% atsakymu buna, kad citro ar hidroparanoja. Ir didesne dalis info senesniems citramonams. Cia antras mano citrius, nesenai isigyjau sita naujesni, tai norisi pasitikrint viska, kad butu ledas :) Nes tik nusipirkus pries menesi tai plauke tiesiog, o dabar toks jausmas, kad sukietejo :D


O padangu kolega nekeitet ?

Citriukas X7 smagiai plaukia su R17 ratais. Zymiai miknsciau vaziuoja su R17 225/55

o su R18 zymiai pakieteje auto ir pasunkeja vairo sukinejimas


Keiciau, bet as keiciau is tokio pat ismatavimo vasariniu -> i R17 225/55 bet naujas ziemines... Po keitimo dar viskas ok buvo. Toks jausmas kad po serviso man taip, kai keiciausi filtrus su tepalais. Nors pasakiau, kad pakeltu pakaba pries keliant su stendu. Pro langa maciau, kad pakele pakaba. Bet po to pakelimo lyg ir pasijuto kietumas.. :?:

Navanas rašė:
Galvojau, gal čipavai. Tavo problema anašiau į įpratimą. Man irgi buvo, bet pavažinėjus su bmw 5 ,priekaištai c5 am dingo :D. Bet aš toliau buvau nuėjęs, amortizatorius ant stendo tikrinau :D


Reiks isesti i kitoki auto ir pabandyti, gal tikrai prasidejo shizuha :drunk: :D

_________________
C5 2011 2.0HDi 120KW Black Tourer


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 20 2017, 14:11 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 26 2016, 21:16
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Navanas rašė:
Iš kur pas tave 120 kw, jei 2,0 hdi?
Kam tą slėgį matuot sferose?
Į sport režimą reaguoja? Skysčio netrūksta?
Tada eini į google ir bandai surast rusų forume infos, nes čia, lietuvoj, mažai patirties dar su jais, o vakaruose nieks nežaidžia- keičia automobilį, kai mes pradedame slėgius sferose matuot :).
Dar , žinok, mažai kas lindo x7 hidraulikas, remiasi senesnio c5 patirtim, o sistemos skiriasi, pradeda svaigt apie vairo sukinėjimus, stabdžių nuorinimus..... atskiros sistemos , pas x7 jau. Net skystis kitas pilasi į x7 sistemą .
Jei kalbėt apie vilniaus "daktarus" buvau "CP servise " įspūdis šeip sau.

Būtų tikrai įdomu sužinoti, kuo skiriasi C5 pirmos/antros laidų ir X7 laidos hidraulinis skystis?
Vairo sukinėjimai ir stabdžių orinimai taip pat nebegroja nuo Xantijos ir XM, tai remiamasi ne senesnio C5 patirtimi, o žaliakraujų patirtimi, ir tai yra neteisinga. Bet nuo 2001mų ir pirmo C5 jau nebebuvo tų pačių sistemų. Su vairu susiję tik tuo, kad ima skystį iš bendro bakelio, ir taip yra ir pas X7, o su stabdžiais - niekuo. Nebent tik tuo, kad per CAN dalinasi informacija ir stabdžių (ABS/ESP), ir Hydroactive kompai, bet čia nėra susiejimas.
Taip kad, nešnekėkit nesąmonių su tokiu užtikrintumu. Net jei taip ir paskaitėt, kaip rašot, pas rusus, bet tai nėra tiesa.
Jei sistema neturi HA, tai atmetus visokias anomalijas, kaip užsikimšusius vamzdelius ir kitas beliberdas, tai ten būna tik neteisingas aukštis arba blogos sferos. Na, pas I/II laidas dar galas būna kietas dėl supuvusių šakių guolių, bet labai labai retai. Dažniausiai tik kreivai važiuoja arba sproginėja/pokši tos šakės, bet visvien būna minkšta. Su Hidro aktyvu tiek pas pirmesnius, tiek pas H7 atsiranda dar vienas didelis veiksnys, kuris šakojasi į daug daugiau veiksnių, dėl kurių gali būti kieta. Bet visvien pradžioj aukštis ir sferos, o tik tada elektros/tronikos. Taip, retai būna C5 suplotos sferos blogos, bet tai nereiškia, kad jas iškart galima atmesti.


Jeigu gerai supratau, man reiketu susirasti auksciu normas ir pasimatuoti pas save kiek mm tarp rato ir arkos?

_________________
C5 2011 2.0HDi 120KW Black Tourer


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007