WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Spa 01 2020, 00:28

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Ilgas šnypštimas
StandartinėParašytas: Geg 25 2007, 11:57 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
XM'as HA1, užvedus variklį ir nesukant vairo labai ilgai girdimas šnypštimas, mašina kyla gan vangiai. Sferos tvarkingos, LHM keistas prieš 2KKM, HA vožtuvas dirba gerai (Juliaus teigimu).
Šnypštimas trunka apie 5-7min, po to trumpa pauze ir vel šnypsčia kelias minutes. Siurblys pompuoja normaliai.
Ir dar. Važiuojant greitkeliu 120+ bei nedideliu greičiu (apie 30-40) duobėtu keliu, pradeda smukti mašina.
Sustoju, susuku vairą, mašina pasikelia į normalią būseną.
Gal būtų kokių minčių???

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 25 2007, 12:11 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7317
Miestas: Kaunas
Maniškė irgi šnypščia, bet kyla sparčiai :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 25 2007, 13:10 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
O kaip vairas? Stabdžiai? STOP lemputė?

Stop gesta, ant laisvu (700) daznokai uzsidega Hidraulic Pressure, stabdziai geri, vairas pakenciamas, be ryskesniu striginejimu.
Kodel smunka vaziuojant didesniu greiciu ar nelygiu/duobetu keliu???
:aaa: :evil: :evil: :evil:

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 25 2007, 13:12 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
xminde rašė:
Maniškė irgi šnypščia, bet kyla sparčiai :).

Snypscia pastoviai? Bet vaziuojant turbut nesmunka???

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 25 2007, 13:30 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Haroldas rašė:
proffanas rašė:
O kaip vairas? Stabdžiai? STOP lemputė?

Stop gesta, ant laisvu (700) daznokai uzsidega Hidraulic Pressure

Nupaišei taip, lyg sistemoje slėgio trūktų... :roll: Tai arba siurblys jo nesukuria (rašei,kad geras-kaip tikrinta?), arba slėgio reguliatoriuje spyruoklės susėdę, ir jis dirba ne 145-175bar režime, o pvz 85-135 :roll: Dar mažutis įtarimas ant to nelemto apsauginio vožtuvo gali kristi; pakaba atkertama :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 25 2007, 13:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Cituoti:
Dar mažutis įtarimas ant to nelemto apsauginio vožtuvo gali kristi; pakaba atkertama :(


Tuo aš visai neseniai įsitikinau,net neturėdamas jokių blogų įtarimų apie šią "nekaltą"dalį.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 10:45 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 15 2004, 20:01
Pranešimai: 105
Miestas: Vilnius
gonzikas rašė:
idomu ar kas nors turi koki "pricendala" pamatuoti slegio reiksmems nes sita beda matau nera retenybe. gerai butu atsivesti datcikus i salona, bet labai jau brangus tie elektroniniai slegio davikliai.

Aha, man irgi įdomu kaip būtų galima pamatuot, nes irgi labai panašūs simptomai - ant žemų apsukų kartais deginėjasi STOP (ypač ilguose posūkiuose, pvz žiede važiuojant į kairę) ir vairas kartais sukietėja, bet pakaba dar neatkertama, ir rytais mašina kilnojasi pusė velnio. Irgi niekaip neapsisprendžiu, siurblys, reguliatorius ar vožtuvas - nuo pirkimo nei prie vieno dar nekišti nagai. O taip pamatuotum, ir iš karto būtų aišku, kur to slėgio pritrūksta...

_________________
XM Break 2.1TD 1994


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2007, 10:55 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Slegio reguliatoriuje ideta papildoma saiba.
Snypstimas patapo trumpesnis, bet dar ne tai, kaip turetu buti.
Ieskome gedimo toliau.
Dar kyla itarimas del priekinio aukscio korektoriaus.
Su uzvestu varikliu pakelus auto i max padeti ir po kurio laiko nuleidziant i normalia - priekis nukrenta iki "dugno", vaziuojant per duobes - priekis taipogi susminga.
Atliekamus darbus bei rezultatus surasysiu.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 02 2007, 09:25 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Sestadieni nusprendziau sutvarkyti priekini aukscio korektoriu.
Paulius parupino korektoriu, Julius ji isplove, beliko tik pasikeisti.
Problemos prasidejo jau bandant atsukti vamzdelius. Kazkoks "dede auksarankis" jau buvo kises nagus ir atsukti "stucerio" su "8" rakteliu niekaip nepavyksta. Tuomet i pagalba ateina santechnines reples.
Stipriai suspaudus "stuceiuka", jis vistik pasidave mano norams ji atsukti.
Visa kita ejosi be didesniu sunkumu ar problemu.
Isemiau senaji ir idejau "nauja" korektoriu.
Efektas geresnis, voztuvas uzsidaro nestrigdamas (ne taip, kaip su senuoju), masina pakelus i max ir leidziant i normal padeti, ji nepamirsta, kad reikia sustoti reikiamam aukstyje ir nenukrenta iki dugno.
Stai taip atrode korektorius, isimtas is maniskes masinos:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
http://picasaweb.google.com/xmasauto/Korektorius02

