WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 06:42

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Stringa vairas
StandartinėParašytas: Vas 10 2004, 22:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 22:04
Pranešimai: 85
Miestas: Pabrade
Nzn kame esme vairas kartais lyg ir pradejo strigineti nelabai suprantu kas darosi
aukscio korektoriai plauti pries menesi tiesa galines sferos prasosi buti pamaitintos
bet kartu su wairu atsirado ir uzpakalio supimasis prie sviesoforo kai laikai pspausta stabdi :(((
nezinau ar tai gali buti problema del sferu manu jos dar koius 50 proc spaudimo turi o gal tai vairo kolonele ar dar koks ratu balansavimas
Gal kas turit kokiu patarimu
Xantia 1.8 i 93

Dekui :twisted:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 10 2004, 23:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
uzpakalis kilnojasi, kai hidraktyvas yra. normalu. o vairas gali pasunketi del kruvos dalyku - ir nusibaiginejancio siurblio, ir uzsikisusio stiptintuvo, ir t.t.

reikia ziureti po kapotu :)

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2004, 09:44 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 22:04
Pranešimai: 85
Miestas: Pabrade
Pas mane nera hidroaktyvo
o kolonele perrinkta :(
bet su siurbliu tai turbut nelabai gerai
bet kiek zinau i vidu geriau nelysti?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2004, 11:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 17:43
Pranešimai: 241
Miestas: Kaunas
Del stipralo tai nezinau, LHM seniai keistas? Gal kokiu siuksliu privare?

Del kilnojimosi, jei turi omeny uzpakalio pasikelima sustojus ir atleidus stabdi, tai viena is priezasciu gali buti netolygus priekiniu ir galiniu ratu stabdymas. Gal pakaks tik nuorinti galinius stabdzius, o gal jau diskai/kaladeles besibaigia? Kita priezastis slypi kazkur hidraulikoj, kur as visai zalias kaip naujas LHM ir nieko tau nepaporinsiu. Mano atveju uzteko nuorinti galinius stabdzius ir kilnojimasis baigesi.

_________________
Vytis
Twizy Z.E.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2004, 11:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Pradziai:
1. kada keistas LHM ?
2. Kas kiek sec. klaksi slegio reguliatorius ?
3. Kai spaudai ar neshnypscia st. kranas ? Jei snypsciai tai kada, spaudziant ar laikant nuspaudus ?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2004, 17:34 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 22:04
Pranešimai: 85
Miestas: Pabrade
LHM as nekeiciau
tik issiploviau aukscio korektorius pries koki menesi
bet nei lhm filtro neploviau nei keiciau LHM
reguliatorius klaksi tikrai gan daznai bet cia siurblio problema nes centrine sfera tikrai tvarkoje
snipstymo spaudziant pedalo tikrai nera
Aciuuu

Xantia 1.8 i
XM 2.1 td
BX 19d


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2004, 23:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Jei pas tave butu siurblio problemos tai reguliatorius ishvis neklaksetu. Pradziai pasikeisk LHM. Praplauk filtrus. Pasitikrink akumuliacine sfera.
Manu kad to tau tikrai pakaks.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 12 2004, 19:04 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 22:04
Pranešimai: 85
Miestas: Pabrade
Visigi dar norejau pklausti :]
as isploves aukscio korektorius negerai padariau kad nepasikeiciau LHM
kaip ar jie greit galejo ir vel uzsikimsti ir ar man nereiks vel ju plauti jei dabar pasikeisiu LHM
Is anksto dekoju :))))


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 12 2004, 19:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Tai priklauso nuo dabartinio LHM stovio. Jei jis brudnas, o manau, kad tikrai jei stiprintuvas stigineja, tai manau, kad butu gerai praplaut. O jeigu buvo korektoriai uzsikishe tai tik patvirtina, kad LHM turi daug priemaishu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 12 2004, 20:40 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 22:04
Pranešimai: 85
Miestas: Pabrade
Sorry dar kartelis atsiprasysiu ir paklausiu
ir visgi mani domina ar viskas bus ok jei as pasikeisiu lhm nevales korektoriu mat as nzn per kiek laiko jie gali uzsikimsti tuo visu brudu
nes visgi nenoriu leisti papildomai dar 100 lt korektoriu plovimui
sorry uz ikiruma :))))


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 13 2004, 13:58 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Cia priklauso, kaip tau patinka. As tai suipciau rincages, vaziuociau kokia 2000 - 3000 km. Po to berciau korektorius, hidroaktyvus, plauciau ir uzpilciau LHM.
Jei tau reikia tik vaziuoti. Tai neplauk dar karta, pilk LHM ir po kokios 5000-8000 km vel keisk, ir tada vazinek norma.

P.S.: forumas ir tam skirtas, kad klaustum.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 13 2004, 14:43 
o as pradzioj siulau pirmiausia issiplauti tik LHM filtrus ir ziureti kas gaunasi. Filtrus plauti labai lengva ir nieko nekainuoja (ne nebent litras vaitspirito pora litu)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 16 2004, 12:08 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 22:04
Pranešimai: 85
Miestas: Pabrade
To: db_xm
Sian pasiklausiau ir pasirodo kad nebesigirdi kaip klaksi slegio reguliatorius, nors pries kokia savaite jis tikrai buwo tiesa klaksejo daznai kas kokias 4 sec atrodo liko tik kazkoks snipstymas kas kokias 7-8 sec kuris atrodo sklinda is siurblio
Gal turi minciu kame esme ka reikia perrinkti ir swarbiausia del siurblio ar jie is tikruju neremontuojami ar vis del to galima ka nors jam padaryt
Aciu


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 16 2004, 18:24 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Pirmiausia reikia pasikeisti LHM paskui gedimo ieshkoti, nes brudnoj sistemoj labai sudetinga ka nors diagnozuoti.
O siurblys koks ? 6+2 (pajungta shlanga ir du vamzdeliai) ar su skirtstytuvu. Jie 6+2 tai toky siurbly sunku uzmusti. Ten yra apsauginis vairo stiprintuvo voztuvas jis gali but uzsineshes ir stringa. Tokiu atveju atjungciau siurbly, yejima ykisciau y kibira zibalo o ishejimus atgal y kibira ir taip praplauciau gerai. Po to uzsiurbt LHM pajungt y sistema.
Nuo to tikrai blogiau nebus.

Ir dar pabandyk per stabdzius nusileist koky litra LHM, tada prakoshk ji per marle, ir jei ant jos bus sluoksnis dumblo, tai reiketu uzsimt visos sistemos praplovimu. Palyginus pigus buras yra su hirdaurincage, bet ja naudot ziema negalima ir po jos reikia bert korektorius ir hidroaktyva praplaunant vait spiritu ar zibalu.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007