WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 01 2024, 03:45

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 20 2007, 11:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
1993 pabaigos, V6
Dabar, kai orai atveso, is po nakties uzvedus auto, dega STOP, hydraulic pressure, aisku, nei stabdziu, nei vairo stipro. po kokiu 5 min. pasigirsta siurblio kalenimas, gesta STOP, jau galima letai vaziuot su stabdziais ir lengvu vairu, bet apie pasikelima kalbos dar ir but negali. paprastai keltis keltis pradeda po kokiu 5 km, tai man uzima dar apie 5 min. vaziuojant 40km/h..:)
isjungus varikli auto pradeda sesti na, mazdaug po 1 minutes...
pasak saskaitu fakturu, sferos pildytos/keistos pries metus. masina minksta, kai pasikelia i norm padeti. slegio reguliatorius klaksi dazniau nei reiketu. aukscio korektoriai veikia.
ar plautas filtras? nzn, as jo neploviau. vasara galini aukscio korektoriu buvau ardes (buvo atsisukusi verzle nuo membranos asies)-tada as ji ir isvaliau. P.S. verzles taip ir neradau...turbut i sistema nuejo...? priekinis aukscio korektorius dar nevalytas.
nuspaudus stabdi girdisi silpnas snypstimas, galas tuo metu stabilus.
LHM, pasak, saskaitu fak. keistas pries metus.
vasara mineta problema buvo neaktuali, nes kai silta, kad ir po nakties,
auto pasikeldavo, na per 1-2min. dabar gi, kosmaras...vakar nuroviau viena is kuro bako likanciuju strypu kai dugnu kazkur braukiau, o atidziau paziurejau, kad ir a. slegio vamzdeliai kabinti buvo...gerai, kad nesusiplojo ar neprakiuro...

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 20 2007, 11:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Priežasčių gali būti kiek nori.

Kupinas kakų LHMas.

Siurblys arba padavimo šlanga gaudo orą (t.y. ryte būna tuščia LHMo paėmimo šlanga).

Ateina smertis hidrosiurbliui.

Didžiuliai nutekėjimai sistemoje.

Kupini purvo aukščio korektoriai (visai nesvarbu, kad vieną kažkada valei).

Kuri ryte variklį, visas grįžtamąsias šlangutes sumerkęs į atskirus indus, ir žiūri, per kurią šlangą daugiausia varo. Turi tik kapsėti, bet ne varvėti ir jokiu būdu ne žliaugti (išskyrus, aišku, abratkę iš slėgio reguliatoriaus po jo suveikimo). Ir įdėmiai žiūri, ar per jokią šlangelę neateina oras.
Tuo pačiu pamatysi, ir kas per skystimas cirkuliuoja vietoj LHM. :) Abejoju, ar jo spalva bus skaisčiai žalia...

Oro gaudymą per paėmimo šlangą galima diagnozuoti ir nieko neatsukinėjant: ryte, vos užkūręs variklį, lendi su prožektoriumi į LHM bakelį ir stebi, ar nepasirodo putos. Stebėti ir porą minučių po to, kai mašina jau pakilo. Jei mašina su HA-laikyti dureles uždarytas...

Jei tokia primityvi diagnostika nepadės-teliks pūsti servisan; pilnavertei diagnostikai.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 20 2007, 12:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
ka tik isardziau lhm bakeli ir filtrus:
lhm sodriai zalias, bakelyje, apart metalo dulkiu ant sieneliu, pasaliniu purvu ir siuksliu nera. filtrai, mano akimis ziurint, nebuvo purvini, tik metalo dulkes-isplauti. siurblys, pasak, saskaitu fakturu, keistas pries du metus-vizualiai atrodo aynaujis: visos saskaitos-fakt. is ACS..:)
isdius filtrai-desiu atgal, nors nemanau, kad tai pades.
nutekejimu sistemoje nera, sprendziu is zaliu balu nebuvimo po masina.
gryztamasias zarneles siandien tikrinsiu ( sistema gali buti jau pramankstinta, ar reikia burtinai po ilgo stovejimo?)
po to, surinkes bakeli, stebesiu ar nekyla jame putos. tik kaip as ten ilisiu su tuo prozektoriumi, jei as ji busiu pilnai surinkes ir dangteli su zarnelemis uzfiksaves? :shock:

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 20 2007, 12:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
dar keletas pastebejimu:
ant uzvestos atjungiau zarna nuo bakelio,kuri i siurbli eina, ipyliau lhm, nu kad siurblys jo visiskai netraukia i save...

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 20 2007, 14:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Šnekėjau apie vidinius nutekėjimus per išdilusius sistemos vožtuvus į abratkes, o ne apie nutekėjimus išorėn... Tai ir yra pagrindinė greito smigimo išjungus variklį priežastis (mašinoms su DIRAVI-beveik norma).

