WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Kodėl būtina plauti aukščio korektorius http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=1082 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Anonymous [ Bir 15 2004, 11:49 ] |
Pranešimo tema: | Kodėl būtina plauti aukščio korektorius |
Sveiki, Jau 5000 km kaip praploviklis masazuoja manaja Xantija, ar dar sveika butu praplauti ir aukscio korektorius (berods jie taip vadinas), ar praproviklis ta darba turetu buti padares? Linkejimai;) |
Autorius: | Marijonas [ Bir 15 2004, 12:17 ] |
Pranešimo tema: | |
Paulius rašė: plaut korektorius butina! O 5000km su praplovikliu tai siek tiek perdaug! Reikejo po 3000km jau i LHM pasikeisti. Na as irgi panasiai nuriedejau su plovikliu, o del korektoriu tai as dar pas Dr. Alvyda klausiau ar nereikia ju praplauti, jeigu reikia tai plaunam, bet jis sake kad nereikia, vazinek dar ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Bir 15 2004, 12:21 ] |
Pranešimo tema: | |
Pats kaip ir nelabai plausiu, meistrai jei ka, bet tik maza dilema ar tas praploviklis ir ju svariai nepraplove? Aisku cia teoriniai pasvarstymai. Nesinori tusciai litu ismesti ir tiek. |
Autorius: | msxm [ Bir 15 2004, 12:24 ] |
Pranešimo tema: | |
pavazinejes su plovikliu as irgi galvojau - plauti neplauti plauti neplauti. Nusprendziau plauti. Kai isarde - tai ten praktiskai dumblas buvo daugiau nieko. Taip kad vienareiksmiskai - PLAUTI, nes visas nuosedos juose susikaupia. |
Autorius: | Pole [ Bir 15 2004, 12:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Taip taip, Dr. Alvydas ir man sake kad kranu plauti neverta. Tik as ji paskui taip uzknisau su savo priekaistais kad masina kieta, kad jis man ir sferu ziklerius pradidino ir dar visokiu eksperimentu dare, ale tik isplovus kranus efektas atsirado. Mano nuomone kranus ir skirstytuva po plovimo BUTINA plauti nes visos drumzles butent juose ir susikaupia. As po plovimo 4 kartus ploviau kol jie nustojo strigineti. |
Autorius: | Pole [ Bir 15 2004, 12:38 ] |
Pranešimo tema: | |
Xantis rašė: Pole, o kiek skirstytuvo plovimas?
Siaip skirstytuva as ploviausi pats, bet jei teisingai prisimenu atrodo 40-60Lt ribose su manzetu pakeitimu. |
Autorius: | Pole [ Bir 15 2004, 13:14 ] |
Pranešimo tema: | |
Nu nebutinai ta pacia diena, bet manau kad po sistemos praplovimo verta sitauos mazgus prasivalyti. As asmeniskai skirstytuva ploviau paskutinej eilej ir tik 1 karta. (tiesa tai dariau ir del to kad vienas mandzetas pradejo rasoti). Kranus ploviau is karto po sistemos plovimo ir po to dar 3 kartus ta procedura pakartojau, nes vis man galinis kranas uzstrigdavo ir subine pradedavo baisiai trankytis per duobes. |
Autorius: | Marijonas [ Bir 15 2004, 14:12 ] |
Pranešimo tema: | |
Pole rašė: nes vis man galinis kranas uzstrigdavo ir subine pradedavo baisiai trankytis per duobes. Tai va kaip cia yra ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Pole [ Bir 15 2004, 15:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Siaip cia del to subines trankimosi as kelias versijas turiu, tik nezinau kuri teisinga. Praplovus kranus situacija pas mane pagerejo, bet vis tiek nelabai maloniai duobes renka. Po to as dar sioki toki eksperimenta padariau - taciau niekam to nerekomenduoju nes nezinau kiek tai itakoja i bendra hidr. sistema. Ant srautu skirstytuvo yra toks reguliavimo varztelis - tai as ji siek tiek bandziau sukineti ir atsisauziau tokia padeti kai subine dar geriau pradejo eiti. Be to galinis tiltas turi tokias gumines pagalves, kurios bent jau pas mane visai subliuskusios nuo amziaus. As jas planuoju ateityje pasikeisti ir tikiuosi pakankamai gro rezultato. Tiesa pastebejau idomu dalyka, pavasari kai skardinius ratlankius pasikeiciau i lietnykus subine pradejo trankytis zymiai stipriau. Speju cia jau zaidzia rato svoris ir jo inercija |
Autorius: | xamas [ Bir 16 2004, 14:35 ] |
Pranešimo tema: | |
O tai kam tau jis isvis reikalingas, stumk tu ji kokiems xm fanams, turi normaliai auto kam tau tos problemos ![]() |
Autorius: | audro [ Bir 18 2004, 07:46 ] |
Pranešimo tema: | |
Grieztai nerekomenduoju tiems .kas patys plauna skirstytuvus reguliuoti ta stebuklinga varzteli ant skirstytuvo ,o jei matot ,kad nesugebesit idealiai tiksliai i ta pacia vieta pastatyti tai geriau is vis jo neissukinekit. Kodel? O todel ,kad ten yra apsauginis voztuvas ,ir jei nezinot ,ka darot galit sukelti slegi vairo stiprintuvo sistemoje.Arba atvirksciai stipriai sumazinti slegi visoje hidraulineje sistemoje. Ypatingai tai pavojinga BX TD,ir D gali pasibaigti paskirstymo dirzelio trukimu. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |