WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 02 2024, 17:07

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2007, 06:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Kaip tai i darba vaziuodamas galvojau, kad citroenai perkami del grozio komforto ir del vaziuokles minkstumo, vienu zodziu tai "gyvenimo budas". Jei perki << su HA tai rinkdamasis varikli V6 pasamonej turi zodziu rinkini GALIA, GREITIS, PAGREITIS, lakstant draskantis su << kurio vaziuokles kietumas valdomas HA ji nuolat bus kieta, tai issivarto, kad grozis, komfortas, vaziuokles minkstumas - vaziuokles minkstumas = grozis, komfortas. Spresti tau. As Ksantijos nepirksiu, nes ji man per maza.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2007, 10:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Aurimas rašė:
Nu tu Serne duodi :lol: . Skaičiau skaičiau, kol supratau :D .


Jooo, o as stengiausi kad visi suprastu, bet tai pritaikoma ir tau nes tu irgi pas mus didelis V6 gerbejas :D.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2007, 11:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Išvartant Šerno postą, kas perka V6-turi ieškoti be HA, kad išlaikyti važiuoklės monkštumą :D Nes kitaip kaip ir nebelieka prasmės pirkti komfortišką hidrocitrą... :lol: Yra gražių ir komfortiškų tačkių ir taip; be hidraulikos...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2007, 12:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
na gal as kazka ne taip suprantu, bet tas HA turi dvi busenas: minksta ir kieta. Ir jei vel neklystu tai "minkstoje" busenoje masina su HA yra minkstesne uz masina be HA? Ir tik "kietoje" busenoje masina su HA yra kietesne uz masina be HA? Tai bendrai paemus masina su HA yra minstesne dauguma atveju. Ar klystu?

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2007, 12:34 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Evil rašė:
Ar klystu?
klysti ;) tvarkingų awto atveju mašina be HA visada minkštesnė už mašiną su HA. mašina su HA tarsi "standesnė". HA minusas - žvyrkelyje ji, neįjungus HA, turi išilginį siūbaviną - vartosi į šonus, kaip laivas prie šoninio bangavimo, gali net supykinti. šis efektas pašalinamas, įjungus HA. mašina be HA linguoja skersai - kaip laivas prieš bangą, tas ne taip pykina. HA pliusas - stabilumas.
info paremta Amazonės (be HA) ir Kibiruxo (su HA) eksploatacija žvyrkeliais. info patikrinta ant kelių XMų ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2007, 12:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
<< su Ha nuo << be HA skiriasi tuom, kad << su HA, yra HA voztuvas, kurio veikima reguliuoja procesorius gaudamas is jutikliu pritvirtintu prie visokiu masinos mazgu signalus. Taip, kad jei HA nesuveikes ir atidarytas, tai tas pats kas jo ir nebutu. O siaip "vopros na zosypku" XM vaziuokle pr. ir gal. nepriklausoma ar priklausoma. Tie stabilizatoriai priekinis ir galinis padaro priklausoma ?

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2007, 12:36 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 31 2004, 12:25
Pranešimai: 190
Miestas: Ramučiai
Evil rašė:
na gal as kazka ne taip suprantu, bet tas HA turi dvi busenas: minksta ir kieta. Ir jei vel neklystu tai "minkstoje" busenoje masina su HA yra minkstesne uz masina be HA? Ir tik "kietoje" busenoje masina su HA yra kietesne uz masina be HA? Tai bendrai paemus masina su HA yra minstesne dauguma atveju. Ar klystu?


Nesu tikras bet kolega klysti nes su HA tai tu labai jau ramiai turi važiuoti kad turetum konfortiška važiuokle nes betkoks staigesnis veiksmas kietina važiuokle akimirksniu. beto jei bandant skaiciuoti žikleriu sumas vienam ratui (kas butent ir itakoja minkštuma) tai bus manau kiek mažiau su HA nei be jo o tai jau ir kieciau iškarto bet saugiau :)

Pataisykite jei klystu.

_________________
Polas
Renault Scenic 2003 1.9dCi - Sutinus Megane :)
<< 96 Xantia 1.8 16v - Viola


Paskutinį kartą redagavo 1 Polas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2007, 12:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Teoriškai-taip, praktiškai-tingiu leistis į smulkmenas, nes gausis keli puslapiai plepalų :D
Šneka (Šerno pokštas) buvo tokia, kad važinėjama su V6 pastoviai "sport" režimu, ir mašina be HA tada neginčytinai minkštesnė už mašiną su HA :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2007, 13:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
grumlinas rašė:
HA minusas - žvyrkelyje ji, neįjungus HA, turi išilginį siūbaviną - vartosi į šonus, kaip laivas prie šoninio bangavimo, gali net supykinti. šis efektas pašalinamas, įjungus HA. mašina be HA linguoja skersai - kaip laivas prieš bangą, tas ne taip pykina. HA pliusas - stabilumas.


