WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Ilgas šnypštimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=11429
Puslapis 12

Autorius:  Haris [ Geg 25 2007, 11:57 ]
Pranešimo tema:  Ilgas šnypštimas

XM'as HA1, užvedus variklį ir nesukant vairo labai ilgai girdimas šnypštimas, mašina kyla gan vangiai. Sferos tvarkingos, LHM keistas prieš 2KKM, HA vožtuvas dirba gerai (Juliaus teigimu).
Šnypštimas trunka apie 5-7min, po to trumpa pauze ir vel šnypsčia kelias minutes. Siurblys pompuoja normaliai.
Ir dar. Važiuojant greitkeliu 120+ bei nedideliu greičiu (apie 30-40) duobėtu keliu, pradeda smukti mašina.
Sustoju, susuku vairą, mašina pasikelia į normalią būseną.
Gal būtų kokių minčių???

Autorius:  xminde [ Geg 25 2007, 12:11 ]
Pranešimo tema: 

Maniškė irgi šnypščia, bet kyla sparčiai :).

Autorius:  Haris [ Geg 25 2007, 13:10 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
O kaip vairas? Stabdžiai? STOP lemputė?

Stop gesta, ant laisvu (700) daznokai uzsidega Hidraulic Pressure, stabdziai geri, vairas pakenciamas, be ryskesniu striginejimu.
Kodel smunka vaziuojant didesniu greiciu ar nelygiu/duobetu keliu???
:aaa: :evil: :evil: :evil:

Autorius:  Haris [ Geg 25 2007, 13:12 ]
Pranešimo tema: 

xminde rašė:
Maniškė irgi šnypščia, bet kyla sparčiai :).

Snypscia pastoviai? Bet vaziuojant turbut nesmunka???

Autorius:  proffanas [ Geg 25 2007, 13:30 ]
Pranešimo tema: 

Haroldas rašė:
proffanas rašė:
O kaip vairas? Stabdžiai? STOP lemputė?

Stop gesta, ant laisvu (700) daznokai uzsidega Hidraulic Pressure

Nupaišei taip, lyg sistemoje slėgio trūktų... :roll: Tai arba siurblys jo nesukuria (rašei,kad geras-kaip tikrinta?), arba slėgio reguliatoriuje spyruoklės susėdę, ir jis dirba ne 145-175bar režime, o pvz 85-135 :roll: Dar mažutis įtarimas ant to nelemto apsauginio vožtuvo gali kristi; pakaba atkertama :(

Autorius:  deimantukas [ Geg 25 2007, 13:33 ]
Pranešimo tema: 

Cituoti:
Dar mažutis įtarimas ant to nelemto apsauginio vožtuvo gali kristi; pakaba atkertama :(


Tuo aš visai neseniai įsitikinau,net neturėdamas jokių blogų įtarimų apie šią "nekaltą"dalį.

Autorius:  Gr2 [ Geg 28 2007, 10:45 ]
Pranešimo tema: 

gonzikas rašė:
idomu ar kas nors turi koki "pricendala" pamatuoti slegio reiksmems nes sita beda matau nera retenybe. gerai butu atsivesti datcikus i salona, bet labai jau brangus tie elektroniniai slegio davikliai.

Aha, man irgi įdomu kaip būtų galima pamatuot, nes irgi labai panašūs simptomai - ant žemų apsukų kartais deginėjasi STOP (ypač ilguose posūkiuose, pvz žiede važiuojant į kairę) ir vairas kartais sukietėja, bet pakaba dar neatkertama, ir rytais mašina kilnojasi pusė velnio. Irgi niekaip neapsisprendžiu, siurblys, reguliatorius ar vožtuvas - nuo pirkimo nei prie vieno dar nekišti nagai. O taip pamatuotum, ir iš karto būtų aišku, kur to slėgio pritrūksta...

Autorius:  Haris [ Bir 21 2007, 10:55 ]
Pranešimo tema: 

Slegio reguliatoriuje ideta papildoma saiba.
Snypstimas patapo trumpesnis, bet dar ne tai, kaip turetu buti.
Ieskome gedimo toliau.
Dar kyla itarimas del priekinio aukscio korektoriaus.
Su uzvestu varikliu pakelus auto i max padeti ir po kurio laiko nuleidziant i normalia - priekis nukrenta iki "dugno", vaziuojant per duobes - priekis taipogi susminga.
Atliekamus darbus bei rezultatus surasysiu.