Taip; visos plonos žarnelės yra abratkės, ta kur prie vairuotojo sferos-irgi. Slėgio joje nėra; kažkuo prailginęs laikinai gali galą įkišti tiesiai bakelin, kad nevarvėtų, kol pasikesi visą filtrų bloką.

O nekilimo problemą pats ir suradai...
Siurblys. Tik kas jam yra-per atstumą irgi nenustatysim. Gal sudilęs. O gal viso labo pakol šaltas diržas, jis per škyvą praslysta; užteks nuriebalinti ir patempti. O kad siurblys keistas prieš du metus-negi tikiesi, kad naują statė? :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 21 2007, 07:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
supratau. stebesime toliau. tik labai keista, nes po vakar filtru plovimo STOP gesta beveik iskart :shock: , ir pati masina zvaliau kyla, ir po nakties visas laukimo laikas kol prades keltis ir pan. kone per pus sumazejo :shock: vo ka reiskia filtru plovimas....kitas klausimas-kiek ilgai tai pades?:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 21 2007, 09:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 14 2005, 11:07
Pranešimai: 217
Miestas: Visaginas-N.Akmene
POWER rašė:
labai keista, nes po vakar filtru plovimo STOP gesta beveik iskart :shock: , ir pati masina zvaliau kyla, ir po nakties visas laukimo laikas kol prades keltis ir pan. kone per pus sumazejo :shock: )

Keista, kad Amerika atradai tik dabar :wink: Prasiplauk filtrukus sistemos dazniau, LHM keisk kartu APD tepalu ir patikek, stebetis nebereikes.

_________________
Citroen C5, 2004m 2.2Hdi, APD, exclusive.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 07:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
buvau teisus,padedo...5 dienom filtro plovimas...:) nusviro rankos...:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 07:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Daryk isvadas apie sistemos bukle ir LHM'o svaruma.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 10:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
o as kaip tik linkes manyti, kad nesvarumai labiau itakoja sunku kilima rytais. o kad nesvarumai itakoja greita masinos kritima isjungus varikli-sunkiai suvokiama.
ir dar, kaip rasiau, lhm bakelyje nesvarumu neradau, filtras buvo labai mazai uzsiterses, lhm sodriai zalias. kaip pavyzdi paziurejau-cia kazkas foto buvo filtru idejes pries valyma-juodi, baisus. pas mane gi iki tokio vaizdo, toli grazu...man labiau panasu, apie oro gaudyma kazkur..

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 10:03 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Gali buti oro gaudymas ir stabdziu krano bedos. Ar nesnypscia stabdziai? Manajam krokodile bedos baigesi po stabdziu krano keitimo.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 10:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
jau rasiau-nuspaudus stop pedala girdisi silpnas snypstimas, masinos galas tuo metu stabilus

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2007, 13:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
POWER rašė:
lhm bakelyje nesvarumu neradau, filtras buvo labai mazai uzsiterses, lhm sodriai zalias. kaip pavyzdi paziurejau-cia kazkas foto buvo filtru idejes pries valyma-juodi, baisus. pas mane gi iki tokio vaizdo, toli grazu...


Tingiu tuščiai ginčytis; aš tai vadinu "oldcato sindromu"... "Pas mane sistema švari; bet filtrų plovimas padeda tik iki savaitės. Paskui jis tik kažkokiom gleivėm aplimpa, mašina vėl "sėda", o šiukšlių nėra. Sistema švari". :)

Tik įdomu, kodėl tada filtrų plovimas aplamai nors tam kartui padėjo, jei jau jie (kartu su sistema) tokie švarūs buvo? :D


Už labai staigų mašinos kritimą išjungus variklį dažniausiai atsakingi būtent korektoriai. Ar dėl jų sudilimo/nesandarumo, ar dėl purvo, per atstumą nepasakysiu, bet kaip taisyklė, purvas jiems neleidžia pilnai užsidaryti. Dėl to paties purvo jie ir sudyla.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2008, 17:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
tik dabar, atrodo, sutvarkiau. pradziai priekini aukscio korektoriu isploviau. nepadejo. prie galinio aukscio kor. nelindau. dusliara nuleidau, paziurejau, kad reikia tureti isnarintus sanarius, pasakiau "na...ui", ir perejau iskart prie siurblio keitimo. ten irgi padek dieve....V6, ranku neuzkisi...bet su proffano telefonine pagalba padariau. tik keista, abu siurbliai nuo V6, o ju skyvai truputi skyresi pagal diametra, ko pasekoje su senuoju dirzu siurblio itemp neisejo, neuzteko itempejo sriegio. vos radau kaime trumpesni dirzeli. nu i ka, cigarete surukiau, ziuriu, pradejo keltis...nu ir kilojasi jau kokias 5d.....

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 24 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007