WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Plauti hidrosistemą ar ne? Ir ką tai duoda?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=12042
Puslapis 312

Autorius:  Haris [ Lie 25 2007, 12:53 ]
Pranešimo tema: 

Proffanai, labai jau nesinori lauzti/sriegti...
Supurskiau su kazkokiu birzgalu, gal "atkeps" tie stuceriukai.
Jei ne - teks keisti suportus.
Vakare pratesiu lauzymo/surinkimo darbus.
Tik dar dziugu, kad Citroligonine isskyre vieta pas save.

Autorius:  Sernas [ Lie 25 2007, 12:55 ]
Pranešimo tema: 

Polas rašė:
Mano manymu kad visos proceduros susijusios su automobiliu turi buti ekonomiškai pasvertos ir jei investicija perdidele jos atsipirkimas artimas niekiniui ar visishkai niekinis ji neturetu buti atliekama jie tai darbinis o ne kolekcinis automobilis.

Taigi sistemos plovimas ar neplovimas turi buti vertinamas pagal galima atsipirkima bendra automobilio bukle automobilio eksplotavimo numatoma ilguma ir velgi ekonomini to automobilio numatomo eksplotavimo laiko pagrindima :)

Viskas yra grynai kaip profanas ir sake ekonominis pagrindimas viskam svarbu todel aš esu šalininkas tu proceduru kurios prailgina protingai automobilio gyvavimo laika nesistengiant automobilio privesti prie naujo automobilio bukles ir taip nepagridžiant jokiu kaštų didinant automobilio eksplotacijos išlaidas

Vo kokia gavosis ikanomikos paskaitele ir iš kur aš toks protingas :lol:


Mano galva viskas sitas yra pritaikoma visom masinom apart hidraulinius << :D. I mano automobili investuoti pinigai jau pasieke jo kaina. Nesuprantu tu zmoniu kurie giriasi - "va tai gera masina jau kiek metu vazineju ir nieko netvarkiau tik tepalus keiciu" ir pan.

Autorius:  Haris [ Lie 25 2007, 12:58 ]
Pranešimo tema: 

Sernas rašė:
..."va tai gera masina jau kiek metu vazineju ir nieko netvarkiau tik tepalus keiciu" ir pan.

Arba ji tikrai gera, arba kledaras iki tokio lygio, kad remonto kaina bus didesne, nei auto kaina...
Zinau viena toki veikeja, kuris su auto pravaziuoja pora metu nieko nedarydamas ir keicia i kita...

Autorius:  Haris [ Lie 25 2007, 13:01 ]
Pranešimo tema: 

Sernas rašė:
Pabandyk pakaitinti, jei metalai skirtingi turetu suveikti, bet prie tu stuceriu priekyje priejimas fantastiskas.

Metalas skirtingas, gal ir turetu suveikti.

Autorius:  Polas [ Lie 25 2007, 13:13 ]
Pranešimo tema: 

Sernas rašė:
Mano galva viskas sitas yra pritaikoma visom masinom apart hidraulinius << :D.


Tikrai taip bet kalba eina apie butent sistemos plovima

Sernas rašė:
I mano automobili investuoti pinigai jau pasieke jo kaina.


Viskas yra tvarkoje jei tie pinigai gryžta kitu pavidalu o netaip kad visa savaite prasedima garaže atostogu saskaita paskiau pravažiuojama 100-200km ir vel sedima garaže tobulinant tvarkant ar rekonstuojant automobili taip gaižtant laika ir investuojant pinigus į automobili kuriu jis neatidirba. Tai gali buti hobis bet hobio pasiekimai neturetu buti dedami i tech. informacija.

Sernas rašė:
Nesuprantu tu zmoniu kurie giriasi - "va tai gera masina jau kiek metu vazineju ir nieko netvarkiau tik tepalus keiciu" ir pan.


tik tepalus keičiu gali reikšti netiesiogiai tai o tai kad pildau eksplotacijos reikalavimus. o jei automobilis yra tvarkingas jis ir turi pasitenkinti tik standartiniam tos markes automobilio eksplotacijos išlaidom. Kitu atveju gal vartotojas paskaičiavo kad remontuoti ir po metu vistiek varyti į šrota neapsimoka tai ir drožia "do pobednava konca"

Autorius:  proffanas [ Lie 25 2007, 15:11 ]
Pranešimo tema: 

