WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 05 2024, 16:10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 28 2007, 14:09 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 15 2007, 17:11
Pranešimai: 5
Miestas: sostine
sveiki. mano xm'e yra ipiltas turbut koksnors "power steering fluid" paprastas. noriu pakeist i LHM. bet pries tai noriu dar praplaut.. klausimas butu toks: kur Vilniuje galima butu isigyti to ploviklio ir LHM alyvos? ir kiek apytiksliai tai kainuotu? ir dar kiek reik LHM'o kad uzpildyti visa tuscia hidraulikos sistema? kazkur girdejau kad 5.5 l. ar tiesa? ir kaip nuleidziamas tas visas senas skystis?

_________________
Xm '92 TD 2.1


Paskutinį kartą redagavo 2 Set. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 28 2007, 14:31 
"Total" LHM+ esu pirkęs dviejose vietose. "Veho" 1 l kainuoja 25 Lt "Meharyje" - 20 Lt. Praplovimo skysčio gali ieškoti ten pat. Pigiau, ko gero, būtų galima įsigyti "Citroligoninėje", tačiau aš pats iš Juliaus vien skysčių nesu pirkęs - paprastai visa tai būdavo derinama su darbais - plovimu, keitimu etc.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Spa 29 2007, 09:06 
Set rašė:
sveiki. mano xm'e yra ipiltas turbut koksnors "power steering fluid" paprastas. noriu pakeist i LHM. bet pries tai noriu dar praplaut.. klausimas butu toks: kur Vilniuje galima butu isigyti to ploviklio ir LHM alyvos? ir kiek apytiksliai tai kainuotu? ir dar kiek reik LHM'o kad uzpildyti visa tuscia hidraulikos sistema? kazkur girdejau kad 5.5 l. ar tiesa? ir kaip nuleidziamas tas visas senas skystis?

Jep, prasiplauti būtų neblogai. Čia, tarp kitko, daug iečių sulaužyta ta tema.
Dėl hidraulikos sistemos tuštumo, tai ji nebus jau visiškai tuščia, liks apie litrą. Man ploviklio supylė lygiai 5 l. Bet reiktų turėti omeny, kad keičiant LHM ar pilant Hydraurinceage'ą atliekamos filtrų, aukščio korektorių ir dar bala žino ko (lyg ir bakelio) plovimo procedūros. :D


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Spa 29 2007, 10:49 
proffanas rašė:
Jei darai sau, tai plauni ir bakelį, ir filtrus, ir jų korpusą iš vidaus bei išorės, ir netgi apmusijusį LHM lygio rodyklės mechanizmą. :) Servisai to dažniausiai nedaro.

Bet tai iš esmės kaip ir viskas, ką reiktų išplauti, ar ne? Ar ten galima / reikia visą vamzdyną išrinkinėti ir plauti? Klausiu dėl to, kad jau esu iš esmės pasimetęs, ką ir kada iš viso reikia plauti, kad būtų gerai ir kad rezultatas būtų ilgalaikis... Bo ten, pvz., pasirodo, kad aukščio korektorius reikėjo plauti ir prieš ploviklio supylimą, ir po... Savo ruožtu nemanyčiau, kad Audro galėjo to nežinoti ir nepatarti... :?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2007, 11:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Visiškai neįsivaizduoju, kaip plauna Audro, nes niekad pas jį nesilankiau. Sprendžiant pagal jo straipsnį tech.failuose, viską jis (jo žmonės) daro normaliai.

Vamzdyną plauti, manau, būtų pernelyg maniakiška. :) Tą atlieka ploviklis.
Šiaip, užtenka išleisti seną brudną LHMą iš vamzdžių, atsukus kelis štucerius.

O dėl korektorių švaros...
Va šis korektorius, plautas prieš 8mėn, jau ėmė striginėti: išlipus iš mašinos, galas strykteldavo ir kartais nebenusileisdavo. Kakių bemaž nėra, bet ir esamų užteko, kad korektorius pradėtų streikuoti. Tuo pačiu ardymu buvo papoliruoti vožtuvėliai ir uždarančios plokštelės, ko nedaryta per praeitą plovimą. Vėl liadazzzz... :)
P.S.: korektorius-iš mano mašinos.

