Sintaras rašė:
ar besibaigiantis siurblys, ar slangutes praeinamumas sumazejes, ar tiesiog ant salcio viska nurasyt
Siurblys sausas? Jei jis drėksta, normalu, kad per nebesandarius, šaltyje papildomai sukietėjančius manžetus per naktį užsiorina. O vairo stiprintuvas ant oro nedirba...
Šlangutės praeinamumas dėl žemos temperatūros bemaž nepakinta; tai toks mizeris, į kurį galima nekreipti dėmesio. Kur kas rimčiau yra nuo šalčio padidėję mikroįtrūkimai šlangutės galuose (palei siurblį bei palei bakelį). Per juos siurblys irgi oro užsiurbia, nes jį traukti jam daug lengviau, nei šaltyje sutirštėjusį LHMą.
Siurblys pats irgi gali būti kaltas, bet jei po 15min, jam truputį pašilus, jis tampa nebekaltas, ir pradine jo kalte abejočiau

.
Prieš puolant kažką ardyti bei kaitalioti, siūlau įsitikinti, ar tikrai, užvedus variklį, LHMo bakelyje nesimato iš abratkių grįžtančių oro burbuliukų. Vat jei burbuliukų nebus, tik tada ir verta kapstyti kažkur giliau; LHMą keikti, ar patį siurblį. Bet burbuliukai bus; 90proc tokių atvejų sistemose be srautų skirstytuvo kaltas būna būtent oro padsosas.
Kitos seniau populiariomis buvę priežastys, ypač užneštų filtro sietelių, jau prieš daug metų forume yra nuodugniai išlukštentos. Paskutiniais metais pastebiu, kad priežastis dažniausiai būna "senatvė natūralioji"; dėl susenusių šlangučių ir siurblio manžetų.