Bręsta mintys, teoriniai pasamprotavimai ir noras sumontuoti nenusileidimo sistemą į bx-ą. Nenusileidimo rinkinį (du vožtuvus, du keturšakius su viena akle,tvirtinimo elementą,keletą reikiamų vamzdelių ir sferą) nusipirkau senai. Pasibraižiau brėžinius, kaip tai turėtų atrodyti. Kadangi šią žiemą buvau kamuojamas depresijos ir šalčio, tai garaže praleidau mažai laiko, priešingai nei kelias praėjusias žiemas. Kadangi depresiją įveikiau, ko pasekoje smegenys pradėjo veikti ir išpildžiau viską popieriuje, belieka nugalėti šalčio baimę, pasistačius kokį šildytuvą arba laukti pavasarinio oro.
Teoriškai popieriuje viskas atrodo taip.
Čia bx-o gamyklinė hidraulikos schema:

Toliau pasipiešiau, kaip turėtų keistis vamzdynas montuojant nenusileidimo sistemą:

Brėžiniuose pavaizduotų dalių pavadinimai:
1-hidraulinio skysčio bakelis.
2-hidrosiurblys.
3-srautų skirstytuvas.
4-slėgio reguliatorius ir centrinė sfera.
5-apsauginis vožtuvas.
6,8- priekiniai stabdžiai.
7- pagrindinis stabdžių čiaupas.
9- vairo stiprintuvas.
10- priekinis aukščio korektorius.
11, 12- priekiniai hidrocilindrai.
13- vairo vožtuvas.
14,15- galiniai stabdžiai.
16- galinis aukščio korektorius.
17,18- galiniai hidrocilindrai.
19- nenusileidimo sfera.
20- galinis nenusileidimo vožtuvas.
21- priekinis nenusileidimo vožtuvas.
22- keturšakis,kuris sumontavus nenusileidimą,tampa nereikalingu.
23,24- trišakiai montuojami į nenusileidimo sistemą.
25- trišakis, kuris tampa nereikalingu sumontavus nenusileidimą.
Juodi vamzdeliai-slėgiminiai.
Žali vamzdeliai-grįžtantysis skystis.
Juodi punktyriniai-vamzdynai,kurie atsimeta montuojant nenusileidimą.
Ryškiai žydri vamzdynai- naujai jungiami į nenusileidimo sistemą.
Atsisiuntus šiuos paveiksliukus į kompiuterio vieną aplanką ir atidarius juos su bet kokia nuotraukų peržiūros programa, maigant mygtukus "kita nuotrauka", galima smagiai stebėti, kaip pasikeičia vamzdyno išsidėstymas. Šiek tiek pasinagrinėjus nesunku suprasti, kad nėra viskas labai sudėtinga. Po montavimo į hidroaktyvią xantią čia turėtų būti paprasčiau. Juolab, kad bėikse nuiminėsiu pavarų dėžę tvarkymui, tad atsidarys didelė erdvė darbui. Beje žadu šią sistemą montuoti į BX 19 GTI su vairo stiprintuvu be ABS.
Čia- šiek tiek stambesnis jungimo brėžinukas:

O čia- nenusileidimo vožtuvo aprašymas:

Labai norėčiau išgirsti jūsų komentarus, kritiką, pataisymus, pastebėjimus.
Visą darbo eigą pasistengsiu aprašyti smulkiai.