+ rašė:
kiek suprantu, is viso yra keturios aukscio padetys:
0. kai masina nuseda visiskai
serviso rezimas, po lygu kiema gali pastumdyt
Cituoti:
1. masina siek tiek pakilus ir jau galima normaliai palekt
standartinis rezimas
Cituoti:
2. antroje padetyje masina jau kaip dzipas

vieni sako, kad tokioje padetyje galima letai ir sekmingai per laukus vaziuot (iki 70 km/h), kiti sako, kad antroje padetyje vaziuot negalima, atseit tik servisuose naudojama. nesuprasi..
kliuciu apvaziavimui iki 40km/val greiciu. gali lekt ir greiciau, ir pastoviai, taciau granatos po to brangiai kajnuos... o ir uzpakalis atmushtas bus, vienok

Cituoti:
3. cia jau turbut atvejis, kai gali praeiti po masina nesusilenkes, ale sios padeties islausht niekaip negaliu, nes trecioje padetyje nesifiksuoja ta aukscio reguliavimo rankenele kur salia pavaru lazdos.
serviso rezimas. kai kas naudoja perlipt per kokia kliuti, taciau jau savo atsakomybe. BXuose sis rezimas leisdavo pasikeist galinius ratus - kitaip rato is po sparno neisimsi

Cituoti:
Kame cia reikalas ir kaip butu galima fiksacija kazkaip pataisyti?
nusiimk apdaila ir ziurek - gali buti rankenele biski palinkusi ir nelenda i fiksatoriu ar smtn (ex-mano BXui tekdavo toje padetyje igrusti plastmasini langu krapstuka, nes svirtele ishshokdavo lauk is fiksavimo ipjovos