Ka turite omenyje sakydami ijungti HA? Cia reiskia istraukt/ijungt fiske i HA kompa ar tiesiog Normal/Sport jungiklio junginejimas?

Polas rašė:
Nesu tikras bet kolega klysti nes su HA tai tu labai jau ramiai turi važiuoti kad turetum konfortiška važiuokle nes betkoks staigesnis veiksmas kietina važiuokle akimirksniu. beto jei bandant skaiciuoti žikleriu sumas vienam ratui (kas butent ir itakoja minkštuma) tai bus manau kiek mažiau su HA nei be jo o tai jau ir kieciau iškarto bet saugiau


nemanau, kad taip lengvai galima zikleriu skerspjuvius susumuot, o ir sferu slegiai bei turiai turi savo indeli, bet nelabai randu informacijos apie tai "kas yra kieciau". Siaip savo subine nejauciu ir to momento kai suveikia HA, kaip ir nejauciu skirtumo tarp normal/sport rezimo (zvyrkeliu dar vaziuot neteko). Vis brandinu minti prijungt kompa prie HA voztuvo ir irasinet kada jis suveikineja, kiek trunka suveikimas, kokios salygos tuo metu, kaip sport rezimas veikia ir pan. Bet vis truksta ryzto tempti laidukui is po kapoto i salona :(

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2007, 13:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Polas rašė:
O tai praktishkai jokio skirtumo jei ijungi sport rezhima tai taspats kad atjunktum kompo fishke taip kad tokios busenos kad butu visishkai nekontroliuojama vazhiuokle t.y. visishkai minkshta mashina su HA ir neturi :) o be HA neturi kietos bet saugios busenos :)


Tai cia pas XM su pirmos kartos HA. Xantijos turejo tik antros kartos HA. Ten tiek normal tiek sport rezimuose vyksta veiksmas - prijungiama/atjungiama sfera. Tiek, kad sport rezime kritines vertes (threshold) davikliu pamazintos - greiciau reaguoja. O atjungus fishke tai uzdaromas voztuvas mirtinai, t.y. turi pastoviai kieta pakaba, kaip pirmos kartos hidroaktyve ijungus sport rezima.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2007, 13:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Evil rašė:
Tai cia pas XM su pirmos kartos HA. Xantijos turejo tik antros kartos HA. Ten tiek normal tiek sport rezimuose vyksta veiksmas - prijungiama/atjungiama sfera. Tiek, kad sport rezime kritines vertes (threshold) davikliu pamazintos - greiciau reaguoja. O atjungus fishke tai uzdaromas voztuvas mirtinai, t.y. turi pastoviai kieta pakaba, kaip pirmos kartos hidroaktyve ijungus sport rezima.
Visiškai teisingai.
Tik nuo pirminės temos minties nutolome tiek, kad jos net nebesimato...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2007, 16:18 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Tik nuo pirminės temos minties nutolome tiek, kad jos net nebesimato...
na dabar jau lygtai apsitvarkėm ;)
Evil rašė:
Ka turite omenyje sakydami ijungti HA? Cia reiskia istraukt/ijungt fiske i HA kompa ar tiesiog Normal/Sport jungiklio junginejimas?
omenyje turiu Normal/Sport jungiklio junginejimą, ir kalba eina apie Xantią (su HA2), iš kur ir parkeliavo šis postas

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 03 2007, 16:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
gonzikas rašė:

nereikia jungti kompo kai galima pasiskaityt(jei supranti anglu):

http://xantiaclub.net/hydractive2/#chapter5


Sita as gal penkis kart perskaites nuo pradzios iki galo ir kaip teoriskai veik turi as zinau. Bet praktika ir teorija labai skirtingi dalykai.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Siek tiek apie HA
StandartinėParašytas: Rgp 12 2009, 14:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Siaip idomu pasidare - o kas nors naudoja ta sport rezima praktikoje? Kaip daznai? kokiais keliais? kokiom situacijom ir pan.?

Nes pagal default'a pas visus tikriausiai tos HA1/2 knopkes neijungtos, dauguma vazineja ant NORMAL rezimo. Pats irgi praktiskai niekada nenaudoju SPORT rezimo. Gal kas is praktikos gali pasakyti, kada maloniau/geriau vaziuoti su ijungtu SPORT rezimu nei su NORMAL?

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Siek tiek apie HA
StandartinėParašytas: Rgp 12 2009, 14:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Kartais jungiu, ypač, kai važiuoju labai banguotu keliu. Jaučiasi greitesnis ha reagavimas. Kažkaip jaučiuosi saugiau.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 33 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007