Rytoj bus lygiai penkios savaitės (nuo 01.21d),kai mano '92 XMas per naktį nesusėda nė centimetro,nežiūrint į šalčius.Supilta,žinoma,XADO.Berods,pasiteisina sava "prisidirbimo" metodika

Apdirbimo priežastys:sukant kairėn,ypač esant žemiems variklio sūkiams,vairas trūkčiodavo ir lipdavo iš rankų.Retsykiais girdėjosi hidraulinio siurblio žviegimas.Po ploviklio pakeitimo LHMu per naktį pilnai susėsdavo galas,per antrą parą-ir priekis.Tuo pat metu pradėjo ir sunkiau keltis.Stabdant šnypšdavo stabdžių kranas.Gan keistai (su pavėlavimu) dirbo stabdžiai. Nusprendžiau,kad susidėvėjimas-totalus,ir nėr ko keitinėt po vieną agregatą:kainuos beveik kiek ir mašina
Prielaidos:kiek teko susidurti su XADO,jis visada turėjo stipresnį ar silpnesnį,bet teigiamą poveikį mechanikai.O hidraulika,iš esmės,ir yra ta pati mechanika plius kelios membranos...

Jau seniai žinau,kad kuo aukštesnė temperatūra-tuo XADO (turbūt ir metalokeramika aplamai) geriau "prisidirba".Teliko pabandyt,jei jau sprendimas aiškus.
Metodika: kadangi numatytą dieną buvo silpnas šaltukas,pasirinkau pusvalandžio "apšilimą" šlykščiausiuose Aleksoto šunkeliuose:pirmyn-atgal per duobes,pirmyn-atgal... [nežinantiems:amortizatoriuose mechaninė aukštyn-žemyn energija virsta šilumine].Kai į LHM bakelį dėl karščio nebėjo įkišti piršto (temp >50C),į link siurblio einančią šlangą įspaudžiau 2 tiubikus (tiek prirašyta "recepte"

) gatavai ant šilto oro pūtimo salonan angelių pašildyto XADO.Instrukcijoje prirašyta 10min sukinėti vairą... Ne tik sukinėjau:maliausi pirma pavara po aikštelę vairą sukdamas iki maksimumo,staigiai pasukdamas į kitą pusę,vis spusteldamas ir stabdžius.Tai truko ne 10,o 35min.Dar 20min stovėdamas vietoj kilojau mašiniuką aukštyn-žemyn,vis vairą pasukinėdamas.Po šitų kančių XMui vėl teko pusvalandis straksėjimo žvyrkeliu.
Rezultatas:vairas "palengvėjo" mažiau nei po minutės.Per naktį mašina lig šiol sėda ~5mm-tiek priekis,tiek galas.Per šventes (02.16-18d) automobilis nejudinamas išstovėjo 2,5 paros:per tą laiką galas nusėdo 2,5 ,priekis-1cm

Siurblio staugimo išvis nebegirdžiu-šniokščia,ir tiek.Vairas kairėn sukasi nebestrigdamas,išskyrus kai jau visiškai priartėjama prie ribinės padėties-tada visada sutrūkčioja.Keliasi visvien palyginus sunkiai:šiandien prie -15C jau įšilusiai mašinai tas užėmė 40sek (keliant nuo min iki max).Stabdžių kranas spaudžiant stabdžius nebeleidžia jokių ryškių garsų:tėra trumpas tylus "puch",kaip ir kitame automobilyje su hidrauliniais stabdžiais.Stabdžiai ir toliau stabdo pavėluotai,bet "kabina" ženkliai aršiau (ir tai-prie tokių šalčių).Tai va;eksperimentu likau patenkintas.
Jei kažkas sugalvos pakartoti,tai prieš tai aš su plovikliu pravažiavau ~5kkm,išploviau LHM filtrus ir bakelį,pakeičiau LHM,už 550km išsiploviau korektorius ir darsyk pakeičiau LHM,pilnai išleisdamas visą užsistovėjusį ir sukeltą brudą.
Beje,plaudamas LHM bakelį dugne radau sunkių violetinių nuosėdų. Kas ten buvo pilta- velniaižin.
Tebeliko neaiškus klausimas,kodėl po XADO mašina pernakt nesėda (per šalčius susmunka vos ryte įjungus degimą-hidroaktyvo vožtuvai

)

Bet,nesismelkiant į teoriją,kol kas rezultatai l.neblogi.Žiūrėsiu,kaip toliau mašina elgsis.