WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Siek tiek apie HA
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=12146
Puslapis 12

Autorius:  Sernas [ Rgp 02 2007, 06:43 ]
Pranešimo tema: 

Kaip tai i darba vaziuodamas galvojau, kad citroenai perkami del grozio komforto ir del vaziuokles minkstumo, vienu zodziu tai "gyvenimo budas". Jei perki << su HA tai rinkdamasis varikli V6 pasamonej turi zodziu rinkini GALIA, GREITIS, PAGREITIS, lakstant draskantis su << kurio vaziuokles kietumas valdomas HA ji nuolat bus kieta, tai issivarto, kad grozis, komfortas, vaziuokles minkstumas - vaziuokles minkstumas = grozis, komfortas. Spresti tau. As Ksantijos nepirksiu, nes ji man per maza.

Autorius:  Sernas [ Rgp 02 2007, 10:24 ]
Pranešimo tema: 

Aurimas rašė:
Nu tu Serne duodi :lol: . Skaičiau skaičiau, kol supratau :D .


Jooo, o as stengiausi kad visi suprastu, bet tai pritaikoma ir tau nes tu irgi pas mus didelis V6 gerbejas :D.

Autorius:  proffanas [ Rgp 02 2007, 11:41 ]
Pranešimo tema: 

Išvartant Šerno postą, kas perka V6-turi ieškoti be HA, kad išlaikyti važiuoklės monkštumą :D Nes kitaip kaip ir nebelieka prasmės pirkti komfortišką hidrocitrą... :lol: Yra gražių ir komfortiškų tačkių ir taip; be hidraulikos...

Autorius:  Evil [ Rgp 02 2007, 12:23 ]
Pranešimo tema: 

na gal as kazka ne taip suprantu, bet tas HA turi dvi busenas: minksta ir kieta. Ir jei vel neklystu tai "minkstoje" busenoje masina su HA yra minkstesne uz masina be HA? Ir tik "kietoje" busenoje masina su HA yra kietesne uz masina be HA? Tai bendrai paemus masina su HA yra minstesne dauguma atveju. Ar klystu?

Autorius:  grumlinas [ Rgp 02 2007, 12:34 ]
Pranešimo tema: 

Evil rašė:
Ar klystu?
klysti ;) tvarkingų awto atveju mašina be HA visada minkštesnė už mašiną su HA. mašina su HA tarsi "standesnė". HA minusas - žvyrkelyje ji, neįjungus HA, turi išilginį siūbaviną - vartosi į šonus, kaip laivas prie šoninio bangavimo, gali net supykinti. šis efektas pašalinamas, įjungus HA. mašina be HA linguoja skersai - kaip laivas prieš bangą, tas ne taip pykina. HA pliusas - stabilumas.
info paremta Amazonės (be HA) ir Kibiruxo (su HA) eksploatacija žvyrkeliais. info patikrinta ant kelių XMų ;)

Autorius:  Sernas [ Rgp 02 2007, 12:35 ]
Pranešimo tema: 

<< su Ha nuo << be HA skiriasi tuom, kad << su HA, yra HA voztuvas, kurio veikima reguliuoja procesorius gaudamas is jutikliu pritvirtintu prie visokiu masinos mazgu signalus. Taip, kad jei HA nesuveikes ir atidarytas, tai tas pats kas jo ir nebutu. O siaip "vopros na zosypku" XM vaziuokle pr. ir gal. nepriklausoma ar priklausoma. Tie stabilizatoriai priekinis ir galinis padaro priklausoma ?

Autorius:  Polas [ Rgp 02 2007, 12:36 ]
Pranešimo tema: 

Evil rašė:
na gal as kazka ne taip suprantu, bet tas HA turi dvi busenas: minksta ir kieta. Ir jei vel neklystu tai "minkstoje" busenoje masina su HA yra minkstesne uz masina be HA? Ir tik "kietoje" busenoje masina su HA yra kietesne uz masina be HA? Tai bendrai paemus masina su HA yra minstesne dauguma atveju. Ar klystu?


Nesu tikras bet kolega klysti nes su HA tai tu labai jau ramiai turi važiuoti kad turetum konfortiška važiuokle nes betkoks staigesnis veiksmas kietina važiuokle akimirksniu. beto jei bandant skaiciuoti žikleriu sumas vienam ratui (kas butent ir itakoja minkštuma) tai bus manau kiek mažiau su HA nei be jo o tai jau ir kieciau iškarto bet saugiau :)

Pataisykite jei klystu.

Autorius:  proffanas [ Rgp 02 2007, 12:37 ]
Pranešimo tema: 

Teoriškai-taip, praktiškai-tingiu leistis į smulkmenas, nes gausis keli puslapiai plepalų :D
Šneka (Šerno pokštas) buvo tokia, kad važinėjama su V6 pastoviai "sport" režimu, ir mašina be HA tada neginčytinai minkštesnė už mašiną su HA :)

Autorius:  Evil [ Rgp 02 2007, 13:18 ]
Pranešimo tema: 

grumlinas rašė:
HA minusas - žvyrkelyje ji, neįjungus HA, turi išilginį siūbaviną - vartosi į šonus, kaip laivas prie šoninio bangavimo, gali net supykinti. šis efektas pašalinamas, įjungus HA. mašina be HA linguoja skersai - kaip laivas prieš bangą, tas ne taip pykina. HA pliusas - stabilumas.