Polas rašė:
gal vartotojas paskaičiavo kad remontuoti ir po metu vistiek varyti į šrota neapsimoka tai ir drožia "do pobednava konca"
Atskirais atvejais tai visiškai teisingas požiūris; ir pats esu taip važinėjęs. Bet šnekam apie sistemos plovimą, kuris atliekamas ilgais intervalais, t.y. su mintimi, jog su tuo automobiliu dar pats ilgai važinėsi. Kitu atveju, jei automobilis eis šrotan ar bus parduotas, to daryti tikrai neapsimoka.
Ir tokiu būdu grįžtam prie temos ištakų: naujai įsigytam automobiliui sistemą praplauti būtina, nes tas tikrai nedaryta :D

Autorius:  proffanas [ Lie 25 2007, 15:37 ]
Pranešimo tema: 

Polas rašė:
manau turetu nuspresti meistras apzhiurejas bakelio turini ir bendra sistemos stovi.
Požiūris irgi teisingas, bet ne visiškai... Parduodamas ne vienas "varvantis" citras su apleistomis hidrosistemomis, bet prieš parduodant nutekėjimas sutvarkomas, ir pripilama šviežio LHM ligi reikiamo lygio. Iš pažiūros viskas atrodo tvarkingai, bakelyje gražiai žalia, o iš tikrųjų sistemoje-velnių vesejlia; gal netgi vanduo buvo piltas, jei mašina nuo Vilniaus Zbigniewo... :mrgreen: Mano požiūris vienareikšmiškas: įsigijus naudotą automobilį privalu keisti visus eksploatacinius skysčius, ir plauti ką tik įmanoma, ypač aušinimo sistemą. Hidrocitrų atveju-ir hidrosistemą.
Pagal bendrą mašinos elgesį meistras tegali pasakyti, kaip yra šiandien; o jei pvz. trūkstami 3ltr LHMo buvo supilti vos vakar-tokia diagnostika mažai ką duoda, nes mašina elgiasi dar gan tvarkingai. O po poros mėnesių gali būti jau vėlu :roll: Nesakau, kad taip ir bus kiekvienam, bet skaitau, kad verčiau apsidrausti. Tie 100lt plovikliui, laiku investuoti, gali sutaupyti gerą tūkstantį artimiausioje ateityje.

Haris rašė:
Sernas rašė:
Pabandyk pakaitinti, jei metalai skirtingi turetu suveikti, bet prie tu stuceriu priekyje priejimas fantastiskas.

Metalas skirtingas, gal ir turetu suveikti.
Bandyk; gal visgi suveiks, nes teoriškai-turėtų. Aš kaitinau pramoniniu "fenu" gal iki 150C (burbuliavo LHMas), bet nė vienam štuceriui tas nepadėjo. Dar daugiau užkaitinęs, rizikuosi prikepinti LHM prie suporto ar netgi vamzdelio sienelių, kaip ir išlydyti manžetus... Suportas masyvus, kaista (ir vėsta) lėtai, o įkaitinti atskirai vien štucerį nėra šansų. Na, tiksliau- bent jau su mano įranga. :roll: Autogenu, jei neišsilydys štuceris, atkaitinti gali ir pavykti vien štucerį :)

Autorius:  Sernas [ Rgp 01 2007, 06:52 ]
Pranešimo tema: 

Griztant prie temos, kiek man gyvuliskos smegenys leidzia suprasti, tai teoriskai kaskart masina nuleidus ir vel pakelus i normalia padeti, visa hidrauline sistema turetu kazkiek, kad ir labai mazai issivalyti, o brudas nusesti LHM bakelio filtre.

Su savo << pastebejau tokia anomalija, kas ryta vaziuojant i darba masina buna kietoka (ne taburete), kazkiek pavaziavus sustoju nuleidziu pakeliu vaziuoju toliau kur kas minksciau.

Autorius:  proffanas [ Rgp 01 2007, 08:24 ]
Pranešimo tema: 

Sernas rašė:
teoriskai kaskart masina nuleidus ir vel pakelus i normalia padeti, visa hidrauline sistema turetu kazkiek, kad ir labai mazai issivalyti, o brudas nusesti LHM bakelio filtre.
Aha; ir forume tas rašyta, ir meistrai pataria, kad bent kartą per porą savaičių sveika visai sistemai, jei mašina porąsyk yra pakeliama į max ir nuleidžiama į min... Ir traukės prasijudina, ir LHM rimčiau pacirkuliuoja, tik cirkuliuoja tai vos ~1,5ltr... O ir sietelis visų brudų nesulaiko; poskystės gleivės prašoka.

