WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 18 2024, 02:54

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2008, 21:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Priekinis korektorius randasi, kaip žinia, priekyje :D .
Įsivaizduok vertikalią liniją nuo priekinio stiklo vidurio apatinio taško, tai korektorius randasi gal 10-20cm dešiniau tos linijos.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2008, 22:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Markis rašė:
Tech Moderatoriau, turiu paprasyti- paprasyti: kurioje puseje, kur randasi Priekinis korektorius.Kaip jis ten atrodo?Salone yra migtukas.Kai ijungi pakaba turi buti kietesne ar panasiai.Pas mane neveikia si sistema.Ta zinau tikrai,-perdaryta pakaba i paprasta.


Kvepia nelegaliu abortu :) . HA isoperuotas bus pas tamsta greiciausiai. Patarciau geriau kreiptis i normalius citrodaktarus, jei nera noro paciam gilintis ir perprasti visas hidrosubtilybes. O jei yra - tuomet skaityti ir naudotis paieska forume. Beveik viskas yra aprasyta.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2008, 22:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
HA atstatatymas po amputacijos, kaip taisyklė, kainuoja kur kas, dažnai ir daug daugiau, nei pati amputacija.
Kadangi akivaizdžiai vengiama kreiptis į meistrus, tokių eskapadų nė nesiūlau :D . Lai linguoja... :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2008, 22:29 
yra mechanizmas su vamzdukais priesais radiatoriu, pritvirtintas prie varikio.Tai korektorius? As noriu pats perprasti sistema, bet man reikia pagalbos is auksciau.Taip, man ten isoperavo.Kiek as maciau tai puslem skilutes padidino-pragreze.Buvo adatinio dydzio.Man tas knopkes poveikis pats isijungdavo automatiskai kada pats uzsinori.Tai norint atstatyti reikia pirkti pusles tokias kaip buvo ir issiaiskinti kodel pati isijungdavo.Per kompa eina si elektra?Tiesa, man pusliu skilutes padidino priekyje.Kaip suprantu turi buti ties kiekvienu ratu tokia pati pusle kaip ir visos.Mano atveju su mazute skilute.Taip?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2008, 22:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Po teisybei, nebematau prasmės nė aiškinti, po tokio teksto :roll: .

Žmogau, gal užeik tu pirma puslapio tech.failuosna (įėjimas per www.citrina.lt , o ne iš forumo), išsistudijuok ten gulinčią medžiagą,ir tik paskui užeik foruman, ir imk knistis paieškoje (toks pypsikas "Ieškoti" lango viršuje). Ir tik po to, jei liks neaiškumų, uždavinėk klausimus forume.
Alternatyva, kaip žinia, varyt pas meistrus.
Nes dabar gausis sugedęs telefonas; per kokią dvidešimtį puslapių...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ilgas šnypštimas
StandartinėParašytas: Bir 15 2008, 00:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Vat pas mane šnypšdavo ant laisvų apsukų, kol nedaduodavai gazo bent truputį, bet nekreipiau per daug dėmesio ir nesigilinau kas ten šnypščia. Staiga po vairo kolonėlės remonto, pradėjo šnypšti pagazavus iki 1500rpm ir kuo daugiau gazo, tuo labiau. Ant laisvų nutyla. Nu tokio finto dar nebuvau girdėjąs, todėl nusprendžiau paskersti slėgio reguliatorių ir vat štai jum ir prašom :shock:
http://www.ipix.lt/images/36552825.jpg
Ir kas čia minėjo, kad šitas daiktas praktiškai negali sugesti :x
Tiems kas nesuprato iš foto, tai čia linkęs plonasis plundžeris, bet xm'as vis dar važiuojantis :wink:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ilgas šnypštimas
StandartinėParašytas: Bir 15 2008, 14:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Oho,čia tei geras :shock: .Kodėl jis linko?

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ilgas šnypštimas
StandartinėParašytas: Bir 15 2008, 20:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
deimantukas rašė:
Oho,čia tei geras :shock: .Kodėl jis linko?


Na pirmiausiai pasikeisiu į kitą reguliatorių, o tada jau šita narstysim ir žiūrėsim kodėl toks fintas nutiko. Man pačiam dabar kyla daugiau klausimų nei turiu atsakymų, bet ačių dievui sėkmingai 400 km susukau su tokiu :shock: , vot ir pasakykit kad << bloga mašina :D

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ilgas šnypštimas
StandartinėParašytas: Bir 18 2008, 21:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Mjo...
Paskerdus Polės reguliatorių (ketvirtinis pjūvis, o ne šiaip išardymas dalimis), buvo rastas vidinės įpresuotosios reguliatoriaus dalies persislinkimo atvejis, ko pasėkoje sulaužytas plonesnysis reguliatoriaus vožtuvėlis, atsakingas už max. slėgio nustatymą... Nieko panašaus jokiuose aprašymuose neteko sutikti.
Sunkoka tekstu paaiškinti, bet Polė, grįžęs namolio ir radęs laiko, gal įmes fotkę.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ilgas šnypštimas
StandartinėParašytas: Bir 19 2008, 08:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Vat štai jum ir prašom - naujas reguliatorių ardymo būdas :wink:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Kas per jėga turėjo paveikti reguliatoriaus šerdį, kad ją pastūmti apie 4 mm žemyn, tuo pačiu sutraiškant mažąjį plundžerį :shock:
Na bet finale įdėtas pilnai perrinktas slėgio reguliatorius, sureguliuoti slėgiai ir xm'as kaip naujai gimęs :D. Rezultate mašina patapo standesnė bei stabilesnė, maloniau priima nelygumus. Otsiečkė patapo ryški intevalu ~25s.
Dėkui proffanui už operatyvią pagalbą Paveikslėlis

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ilgas šnypštimas
StandartinėParašytas: Bir 19 2008, 08:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
:shock: .Čia tai bent.Juk ta šerdis iš kitos pusės laikoma atrodo pusžiedžio,kur didžioji spyruoklė.O iš sferos pusės-niekuo.Gal slėgis buvo per didelis?O gal tiesiog pajudėjo ir tiek?Ačiū už nuotraukas.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ilgas šnypštimas
StandartinėParašytas: Bir 19 2008, 10:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
deimantukas rašė:
O iš sferos pusės-niekuo.Gal slėgis buvo per didelis?

Daugumoje reguliatorių nebūna to pusžiedžio, o yra paprasčiausias kanalo susiaurėjimas. Šis atvejis ir yra toks. Ir šerdis įpresuota į tą susiaurėjimą; slėgis (ar hidrosmūgis) buvo iš sferos pusės. Jėgos tam reikalingos anaiptol ne vaikiškos... :wht:
O pati sfera ir jos membrana likę sveikos gyvos. Ir pagyvenęs hidrosiurblys, būdamas net ir puikios būklės, vargu ar pajėgus išgeneruoti daugiau nei 200-250bar, kurių tokiam postūmiui ryškiai neužtektų. Be to, yra juk ir spyruoklės bei plunžeriai reguliatoriuje, valdantys tuos slėgius ir srautus; o ir didžioji spyruoklė remiasi į pačią šerdį; vien jai nugalėti reikia bent 140bar...

Žodžiu, atvejo priežastis liko nežinoma; berods, hidrosmūgis dėl reguliatoriaus vožtuvėlio strigimo, bet tai dar ne visai aišku.
Faktas tik, kad visko pasitaiko. Gerai, kad retai... :mpr:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ilgas šnypštimas
StandartinėParašytas: Lie 01 2008, 11:36 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 10 2007, 19:58
Pranešimai: 23
Teko nesenai nusipirkti lygiai tokį pat reguliatorių iš šroto... laimė kad sugalvojau paardyt ir pavalyt, nebučiau kitaip pamatęs.

_________________
Citroën XM 1990 2.1 TD Berline
Citroën C5 2002, 2.2 HDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007