Na, ir prilankstyk tu man tiek iš nieko
old cat rašė:
Ir mano nuomone tokia kokia yr, ne per pusvalandi atsirado - tai gan nemazo informacijos kiekio apibendrinimas.
Tai kolega jau pradeda remtis "autoritetingais šaltiniais", o nebe savo akimis ir sava galva?
Perrinkau savo XMo hidrosistemą, dar dalinai kelių svetimų mašinų ir mačiau praktiškai, koks brudas ir kur jose guli. Ir ploviklį ateityje visada naudosiu, nes jis ištirpdo sistemoje su laiku susidariusias, o vėliau sukietėjančias gleives (kaip ant Hario korektoriaus nuotraukose), kurias pašalinti kito būdo paprasčiausiai nėra. Ir neduokdie, jei jų susidarys tiek, kad pradės sėsti ant vamzdelių sienelių.
deimantukas, neplovęs sistemos, yra aprašęs, kaip gleivėtų krešulių savo BXe rado:
deimantukas rašė:
Dar prisiminiau,kad buvo kažkoks purvas pristrigęs tiesiog vamzdelyje nuo stabdžių čiaupo į galinių stabdžių trišakį-atsukau to ilgojo vamzdelio abu galus,norėdamas įsitikinti ar jo pajungimas nesupainiotas,o tuo pačiu ir pūstelėjau-geras snarglys iššovė

.Tai čia vamzdelis,o kur dar korektoriai,skirstytuvas,slėgio reguliatorius,kiti vamzdeliai ir t.t.
Beje, buvo ir toks neplovusio sistemos
old_cat skundas
http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=1706 , kad po savaitėlės kitos po filtrų plovimo jie vėl pasidengia sistemoje jau cirkuliuojančia gleivėta mase. Ir "gėrio" nuo to, kad sistema neplauta, kaip ir nesimato?

Jaučiuosi taip, lyg tektų ginti daugybos lentelėje dėstomas tiesas, todėl ir užeiti tenka nuo 2x2

O neigiami plovimo aspektai... Tai kad pas normaliai eksploatuojamą automobilį jų nėra

Išskyrus visiškai užleistoms sistemoms, kuriose skyles vamzdeliuose laiko snargliai užtrombavę (juos pajudinus, pradeda leisti) arba jei metalo drožlių sistemoje tiek, jog jos jau cirkuliavo su LHM (kad ir dėl plyšusio filtriuko) ir yra "susicukravę" kur kartu su krešuliais (juos ištirpdžius, atsipalaiduos ir drožlės). Ir tada ės visus vožtuvus (nors tą drožlės darė ir prieš užsifiksuodamos drumzlėse). Tada jau iš tikrųjų geriau berti ir pirma išvalyti viską mechaniškai; ploviklį pilti tik po to (vamzdeliams praplauti, nes jų neprakrapštysi).
Dar: dauguma meistrų nepila ploviklio dėl tokios paprastos priežasties (kuri irgi susijusi su mašinos apleidimu), kad tiek seną LHM, tiek panaudotą ploviklį reikia išleisti ir iš stabdžių suportų, jo visiškai nepaliekant sistemoje, ir jie tą žino. Na, bent jau dauguma
Bet suportų nuorinimo varžtai daugumoje mašinų būna mirtinai užrūdiję, ir atsukinėjami lūžta

Tada tenka nuiminėti suportą, krapštyti varžto liekanas, gręžti skylę, sriegti naują sriegį etc... O nuiminėjant suportą, gali nulūžti ir jo štuceris. Tas darbas gali užimti ir visą darbo dieną (jei remontuoti 4vnt suportų), o papildomų pinigų už tokį darbą nelabai nuplėši-klientas juk atvažiavo tik pakeisti LHM, tai negi jam dar ir pvz.stringantį suportą tvarkysi (o jei suportas jau nuimtas-tai reiktų), kai net neprašė? Juk reali darbų ir medžiagų kaina gali siekti ir 400-500lt, o už LHM keitimą į ploviklį tiek joks savame prote būdamas herojus nemokės

O gali ir aplamai tekti keisti suportą, nes persriegti retsykiais nepavyksta. Bet išleisti nuosėdas irgi reikia-kitaip nauda iš to plovimo bus gerokai mažesnė, nei galėtų būti.
Ir tada kokių tik argumentų neprisigalvojama, kad tik nepilti to ploviklio ir neužsikrauti problemų ant savo galvos...