Paveikslėlis

Todėl manau, kad norint, jog sistema dirbtų idealiai, juos reiktų plauti bent kartą metuose-prieš šalčius. O dusyk-dar geriau; tik brangoka, jei ne pačiam daryti.
Kaip žinia, galima ir išvis neplauti; kaip ir LHMo per 100kkm nėkart nekeisti. :)
Nesakau, kad tai protinga, bet yra juk ir tokių hidrocitrojuzerių. Ką praranda-jie nė nesupranta, nes nė neįsivaizduoja, kad hidraulika gali dirbti normaliai. :)


Visiems linkiu
Paveikslėlis

:)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2007, 11:08 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kolegos, nejaugi jums taip pirštai niešti ir negalite susilaikyti nuo N'tųjų klausinėjimų apie tą patį?

Jei norite, kad sistema tikrai būtų garantuotai išvalyta - koretorius reikia plauti ir prieš supilant ploviklį ir keičiant jį LHMu. Jei to brudo buvo daug, tai pasivėžinę kelis tūkstančius vėl galite išplauti koretorius ir jei juose dar radote dumblo, tai po kelių tūkstančių km vėl. Ir taip vėl ir vėl kol visai jie švarūs bus. Dar būtų idealu jei ir LHM su kiekvienu plovimu pakeistumėte. Negi Proffanas taip nesuprantamai rašo???

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2007, 15:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Aš apie tai rašiau gal pusantro milijono kartų bent milijone temų, bet gal tikrai neaiškiai?... :roll:

Nusipirkote hidrocitrą. Sveikinu.
Sekantis žingsnis-neišvengiama kelionė pas citrodaktarus; sferų tikrinimas etc.
Jie ir nustatys, kokia bendra hidrosistemos būklė, kokia invazija jon reikalinga, ir ją atliks.

Jei reikia pilti ploviklį-jis ir turi būti supiltas; o papildomas korektorių plovimas lig šiol dar niekam nepamaišė. Ypač, jei nežinoma hidraulikos priežiūros istorija, arba ji tvarkyta abejotiname servise. Nes yra ir tokių, kuriems "hidrosistemos švara" yra nežinomas terminas. Aš švarą laikau privalomu ir savaime suprantamu dalyku.

Todėl ir veiksmų algoritmas, nusipirkus automobilį su nežinoma hidraulikos priežiūros istorija ir bandant su juo aiškintis pačiam, būtų sekantis.
1. Pilti lauk LHM bakelio turinį; plauti bakelį, filtrus, korektorius. Kitas detales, ypač apsauginį vožtuvą-savo nuožiūra, bet irgi pageidautina. Būtina išleisti užsistovėjusį skystį iš stabdžių suportų/vamzdyno.
2.Viską sausai išdžiovinti, kad neliktų nė lašo vaitspirito, ar su kuo ten bus plaunama. 20g plaunančių priemaišų 5,5 ltr sistemoje iš pakabos padaro vežimą.
3. Pilam ploviklį (Hydraurincage), važiuojam 3000-3500km, ir vėl viską beriam; plaunam; džiovinam. Reiktų nepamiršti ir surinkti. :D
4. Jei po ploviklio korektoriai buvo kupini dumblo, juos reiktų vėl išplauti po 3-5kkm ridos. Jei juose tebuvo kelios dulkelės, tą procedūrą atlikti maždaug po pusmečio. Viskas; pradžiai.
5. Korektorius pastoviai plauti maždaug kas 20kkm ridos, LHMą keisti ne rečiau nei kas 40kkm.
Manuale rašoma keisti LHM kas 60kkm, bet šis reikalavimas taikytas naujai ir steriliai hidrosistemai. Nė vienoje naudotoje mašinoje hidrosistema nėra visiškai švari; keičiant LHM ar ploviklį vamzdyne visada lieka seno šlamo, kuris gatavai užteršia šviežutėlį LHM, taip sutrumpindamas jo tarnavimo laiką, ir sėda pirmoj eilėj būtent korektoriuose. Todėl reikia stengtis išleisti to seno šlamo kuo didesnį kiekį; bemaž "ligi paskutinio lašo". :D

Yra dar hidrosistemos "tiuningas" švaros sumetimais su neodiminiais magnetais bei papildomais filtrais, bet tai-tik fanams. :)

Ir nepamirškit, kad hidromazgus pirmoj eilėj užmuša ne metai, o purvas.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2007, 17:11 
Ačiū, proffanai! Jums, seniems citroligoniams, tai, suprantama, seniai kartota litanija, ale esama ir šviežių ligonių! :D Tisą pasakius, dar prieš pusmetį, švelniai tariant, nustebau, kad citruose ant tos pačios sistemos "kabo" ir pakaba, ir vairas, ir stabdžiai. :D O tas žmogus, iš kurio pirkau savo XMą, nežinojo, kad turi DIRAVI... Taip kad po truputį ir pažindinamės su tais pasaulio stebuklais. :-) Paskaitai tą, aną, o klausimų kartais vis tiek lieka.

