Pakabos slėgį naudoja tik galiniai stabdžiai, bet jei galas nepakrautas-jie normaliai net neįsijungia.
Priekiniai ratai naudoja slėgio reguliatoriaus turimą slėgį. Todėl, jei neatsižvelgti į ABS bei HA duodamas iš esmės nežymias pataisas (kurių dar pats ligi galo neišsiaiškinau), šiuo atveju reikšmės teturi centrinės sferos slėgis ir slėgio reguliatoriaus atiduodamas slėgis (kuris gali būti per mažas); antrame plane ir apsauginio vožtuvo nustatymai. Jei po 15min stabdžiai dar yra, po poros valandų nebe-vadinasi, sistemoje yra nemaži nutekėjimai. O būti jie-tie nutekėjimai- tegali stabdžių krane arba slėgio reguliatoriuje (sudilę vožtuvėliai), nes pakaba, kaip minėta, čia rolės nevaidina; nebent jau mašina per pusvalandį nukrenta dėl nutekėjimų per hidraulinius stovus (amortikus; paprasčiau šnekant).
Pakėlęs viršutinį sistemos slėgį 10atm, pasiekiau, kad stabdžiai dar būdavo po 40min (prieš tai dingdavo po ~25min), o supylęs XADO (laikinam vožtuvėlių sudilimui kompensuoti) vis dar rimtus stabdžius turiu ir po 3val. Bet tai laikina. Esminis reikalą išspręsiantis sprendimas-keisti stabdžių kraną ir slėgio reguliatorių (gal netgi ir centrinę sferą) -vis atidėliojamas, nes ir brangus, ir nedega, kai šiokius tokius stabdžius turiu ir po poilgio (~8val) stovėjimo
Šiaip šiuo klausimu (stabdymo efektyvumu po ilgesnio stovėjimo išjungtu varikliu) kažkada intensyviai domėjosi
xmindė, ir berods buvo forume surašęs smulkų paaiškinimą.