Išpylei iš bakelio seną LHM, gal net filtrų neplovęs supylei naują-ir pirmyn

Klientas juk visvien nepatikrins, ar iš stabdžių senas brudas išleistas, jei pats net LHMo nepasikeičia, bet užtat be galo džiaugsis, kad viskas skubiai atlikta...

O kol iš stabdžių vamzdelių (kur beveik nėra cirkuliacijos) brudas pakyla ir sistema vėl "sėda", praeina kelios savaitės, per kurias dar jaučiamas "pagerėjimas".
Bet paskui sakoma, kad "pagerėjimas buvo laikinas, ir buvo tik dėl invazijos hidraulikon". Sakau tiesiai-nė velnio. Tas priklauso tik nuo teršalų kiekio hidrosistemoje, kurie pakeičia LHMo savybes. Jei dar kam nežinoma-tai būtent LHM ir atlieka amortizatorių vaidmenį, ir jo savybės yra labai svarbios. Dėl nedidelio takumo/spūdumo pokyčio jis jau kitaip praeina per sferų žiklerius ir amortizacines plokšteles, kitaip "paremia" hidrocilindrus, ir mašina kitaip elgiasi kelyje (kaip taisyklė-kietėja). Ir ne veltui gamintojas rekomenduoja naudoti LHM, o ne LHM ir gleivių mišinį
Ir kaip bebūtų keista, bet ploviklis būtent tam ir skirtas-kad hidrosistema būtų švari

Nes tik LHMo švara garantuoja maksimalų pakabos komfortą ir minimalų visų hidrosistemos dalių dilimą. O apie užleistus atvejus, kaip jau minėjau, atskira šneka... Bet kurį agregatą galima užmušti, jį atsainiai eksploatuojant.
Aišku, tas plovimo efektas nėra toks pastebimas, kaip kokios kiauros sferos pakeitimo, bet juk pvz. variklio alyvą keičiam ne dėl pastebimo efekto?

old cat rašė:
Galiu patikint, jog mazne visas sias teorijas esu perskaites. (beje, uz pati min pora metu anksciau

)
Tai kad esmė ne tame, kada ką perskaitei, o kada įsisavinai...

Beje, kas liečia sistemos "tirščius", tai "susitrombavę nuosėdos" (kaip Hario nuotraukose) ir "dumblas", kuris yra išvalomas be vielinio šepečio-anaiptol ne tas pats...
old cat rašė:
Cituoti:
Išardęs sistemą, nors ir po ploviklio naudojimo, radau dumblo tokiose vietose, kaip apsauginio vožtuvo abratkė ar slėgio reguliatoriaus užkaboriai; nešnekant apie aukščio kranus, kuriuose nusėsti dumblas ypač mėgsta
Cituoti:
Beje, susitrombavusių nuosėdų kaip tik ir neradau-ploviklis jas labai šauniai atskiedė...
Patys sau priestaraujam?

O reziumuodamas, galiu pasakyti, jog hidrosistemos plovimui jokių gamintojo nurodymų nėra, t.y. šis veiksmas nėra privalomas, jei piltas ir reguliariai keistas tik LHM. Tačiau skaitau, jog plauti bet kokiu atveju yra geriau, nei neplauti, ypač naujai įsigytam naudotam automobiliui. Niekad negali žinoti, kas buvo hidrosistemon pilta iki tavęs, bei kokiu periodiškumu, ir kuo kada tas pasireikš.
Fui bliamba; dėl tokio šūdniekio visa poema gavosi
Žodžiu, taip

Paaiškinau, kodėl plovimą laikau reikalingu, ir paaiškinau, kodėl, mano galva, daug kas nenori jo atlikti. Kad "brangu"-šio faktoriaus neliečiau, nors jis daug kam gali atrodyti pagrindiniu; yra, kas ir LHMo per 100kkm nėkart nekeičia dėl siaubingo jo brangumo, o čia-tokios baisios išlaidos; lyg darsyk LHMą keistum
Tai yra tik
mano nuomonė, kuri ir ateity kaži ar pasikeis, todėl tikiuosi prie šios temos nebegrįžti