proffanas rašė:
Yra dar hidrosistemos "tiuningas" švaros sumetimais su neodiminiais magnetais bei papildomais filtrais, bet tai-tik fanams. :)

O ką, à propos, būtų galima laikyti fanais? :D Ir kas tą tiuningą padarytų? :roll:

Gaga rašė:
"Total" LHM+ esu pirkęs dviejose vietose. "Veho" 1 l kainuoja 25 Lt "Meharyje" - 20 Lt.

Aš, va, ką tik "Autoaibėje" ar pan. (tokia autodalių pardafkė prie Šiaurės miestelio Hyper Rimi) "Total LHM+" nuspirkau po 19,- Lt. :D


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2007, 17:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Zeus rašė:
O ką, à propos, būtų galima laikyti fanais? :D
Na, turbūt tuos, kas nors sykį pajuto švarios hidrosistemos privalumus :D Ir kas dar žada su savo hidrocitrais komfortiškai važinėti ne vienus metus, nekeisdami kas porą metų stabdžių kranų ir hidrosiurblių.

Zeus rašė:
Ir kas tą tiuningą padarytų? :roll:
Aš jį darau, kai gaunu neodiminių magnetų-nežinau vietų, kur jie voliojasi be priežiūros, todėl tenka laukti kol gausiu. :). Ar daro dar kas Lietuvoje-neturiu žinių. :roll: Principe, tame nieko sudėtingo ar brangaus, bet kadangi daugelis meistrų atsisako netgi ploviklį naudoti, abejoju, ar laikytų tokį "tiuningą" reikalingu.
Todėl ir pabrėžiau-čia tik "fanams"; suprantantiems, ką ir kodėl daro... :D

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 17 2008, 14:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
ccy rašė:
Sveiki, nenorėjau kurti naujos temos, taigi paklausiu čia:Gal galėtumėte plačiau papasakoti apie korektorių plovimą? Ta prasme kurioje vietoje jie tiksliai yra, kaip juos teisingai išardyti.Automobilis - Xantia be hidroaktyvo. Noriu plauti hidrosistema, visa kita daugmaž aišku, tačiau dėl korektorių neaišku. Ačiū už atsakymus.
P.S Labai praverstų viena kita foto


Tai kad cia http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=12042 jau tiek info apie tai prirasyta ir nuotrauku su visais korektoriais prideta, kad vezimu vesk. Reikia skaityti viska nuo pradziu ir viskas.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 17 2008, 17:21 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
ccy rašė:
Man reiktų kad apie patį aukščio korektorių ardymo procesą kasnors nepatingėtų papasokoti


http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=9925
CX, BX, XM ar Xantija-korektorių sandara praktiškai vienoda. O ir forume apie tai prišnekėta.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 21 2008, 21:10 
Labai vaikiskas klausimas, kaip reik nuimti vamzdelius nuo aukscio korektoriu?Viska nuardziau(atkabinau traukute, atsukiau varztus, stucerius)Nusukau nuo priekinio korektoriaus visus tris stucerius taciau niekaip vamzdeliu neiseina istraukt, labai stipriai irgi nesinori raut, nes baisu tuos vazdelius isniekinti.Ar tiesiog reik lupti ar yra gudrybe kokia?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 21 2008, 21:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Jie buna prikepe, cia jau laimes dalykas kaip pavyks israuti. Siaip stenkis jegos nenaudoti, o isjudinti svelniai pasukdamas ir pakraipydamas i sonus ir aisku tuo paciu traukdamas. Sekmes!

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 22 2008, 23:05 
Ar apsimoka nuleidinet pro stabdzius lhm kai supili hydrorincage?ar uzteks nuleist kai prasiplaus sistema ir nauja lhm supilsiu?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 22 2008, 23:34 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pirmas dalykas, tai galiniuose stabdžiuose bemaž visada būna tiek oro, tiek vandens. LHMas ten irgi užsistovėjęs. Todėl sugaišti papildomas 20min ir visa tai išleisti tikrai nepakenks. Tuo labiau, kad išsyk sužinosi, jei kuris štuceris prikepęs (tada nuorinti, suprantama, nepavyks), ir galėsi pasiruošti jo keitimui keičiant ploviklį į LHM.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007