WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 20:43

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Stabdžiai
StandartinėParašytas: Lie 30 2007, 17:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Vat pasidarė įdomu kaip yra su darbiniu stabdžiu pas hidraulinius Citroenus - ar praėjus 4 val. po variklio užgesinimo darbinis stabdis dar turi veikt ar ne? Pas mane jis absoliučiai neveikia - sumini iki galo o mašina jei palikta įkalnėje, tai rieda kiek bespaustum - nereaguoja. Jei ši operacija atliekama praėjus 15 min. po variklio užgesinimo - viskas veikia. (Čia pastebėjimai atsirado kuomet stovėjimo stabdis sugedo...)

Kiek teko važinėt automobiliais turinčiais vakuuminius stabdžių stiprintuvus, tai neveikiant varikliui jie stabdydavo, tik reikėjo pridėt jėgos ir aišku efektyvumas ne tas jų. Bet čia - išvis nestabdo.

Pamąstymai iš mano pusės - slėgis sistemoje neužsilaiko todėl nėra stabdžių, bet kažkodėl pati mašina nekrenta, LHM'o neryja, galas netūpčioja, kranas nešnypščia, prieš 5 mėn. perpūsta centrinė sfera - t.y. viskas kaip ir turėtų būt...

O kaip pas jus?

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 30 2007, 17:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pakabos slėgį naudoja tik galiniai stabdžiai, bet jei galas nepakrautas-jie normaliai net neįsijungia.
Priekiniai ratai naudoja slėgio reguliatoriaus turimą slėgį. Todėl, jei neatsižvelgti į ABS bei HA duodamas iš esmės nežymias pataisas (kurių dar pats ligi galo neišsiaiškinau), šiuo atveju reikšmės teturi centrinės sferos slėgis ir slėgio reguliatoriaus atiduodamas slėgis (kuris gali būti per mažas); antrame plane ir apsauginio vožtuvo nustatymai. Jei po 15min stabdžiai dar yra, po poros valandų nebe-vadinasi, sistemoje yra nemaži nutekėjimai. O būti jie-tie nutekėjimai- tegali stabdžių krane arba slėgio reguliatoriuje (sudilę vožtuvėliai), nes pakaba, kaip minėta, čia rolės nevaidina; nebent jau mašina per pusvalandį nukrenta dėl nutekėjimų per hidraulinius stovus (amortikus; paprasčiau šnekant).
Pakėlęs viršutinį sistemos slėgį 10atm, pasiekiau, kad stabdžiai dar būdavo po 40min (prieš tai dingdavo po ~25min), o supylęs XADO (laikinam vožtuvėlių sudilimui kompensuoti) vis dar rimtus stabdžius turiu ir po 3val. Bet tai laikina. Esminis reikalą išspręsiantis sprendimas-keisti stabdžių kraną ir slėgio reguliatorių (gal netgi ir centrinę sferą) -vis atidėliojamas, nes ir brangus, ir nedega, kai šiokius tokius stabdžius turiu ir po poilgio (~8val) stovėjimo :)
Šiaip šiuo klausimu (stabdymo efektyvumu po ilgesnio stovėjimo išjungtu varikliu) kažkada intensyviai domėjosi xmindė, ir berods buvo forume surašęs smulkų paaiškinimą.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 27 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007