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 26 2007, 08:30 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Vakar vakare jau grizau su perdaryta hidrosistema (keiciau vieno kanalo siurbli i dvieju). Darbo nemazai, bet norint tai galima padaryti.
I slegio reguliatoriu idetos dvi "saibos", keliasi masina gal kiek vangokai, bet nebera nesamoningai ilgo snypstimo, vairas nestringa, vaziuojant duobetu keliu priekis nebekrenta...
Isemiau priekini aukscio korektoriu, nesvarumu neaptikau. Taip pat praploviau apsaugini voztuva.
Beliko tvarkingai sudelioti vamzdeliu tvirtinimus ir - tiek ziniu!
Tada lauksiu vamzdeliu trukinejimo/sproginejimo ir dar visokiu kitokiu bedu...
Foto ir detalesnis aprasymas bus kiek veliau.
P.S. galiniu suportu "stuceriu" taip ir neatsukau :cry:

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 30 2007, 19:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Pastebejau toki reiskini - pas mane irgi snypsdavo gana ilgai, ypatingai saltam varikliui. Visa hidraulika veike normaliai. Nukritus temp. lauke zemiau 0C, pastebejau kad saltai masinai pradejos vairas sunkiau sukinetis. Isiploviau korektorius, filtrus, pasikeiciau LHM'a, visos problemos dingo - tik kazin ar ilgam :roll:
Speju per uzsitersusius korektorius budavo slegio nuotekis i griztamaja sistema :idea:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 26 2008, 22:22 
Kas gali pasakyti: nuo ko priklauso masinos kylimas-detale?Mano masiniukas pakyla ryte tik kai vaira susuki i kazkuria puse iki galo.Galas kyla pirmiausiai, tolygiai. Tik tada pradeda kilti priekis sokinedamas.Dabar turiu beda didele-uzvakar nutiko: priekis neklauso visiskai-nepakyla i normalia padeti.Nustatai aukscio lygi aukstesne uz vidutine, tai tada pakyla(tik vaira susukus i kazkuria puse).Siurblis manau geras-variklis pridusta kai vaira susuki i kazkuria puse iki galo.Kad nepakilo priekis maniau, kad skyscio trukumas.Taip ir buvo-truku 1ltr(nesupratau kodel lempute neuzsidege del trukumo.Susinervavau, nes gali buti to pasekme gal) diena pries, stuktelejau i duobe desiniuoju ratu.Net prisimerkiau-skaudejo masinai.Nuo smugio gal kazkas nutiko? "kauliukas" gali buti viskuo padarinys?Ka reikia daryti, kad priekis.., po galais-visa masina butu kaip masina-citronas? Pas teva CX ir keliasi LIUKS.Variklis su karbu, tai ryte kad uzkurti reikia pasukti starteri ilgiau kol pripompuos benza.Per ta laika, nuo starterio, masina speja pakilti.Idiali sistema hidro, o masina senesne.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 26 2008, 23:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Pradeti reiketu nuo klausimo: Ar sistema plauta ir valyta? Is ko sprendi kad siurblys geras?

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2008, 00:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Sistemą plauti, priekinį korektorių irgi; keisti LHM; pereiti patikrinimui aukščio reguliavimo mechanizmą; pakeisti hidrosiurblį į normalų; pasikeisti perdegusias skydelio lemputes; pasitikrinti visų daviklių veiklą; po to ir bus tau laimė... Bet kadangi visa procedūra su viskuo (įskaitant nenumatytus darbus) kainuos iki 1000lt, abejoju, ar darysies. O jei darysies tik dalinai, tai efektas (kaip ir citroenas) visą gyvenimą ir tebus dalinis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2008, 21:52 
Tech Moderatoriau, turiu paprasyti- paprasyti: kurioje puseje, kur randasi Priekinis korektorius.Kaip jis ten atrodo?Salone yra migtukas.Kai ijungi pakaba turi buti kietesne ar panasiai.Pas mane neveikia si sistema.Ta zinau tikrai,-perdaryta pakaba i paprasta.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007