Ka turite omenyje sakydami ijungti HA? Cia reiskia istraukt/ijungt fiske i HA kompa ar tiesiog Normal/Sport jungiklio junginejimas?

Polas rašė:
Nesu tikras bet kolega klysti nes su HA tai tu labai jau ramiai turi važiuoti kad turetum konfortiška važiuokle nes betkoks staigesnis veiksmas kietina važiuokle akimirksniu. beto jei bandant skaiciuoti žikleriu sumas vienam ratui (kas butent ir itakoja minkštuma) tai bus manau kiek mažiau su HA nei be jo o tai jau ir kieciau iškarto bet saugiau


nemanau, kad taip lengvai galima zikleriu skerspjuvius susumuot, o ir sferu slegiai bei turiai turi savo indeli, bet nelabai randu informacijos apie tai "kas yra kieciau". Siaip savo subine nejauciu ir to momento kai suveikia HA, kaip ir nejauciu skirtumo tarp normal/sport rezimo (zvyrkeliu dar vaziuot neteko). Vis brandinu minti prijungt kompa prie HA voztuvo ir irasinet kada jis suveikineja, kiek trunka suveikimas, kokios salygos tuo metu, kaip sport rezimas veikia ir pan. Bet vis truksta ryzto tempti laidukui is po kapoto i salona :(

Autorius:  Evil [ Rgp 02 2007, 13:31 ]
Pranešimo tema: 

Polas rašė:
O tai praktishkai jokio skirtumo jei ijungi sport rezhima tai taspats kad atjunktum kompo fishke taip kad tokios busenos kad butu visishkai nekontroliuojama vazhiuokle t.y. visishkai minkshta mashina su HA ir neturi :) o be HA neturi kietos bet saugios busenos :)


Tai cia pas XM su pirmos kartos HA. Xantijos turejo tik antros kartos HA. Ten tiek normal tiek sport rezimuose vyksta veiksmas - prijungiama/atjungiama sfera. Tiek, kad sport rezime kritines vertes (threshold) davikliu pamazintos - greiciau reaguoja. O atjungus fishke tai uzdaromas voztuvas mirtinai, t.y. turi pastoviai kieta pakaba, kaip pirmos kartos hidroaktyve ijungus sport rezima.

Autorius:  proffanas [ Rgp 02 2007, 13:40 ]
Pranešimo tema: 

Evil rašė:
Tai cia pas XM su pirmos kartos HA. Xantijos turejo tik antros kartos HA. Ten tiek normal tiek sport rezimuose vyksta veiksmas - prijungiama/atjungiama sfera. Tiek, kad sport rezime kritines vertes (threshold) davikliu pamazintos - greiciau reaguoja. O atjungus fishke tai uzdaromas voztuvas mirtinai, t.y. turi pastoviai kieta pakaba, kaip pirmos kartos hidroaktyve ijungus sport rezima.
Visiškai teisingai.
Tik nuo pirminės temos minties nutolome tiek, kad jos net nebesimato...

Autorius:  grumlinas [ Rgp 02 2007, 16:18 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Tik nuo pirminės temos minties nutolome tiek, kad jos net nebesimato...
na dabar jau lygtai apsitvarkėm ;)
Evil rašė:
Ka turite omenyje sakydami ijungti HA? Cia reiskia istraukt/ijungt fiske i HA kompa ar tiesiog Normal/Sport jungiklio junginejimas?
omenyje turiu Normal/Sport jungiklio junginejimą, ir kalba eina apie Xantią (su HA2), iš kur ir parkeliavo šis postas

Autorius:  Evil [ Rgp 03 2007, 16:01 ]
Pranešimo tema: 

gonzikas rašė:

nereikia jungti kompo kai galima pasiskaityt(jei supranti anglu):

http://xantiaclub.net/hydractive2/#chapter5


Sita as gal penkis kart perskaites nuo pradzios iki galo ir kaip teoriskai veik turi as zinau. Bet praktika ir teorija labai skirtingi dalykai.

Autorius:  Citrusas [ Rgp 12 2009, 14:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Siek tiek apie HA

Siaip idomu pasidare - o kas nors naudoja ta sport rezima praktikoje? Kaip daznai? kokiais keliais? kokiom situacijom ir pan.?

Nes pagal default'a pas visus tikriausiai tos HA1/2 knopkes neijungtos, dauguma vazineja ant NORMAL rezimo. Pats irgi praktiskai niekada nenaudoju SPORT rezimo. Gal kas is praktikos gali pasakyti, kada maloniau/geriau vaziuoti su ijungtu SPORT rezimu nei su NORMAL?

Autorius:  deimantukas [ Rgp 12 2009, 14:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Siek tiek apie HA

Kartais jungiu, ypač, kai važiuoju labai banguotu keliu. Jaučiasi greitesnis ha reagavimas. Kažkaip jaučiuosi saugiau.

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/