WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Sėda galas.Noriu "antisink".
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=3787
Puslapis 24

Autorius:  deimantukas [ Spa 22 2008, 09:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėda galas.Noriu "antisink".

Kadangi būtų gerai realiai pačiupinėti mazgus ir sujungimus HA2 be nenusileidimo (ką ir norėčiau padaryti su savo sidabru ir pačiam pasibraižyti, kas kaip sujungta), bet,kadangi to dar nepadariau, pasivadovausiu labai apytikslėm schemom iš interneto platybių ir pasvarstysiu, kaip vyktų nenusileidimo sistemos sumontavimas. Kol kas tai tik teorija ir dar nežinau, ar pavirs praktika.
Pradėsiu nuo galo.

1.Prisuku nenusileidimo sferą su laikikliu.
2.Apsiardau, kad būtų erdvės darbui.
3.Prisuku nenusileidimo galinį vožtuvą.
4.Prisuku nenusileidimo priekinį vožtuvą.
5.A ir B vamzdelius gale atsuku nuo aukščio korektoriaus ir jungiu prie galinio nenusileidimo vožtuvo. Klausimas tik kuris jungiasi kur prie nenusileidimo vožtuvo, nes ha kietumo reguliatoriuje jų lizdai yra šalia. Dar neišsiaiškinau, bet spėju, kad A vamzdelio lizdas kietumo reguliatoriuje yra toje pat tiesėje, kaip grįžimo vamzdelis C.
6. Iš priekio nuo apsauginio vožtuvo ateinantį vamzdelį D atjungiu nuo velniai žino ko(gal nuo trišakio ar keturšakio-dar išsiaiškinsiu) ir jungiu į galinį nenusileidimo vožtuvą.
7.Galinį nenusileidimo vožtuvą sujungiu vamzdeliu E su nenusileidimo sfera (2 pav.).
8.Taip pat vamzdeliu F galinį nenusileidimo vožtuvą sujungiu su galiniu aukščio korektoriumi(2 pav.). Tik su kuriuo lizdu?

Atrodo su galu viskas.
Einu į priekį.

1.Vamzdelius G ir H (1 pav.) atjungiu nuo priekinio aukščio korektoriaus( tuo pačiu išplaunu jį ir pramankštinu mechanizmą). Kas yra I (1 pav.) –reiks pažiūrėti. Gal trišakis ar keturšakis. Tada juos, einančius iš priekinio kietumo reguliatoriaus jungiu prie priekinio nenusileidimo vožtuvo taškuose J (2 pav.), o taškuose K (2 pav.) jungiu ateinančius iš aukščio korektoriaus, tik kurį kur-man dar neaišku. Spėju, kad priekinis nenusileidimo vožtuvas tiesiog įstatomas, kaip parodyta tarp HA kietumo reguliatoriaus ir priekinio aukščio korektoriaus tarkim, jei nukirptume tuos du vamzdelius ir jie liktų lygiagrečiai sau.Čia dar reiks pasiaiškinti nenusileidimo vožtuvo veikimo schemą.
2.Vamzdeliu L sujungiu apsauginį vožtuvą su nenusileidimo vožtuvu.

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Kažkaip su priekiu atrodo bus lengviau, na, žinoma, teks nemažai nusiardyti, kad viską tvarkingai išdėstyti.

Tiek pamąstymų šiandienai.
Ačiū visiems, kas pastebės kažkokių klaidų ar ką nors patars.

Autorius:  deimantukas [ Spa 22 2008, 14:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėda galas.Noriu "antisink".

Pražioplinau išrinkinėdamas vieną dalyką- nepasižymėjau, kaip jungiasi tarpusavyje priekinis ha kietumo reguliatorius ir priekinis nenusileidimo vožtuvas.

Paveikslėlis

Gal žinot, kaip sujungti? 1 su 3 ar 4, ir 2 su 3 ar 4? Ačiū.

Autorius:  deimantukas [ Spa 25 2008, 19:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėda galas.Noriu "antisink".

Gal pas ką iš vilniečių ryt galėčiau privažiuot bet kuriuo metu, kad apčiuopom, švelniai ir nieko nesulaužant pajust, kaip sujungiami šie du supermegadevaisai(anot proffano) :D .
Automobilis citroen xantia su HA2 ir su nenusėdimo sistema.Pageidautiniau būtų su benzininiu varikliu 8V, nes priėjimas geresnis.Pažadu nieko neardyt, o tik atidaryt variklio gaubtą, įkišti rankas ties pavarų dėže.Ir taip pat rankomis apčiuopt vamzdelius ties penktos pavaros dangteliu.

Autorius:  Ori0n [ Spa 26 2008, 10:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėda galas.Noriu "antisink".

Jei taip nutiktų, kad iki šiol neatsirado savanorė xantia, pm. Tik ji ne 8v ir net ne benzinas :?

Autorius:  deimantukas [ Spa 26 2008, 18:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėda galas.Noriu "antisink".