Cituoti:
Su savo << pastebejau tokia anomalija, kas ryta vaziuojant i darba masina buna kietoka (ne taburete), kazkiek pavaziavus sustoju nuleidziu pakeliu vaziuoju toliau kur kas minksciau.
O čia priežasčių gali būti N... Tiek HA kėbulo padėties daviklio padurnavojimai (jei jis yra), tiek-panašiausia-kažkuris stringantis aukščio korektorius, tiek ir koks krešulys žikleriuose/amortizacinėse plokštelėse, jei mašinos pakėlimas-nuleidimas šią problemą laikinai išsprendžia.

Autorius:  proffanas [ Rgp 04 2007, 19:42 ]
Pranešimo tema: 

Abejojantiems (t.y. nemačiusiems) ploviklio pakuotė ir naudojimo instrukcija:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

...drain the system as far as possible...

Desertui-tai, ką radau savo naujai įsigyto XM LHM bakelyje, kuris pas dr.Alvydą prieš porąmet buvo plautas, bet po to visiškai neprižiūrėtas; rida po plovimo ~42kkm. Duomenys sutikrinti pagal dr.Alvydo kompą. Mašinai po to nė filtrai neplauti, bet kad stabdant ji pašoka iki 5cm į orą (yra liudininkų)-ne vien LHM kaltas; po jo pakeitimo ji pašoka vos centimetrą, ir nėr ko varyt vien ant teršalų :? :? jei ir sferos nudusę........ :(
Gerbiu tokius citromėgėjus, kurie netgi mažai naudotų tepalų varikliui ar vos 50kkm pravažiavusio ratų guolio savo mašinai negaili... Nes kam senon mašinon dėti naujus daiktus, ir aplamai kam ją prižiūrėti?... Prisigalvoja dar visokie naujus priekinius stiklus statyti ar net nedėvėtas padangas senai mašinai pirkti. :?

Diduma skystimo jau nupilta, nes per jį nieko nepersimatė... :?
Paveikslėlis

Autorius:  grumlinas [ Rgp 04 2007, 21:14 ]
Pranešimo tema: 

fui, kokie snargliai... :(
žodis suteikiamas santechnikos ekspertams kurie nemato prasmės sistemos plaut

Autorius:  old cat [ Rgp 04 2007, 22:15 ]
Pranešimo tema: 

Nu, kad jau taip norit... Paveikslėlis

Viena nesupratu: kur jus tokiu baisiu el-has-em-o nuotrauku gaunat? Paveikslėlis

Kaip tik pries savaite ardziau priekini korektoriu - situacija analogiska galinio. Jokiu baisumu, tik sonuose, prie guminiu diafragmu jau tikrai uzsistovejes - patamsejes LHM ir "padulkeje" ju kameros. Net aseles grioveliai si kart buvo svaruteliai.
Vel be reikalo ardziau! Paveikslėlis Nu, bet jau zinosiu kas prie ko...
Bakelio turinio netyrinejau, bet kai pries pora metu truko magistralinis vamzdelis, beveik visa jo turini ispurske lauk, jis buvo isplautas, ir sistema dapapildyta nauju. Nebuvo jau skaisciai zalias, bet ir tokiu varvalu jame tikrai nebuvo! Nuvaziuota po to gal kokia 20kkm.

Tai ko man plaut, pasakykit? Va, kitamet planuoju zalia pliurpala pilnai pasikeist, jeigu viskas gerai vyks, iki to laiko max kokius 5kkm teprasuksiu - tikrai nemanau, kad plovimas sitoj situacijoj kazkoki stebuklinga efekta duotu.. Ar tik del to, kad kazkas vienas nusipirko masina su uzmusta hidraulika; ir savo viena atveji bei nuomone laiko visiems privaloma taisykle?! Paveikslėlis

P.S. O Xado tebeveikia, kaip nekeista! Vos ne savaite iXeM'as isstovi! Va, cia jau tikrai panasu i stebukla.... Paveikslėlis

Autorius:  proffanas [ Rgp 04 2007, 22:15 ]
Pranešimo tema: 

grumlinas rašė:
žodis santechnikos ekspertams kurie nemato prasmės sistemos plaut

O tai kam ją plaut? Juk išleidai tuos snarglius, net iš stabdžių nenuleidęs brudo pripylei LHM (juk mažiau reikia; kam senai mašinai tiek daug naujo LHMo? :roll: ), ir važiuok švilpaudamas?... Snarglius tai juk išpylei; kokios problemos? Ypač jei pylei naują LHM, o ne perkoštą atrabotkę. 8)

Citroextrymas tai, bet būtų smagu, jei kolegos žinotų, ką ir kodėl daro...
ir kodėl man sukelia homerišką juoką skelbimai tipo "parduodu 10 metų senumo automobilį, visas idealus, net skydelio lemputės visos veikia, hidraulika ideali, net LHM vakar pakeistas"........ :lol: :lol: :lol:


old cat rašė:
pries pora metu truko magistralinis vamzdelis, beveik visa jo turini ispurske lauk, jis buvo isplautas, ir sistema dapapildyta nauju. Nebuvo jau skaisciai zalias, bet ir tokiu varvalu jame tikrai nebuvo!