Autorius:  Haris [ Lie 02 2007, 09:25 ]
Pranešimo tema: 

Sestadieni nusprendziau sutvarkyti priekini aukscio korektoriu.
Paulius parupino korektoriu, Julius ji isplove, beliko tik pasikeisti.
Problemos prasidejo jau bandant atsukti vamzdelius. Kazkoks "dede auksarankis" jau buvo kises nagus ir atsukti "stucerio" su "8" rakteliu niekaip nepavyksta. Tuomet i pagalba ateina santechnines reples.
Stipriai suspaudus "stuceiuka", jis vistik pasidave mano norams ji atsukti.
Visa kita ejosi be didesniu sunkumu ar problemu.
Isemiau senaji ir idejau "nauja" korektoriu.
Efektas geresnis, voztuvas uzsidaro nestrigdamas (ne taip, kaip su senuoju), masina pakelus i max ir leidziant i normal padeti, ji nepamirsta, kad reikia sustoti reikiamam aukstyje ir nenukrenta iki dugno.
Stai taip atrode korektorius, isimtas is maniskes masinos:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
http://picasaweb.google.com/xmasauto/Korektorius02

Autorius:  Haris [ Lie 26 2007, 08:30 ]
Pranešimo tema: 

Vakar vakare jau grizau su perdaryta hidrosistema (keiciau vieno kanalo siurbli i dvieju). Darbo nemazai, bet norint tai galima padaryti.
I slegio reguliatoriu idetos dvi "saibos", keliasi masina gal kiek vangokai, bet nebera nesamoningai ilgo snypstimo, vairas nestringa, vaziuojant duobetu keliu priekis nebekrenta...
Isemiau priekini aukscio korektoriu, nesvarumu neaptikau. Taip pat praploviau apsaugini voztuva.
Beliko tvarkingai sudelioti vamzdeliu tvirtinimus ir - tiek ziniu!
Tada lauksiu vamzdeliu trukinejimo/sproginejimo ir dar visokiu kitokiu bedu...
Foto ir detalesnis aprasymas bus kiek veliau.
P.S. galiniu suportu "stuceriu" taip ir neatsukau :cry:

Autorius:  Pole [ Gru 30 2007, 19:45 ]
Pranešimo tema: 

Pastebejau toki reiskini - pas mane irgi snypsdavo gana ilgai, ypatingai saltam varikliui. Visa hidraulika veike normaliai. Nukritus temp. lauke zemiau 0C, pastebejau kad saltai masinai pradejos vairas sunkiau sukinetis. Isiploviau korektorius, filtrus, pasikeiciau LHM'a, visos problemos dingo - tik kazin ar ilgam :roll:
Speju per uzsitersusius korektorius budavo slegio nuotekis i griztamaja sistema :idea:

Autorius:  Markis [ Vas 26 2008, 22:22 ]
Pranešimo tema: 

Kas gali pasakyti: nuo ko priklauso masinos kylimas-detale?Mano masiniukas pakyla ryte tik kai vaira susuki i kazkuria puse iki galo.Galas kyla pirmiausiai, tolygiai. Tik tada pradeda kilti priekis sokinedamas.Dabar turiu beda didele-uzvakar nutiko: priekis neklauso visiskai-nepakyla i normalia padeti.Nustatai aukscio lygi aukstesne uz vidutine, tai tada pakyla(tik vaira susukus i kazkuria puse).Siurblis manau geras-variklis pridusta kai vaira susuki i kazkuria puse iki galo.Kad nepakilo priekis maniau, kad skyscio trukumas.Taip ir buvo-truku 1ltr(nesupratau kodel lempute neuzsidege del trukumo.Susinervavau, nes gali buti to pasekme gal) diena pries, stuktelejau i duobe desiniuoju ratu.Net prisimerkiau-skaudejo masinai.Nuo smugio gal kazkas nutiko? "kauliukas" gali buti viskuo padarinys?Ka reikia daryti, kad priekis.., po galais-visa masina butu kaip masina-citronas? Pas teva CX ir keliasi LIUKS.Variklis su karbu, tai ryte kad uzkurti reikia pasukti starteri ilgiau kol pripompuos benza.Per ta laika, nuo starterio, masina speja pakilti.Idiali sistema hidro, o masina senesne.

Autorius:  Pole [ Vas 26 2008, 23:03 ]
Pranešimo tema: 

Pradeti reiketu nuo klausimo: Ar sistema plauta ir valyta? Is ko sprendi kad siurblys geras?

Autorius:  proffanas [ Vas 27 2008, 00:23 ]
Pranešimo tema: 

Sistemą plauti, priekinį korektorių irgi; keisti LHM; pereiti patikrinimui aukščio reguliavimo mechanizmą; pakeisti hidrosiurblį į normalų; pasikeisti perdegusias skydelio lemputes; pasitikrinti visų daviklių veiklą; po to ir bus tau laimė... Bet kadangi visa procedūra su viskuo (įskaitant nenumatytus darbus) kainuos iki 1000lt, abejoju, ar darysies. O jei darysies tik dalinai, tai efektas (kaip ir citroenas) visą gyvenimą ir tebus dalinis.

Autorius:  Markis [ Vas 27 2008, 21:52 ]
Pranešimo tema: 

Tech Moderatoriau, turiu paprasyti- paprasyti: kurioje puseje, kur randasi Priekinis korektorius.Kaip jis ten atrodo?Salone yra migtukas.Kai ijungi pakaba turi buti kietesne ar panasiai.Pas mane neveikia si sistema.Ta zinau tikrai,-perdaryta pakaba i paprasta.

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/