Ačiū,Ori0n, už geranoriškuma ir pasisiūlymą padėti :appl: .Nenuardžius nevelnio nesimato :cry: .
Prašau pagalbos toliau-gal kas nuiminėsit pavarų dėžę ar ardysit dalimis-padėkit susigaudyti,kaip susijungia tie du megadevaisai.
Ačiū :wire: .

Autorius:  deimantukas [ Gru 17 2008, 16:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėda galas.Noriu "antisink".

Darbai prasidėjo :sfera: :hammer: Primenu, kad mano tikslas- įdiegti Xantijoje I su HA 2 nenusileidimo sistemą, rankomis išplauti ir pasitikrinti visus hidraulinius mazgus, sutvarkyti viską, kas man atrodo blogai.
Nukėliau pavarų dėžę. Dabar visų vamzdelių geras priėjimas ir jų apčiuopimas . Teko dar nemažai apsilaupyti, kad tiksliai nubraižyti tikrų sujungimų brėžinuką.Vamzdelių, žarnelių ir dalių išdėstymas ir nubraižymas schemoje nevisiškai atitinka tikrą jų padėtį ksantijoje -tik apytiksliai. Brėžinys parodo tik kokios dalys kaip tarpusavyje sujungtos tikrovėje.

Paveikslėlis

Autorius:  XRemis [ Gru 18 2008, 15:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėda galas.Noriu "antisink".

Haris statesi antisinka gi pas save xm bet ir siurbli pasikeites isvis ten pas ji tiuningas xm'as (kas liecia hidraulika)

Autorius:  Haris [ Gru 18 2008, 17:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėda galas.Noriu "antisink".

Xzibit rašė:
Haris statesi antisinka ...

Nepastaciau, nors viskas paruosta, belieka istatyti.

Autorius:  proffanas [ Gru 22 2008, 23:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėda galas.Noriu "antisink".

deimantukas rašė:
T.y., jei sumontuosiu :D .
Lįsk į service.citroen.com , ir prisiregistravęs rasi visų reikiamų vamzdelių ilgius ir išsidėstymą; darbų eilę tai juk ir pats susiplanuosi?... Iš akies, jei tikrai visutėlės dalys vietoje, o nagus ir įrankius turi, per dieną apsisuksi.
Tame kataloge žiūrėk kur "pipes"; dalių išdėstymai šalia jų.

Autorius:  proffanas [ Sau 22 2009, 16:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėda galas.Noriu "antisink".

Ar pajudėjo antisinko implantacija pas ką nors?...

Autorius:  Haris [ Sau 22 2009, 16:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėda galas.Noriu "antisink".

proffanas rašė:
Ar pajudėjo antisinko implantacija pas ką nors?...

Kol kieme sniegas - projekto nejudinu.

Autorius:  deimantukas [ Sau 22 2009, 18:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėda galas.Noriu "antisink".

Jau įskiepijau. Belieka surinkti, nes daug išardžiau tuo pačiu mostelėjimu.....Kai įsitikinsiu, kad jis veikia-viską aprašysiu.

Autorius:  deimantukas [ Vas 16 2009, 20:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėda galas.Noriu "antisink".

Jis veikia :ser: . Rytoj pasistengsiu viską aprašyti.

Autorius:  proffanas [ Vas 16 2009, 21:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėda galas.Noriu "antisink".

Vadinas, daug išeiginių paeiliui yra gerai :D .
Sveikinu, ir laukiam aprašymo :appl: .

Autorius:  deimantukas [ Vas 17 2009, 07:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėda galas.Noriu "antisink".

Taip. Daug laisvadienių- gėris. Ksantija garaže jau apie tris mėnesius stovi ant kelmų, nes tikslas ne tik buvo sumontuoti nenusėdimo sistemą, bet sutaisyti pavarų dėžę, pakeisti sankabą, sutvarkyti pakabą ir kitus dalykus, kurie man pasirodė reikalingi, ką ir nuveikiau. Be to dirbau ne kasdien ir neskubėjau.
Taigi, kaip jau rašiau, nukėlus pavarų dėžę, žymiai patogiau dirbti. Ksantiją pakėliau ant keturių kelmų. Gale nusukau korektorių, reguliatorių, vamzdžius į hidrocilindrus. Kai kas atsisuko labai nelengvai. Atsegiau ilguosius vamzdelius nuo kėbulo. Atleidau priekinį tiltą. Nuėmiau ir hidrorezervuarą, abs bloką, viskas sužymėjau, kad surenkant nekiltų nesusipratimo. Nusukau priekinį aukščio korektorių. Nuėmiau galinį duslintuvo bakelį, atsarginį ratą. Priekyje po stabdžiu čiaupu atsegiau ir atpalaidavau visa vamzdelių pynę. Kad būtų greičiau, daug ko galima buvo ir nenuiminėti, bet aš nutariau išplauti ir kiek galima daugiau hidrosistemos dalių ir pasidaryti vietos, kad būtų patogiau dirbti.Atlaisvinau galinį tiltą- kairėje abi pagalves, dešinėje pakako tik galinę. Tada atsirado geresnis priejimas prie vamzdelių, kurie driekiasi tilto viršumi. Juos visus atsegiau.
Čia brėžinys, rodantis, kokių vamzdelių nereiktų išviso atsukinėti.