Čia irgi tetrūko vamzdelis vos po 400km nuo LHM keitimo, o ir pravažiuota tebuvo 15km su trūkusiu... Kadangi atsivėrė pati sistema, net minčių nebuvo ją pildyti-tik darsyk keisti LHMą; vienareikšmiškai. Kad LHM palyginus šviežias-matosi (400km-beveik nieko, iš esmės), o ko avarijos ir remonto metu sistema prisigaudė-irgi matosi... Čia viskas-nuo LHM bakelio dugno. Ne iš ineto, o kaip ir anksčiau buvusios nuotraukos-paties darytos... :roll: Pats "tazikas" (indas)-naujutėlis, ir jame tikrai nebūta jokių šiukšlių. Bakelį prieš keičiant LHM, beje, pats buvau išplovęs ir išdžiovinęs, taigi jame irgi nieko nebuvo. Sistema irgi buvo išleista, kiek įmanoma... O kas jame atsirado po remonto :arrow:

Paveikslėlis

Cituoti:
Tai ko man plaut, pasakykit?
Tai niekas ir nesako, kad tau būtina plauti. Aš teaiškinu, kodėl plovimas reikalingas iš esmės, o ne kažkokiu konkrečiu atveju. Kaip jau buvo minėta Auručio pavyzdžiu, galima ir LHMo 100kkm nekeisti-būna, kad ir tada mašina visvien važiuoja :?


old cat rašė:
Viena nesupratu: kur jus tokiu baisiu el-has-em-o nuotrauku gaunat? <...>

Ar tik del to, kad kazkas vienas nusipirko masina su uzmusta hidraulika; ir savo viena atveji bei nuomone laiko visiems privaloma taisykle?!
ne blyn; tai mistifikacija, ir tai, kas visose fotkėse- būdinga gal tik vienai mašinai ant svieto , o visa kita specialiai kiaurom dienom ir naktim yra piešiama ir fabrikuojama, kad tik išdurti kokį seną seną išmintingą išmintingą katiną, kuris mąsto tik sava galva :bum:

Autorius:  Mažeikiai [ Rgs 02 2007, 15:51 ]
Pranešimo tema: 

O BUVO TAIP;nusipirkau pries kokius9 metus GOLFA.reikejo keisti tepala ,parduotuvei isiule variklio praploveja .nu praploviau,pakeiciau tepalus.po kiek laiko varikliukas pradejo visais galais leist tepala .Numaunu pas gerus meistrus[tais laikais ju dar buvo].tai tas meistriokas man ir sako .[kai nusieme kartei]PLOVEI VARIKLI SU PRAPLOVEJU]PRIES TAI AS JAM NEBUVAU TO SAKES .IR jei noriu neturet dideliu islaidu [variklio remontui]tai daugiau jokiu praploveju /siaip del hidraulines sistemos tai tokiu argumentu neturiu.savo xantijai nieko neploviau.bet ir veikia be priekaistu,iskyrus azoto doze ir nauja LHM.

Autorius:  proffanas [ Rgs 02 2007, 17:02 ]
Pranešimo tema: 

Elementaru, kad praplovėjas išryškina visas silpnas vietas :)
Jei kažkur buvo susigulėjusio šlamo, kuris laikė užkišęs mikroskylutes, praplovėjas jį (šlamą) išjudino, ir pradėjo leisti toji mikroskylutė. Tas pats galioja bet kuriai sistemai: ar golpo varikliui, ar citro hidraulikai, ar kamazo aušinimo sistemai. Aš skaitau, kad geriau iš anksto sužinoti tas silpnas vietas, ir jas sutvarkyti, kad paskui nebūtų netikėtumų kelyje. Kiti laikosi nuomonės "kol važiuoja-nejudinkim". Kas teisus-parodys laikas, bet net neabejoju, kad "pas neplaunančius" mašina važiuos trumpiau, o jos eksploatacija (kol dar važiuoja) kainuos brangiau. :)

Puslapis 312 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/