Paveikslėlis

O čia brėžinys, kuriame parodyta, kaip jungiu ir kuriuos vamzdelius sukioju.

Paveikslėlis


Pakeičiau ilgajį vamzdelį 1 iš stabdžių čiaupo viršaus priekinio lizdo ilgesniu. Pradėjau nuo dešinės pusės keturšakio 2 jungimo. Prie jo prijungiau ilgąjį pakeistąjį vamzdelį 2A iš stabdžių čiaupo viršaus priekio. Toliau prisukau nenusileidimo sfera 3 ir sujungiau ją su dešiniu keturšakiu 2. Nenusileidimo sfera su dešiniu keturšakiu 2 jungiasi storesniu vamzdeliu 3A, todėl svarbu, kad dešiniame keturšakyje būtų viena anga didesne (prie jos ir jungiasi vamzdelis iš nenusileidimo sferos) už likusias dvi. Tada pritvirtinau aukščio korektorių 5 su mechanizmu, kurį sujungiau su keturšakiu 4 vamzdeliu 5A prie nenusileidimo sferos.
Galinį kietumo reguliatorių 6 prisukau prie galinio tilto .Nuo jo nuvedžiau vamzdelius 6A ir 6B į nenusileidimo vožtuvą 7 . Iš nenusileidimo vožtuvo nuvedžiau vamzdelius 7A ir 7B į keturšakį ir aukščio korektorių. Vamzdelį iš priekio 8 iš apsauginio vožtuvo prijungiau prie nenusileidimo vožtuvo. Sujungiau kietumo reguliatorių 6 su galiniais hidrocilindrais 9. 10 vamzdelį prijungiau prie aukščio korektoriaus, o grįžtančiuosius 11 užmoviau ant savo lizdų.
Nusukau keturšakį ir jungiantįjį vamzdelį 12. Laisvi nusukti nuo jų vamzdeliai jungiasi į nenusileidimo vožtuvą. Vamzdelį 13 prijungiau prie nenusileidimo vožtuvo. 13A jungiau į kitą nenusileidimo vožtuvo lizdą. 13B sujungiau su nenusileidimo vožtuvo lizdu. Taip pat prijungiau 13C nuo priekinio korektoriaus. 13D taip pat prisijungia nuo aukščio korektoriaus. Visų vamzdelių ilgio pakanka, tik reik truputį juos palankstyti.
Pagrindinis klausimas, kuris man buvo iškilęs ir kuris neaiškus iki šiol, kodėl skirtingai jungiasi aukšto slėgio vamzdelis iš apsauginio vožtuvo į priekinį ir galinį vožtuvą. Pasiaiškinau logiškai vožtuvų veikimą, bet vistiek nesupratau jungimo skirtumo tikslo. Pasižiūrėt tikrovėj teko tik XM-e, bet ten vėl kitaip. Dėl to truputį buvo baisu, kai užvedžiau mašiną.

Čia brėžiniai su nenusėdimo vožtuvais.

Paveikslėlis

Priekinis ir galinis- vienodi.


(a) = sistemos slegis iš apsauginio vožtuvo.
(b) = pakabos slegis (kairys hidrocilindras) .
(c) = tiekimas i aukscio korektoriu .
(d) = pakabos slegis (aukscio korektoriaus ir nenusedimo sferos link) .
(e) = pakabos slegis (desinys hidrocilindras) .
Voztuvas tiekia sistemos slegi (a) i aukscio korektoriu (c) .
Kada voztuvas yra ramybes busenoje, stumoklis (16) spyruokles spaudziamas yra savo lizde ; sujungimas tarp pakabos slegiu, toliau i aukscio korektoriu (d) ir i hidrocilindrus (b) ir (e), negalimas .
Kada tiekiamas sistemos slegis (a) yra pakankamas, stumoklis (17) pastumia stumokli (16),suspausdamas spyruokle ir atidarydamas sujungima tarp pakabos slegiu (d), (b) ir (e) .

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Priekinio ir galinio vidaus struktura vienoda.


(a) = sistemos slegis iš apsauginio vožtuvo.
(b) = tiekimas i kietumo reg.elektrovoztuva .
(c) = tiekimas i aukscio korektoriu .
(d) = pakabos slegis (aukscio korektoriaus ir nenusedimo sferos link) .
(e) = pakabos slegis (is kietumo reguliatoriaus) .
Voztuvas sujungia sistemos slegi (a), kietumo reguliatoriaus elektrovoztuva (b) ir aukscio korektoriu (c) .
Kada voztuvas yra ramybes busenoje, stumoklis (16) spyruokles spaudziamas yra savo lizde ; sujungimo tarp pakabos slegio, aukscio korektoriaus (d) ir kietumo reguliatoriaus (e), nera .
Kai tiekiamas sistemos slegis (a) yra pakankamas, stumoklis (17) pastumia stumokli (16),suspausdamas spyruokle ir sujungdamas pakabos slegius (d) ir (e) .

Puslapis 24 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/