WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 20:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 17 2004, 14:09 
pasidalinsiu pastebejimais:

Hydraurincage pirkai vilniuje Robidalyje, 5 litrus (kaina apie 60Lt). Skystis raudonos spalvos, TOTAL.
Pries praploviklio pakeitima:
1. slegio regul klaksejo kas 5-10 sek.
2. Salta masina silpnai stabde
3. galas nusesdavo per 30 min.
4. pasunkedavo vairas

Pakeitus ir pravaziavus apie 200 km.:
1. slegio regul pastoviai snypscia arba klaksi ne reciau kaip 5 sek.
2. Ilgiau reikia laukti kol uzges "STOP", t.y. kol sukils reikiamas slegis sistemoj.
3. jau trys dienos ir masina visai nenuseda (po dvieju paru stovejimo pertraukos).
4. vairas sukinejasi labai lengvai.
5. ypatingai pasidare jautrus stabdziai - stabdo puikiai.
6. xm pasidare zymiai minkstesnis (cia tikriausiai,kad naujas skystis)


Lauksiu kada masina vel prades priguldineti vis greiciau (del oro sistemoje), o gal ir ne :)
Vairas man sunkedavo ir strigdavo todel, kad brudnas lhm buvo,del ko filtrai uzsinesdavo greitai.
Manau slegi uzkurus sistemoj sukeldineja ilgiau todel, kad pats ploviklis yra skystesnis uz lhm.
Manau stabdziai stabdo geriau todel, kad pasikeite sviecias skystis apskritai ir prasivale gal pats kranas ir visa stabdziu sistema. (Nes pablogejimas atsirado butent tada, kai pakeitus priek kaladeles, buvo sustumti stumokliukai, ir senas juodas lhm praejo per stabdziu krana.

Veliau parasysiu daugiau ;)

msxm
xm td 91 automatas


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 18 2004, 15:33 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Pilt rincage pasirinkai paty netinkalmiausia laika. Pernai ziema buvau susipyles, taip per salcius auto pakelt reikia 30 min. Rincages termines savybes daug prastesnes nei LHM'o.

O del stabdziu tai reikejo per stabdziu nuaorinima nuleist LHM, nes dabar ta bruda ishvarines po visa sistema.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 18 2004, 16:14 
2 db_xm:

kad laikas nepergeriausias - zinau. Atsimenu is tavo patirties :) Taciau labai tikiuosi, kad ziema besibaigianti ir dideliu problemu del to nesudarys. Pvz., jau ryt pranasauja atsalima - tad i darba autiku nuvaziuosiu. Paskui vel atsilimas :) Laukiau du menesius, ilgiau jau neturiu kantrybes. Be to vasario 14 d...reikia juk kazka ir masiniukui padovanoti.
Na kol kas po nakties stovejimo STOP uzgesta per 4-6 sekundes po uzkurimo ir plius dar per 4-5 sekundes (viso 12-15 sek.) pilnai susikiloja vaziavimui, t.y. siurblys nustoja dirbti :)

O per ratus sena lhm is karto nuleidau, nes kaip gi kitaip :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 19 2004, 12:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Pas mane po Hydraurincage uzpylimo masiniukas pirma 1kkm irgi minkstai vaziuodavo, ir per nakti nenukrtisdavo. Linksmybes prasidejo veliau, vaziuojant uzkietedavo neaisku del ko, nukrisdavo per pora valandu, sikna pati kilnodavosi ir krisdavo.
O linksmiausia buvo kai po plovimo aukscio kranus issiardziau, tokiu snargliu as dar gyvenime nubuvau mates.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 20 2004, 09:32 
taigi tesiu:

siryt temp rode -18. Uzkurus masiniuka STOP neuzgeso kokia pusantros minutes. Kai uzgeso galas pakilo per kokia 15 sek. O priekis tik vos vos. Tada pradejau vaziuoti ir po keliu simtu metru viskas pasidare normaliai. Vairas lengvas. Taciau vaziuodamas pradzioj kelis kilomterus pastebejau viena idomu reiskini (api eji jau zinojau is anksciau sitam forume) - kazkuria sekundes dali veluoja stabdziai stabdyti, ir paskui atleidus stabdziu pedala, dar kazkuria sekundes dali jei prilaiko ratus. Taciau kai prasilo - viskas ok:)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 25 2004, 09:40 
na jau nuvaziaves esu daugiau nei 600 km. Vaziuoja vis dar minkstai. Galas nukrenta tik truputi. Taciau jei saltesnis oras - tai sunkokai sukeldineja slegi ir labai letai keliasi. Ir tas kelimasis labai idomus (jau nesvarbu kokia lauko temp) - galas kyla letai ir atrodo, kad nedakyla iki galo, o priekis labai zvaliai. Kartais toks jausmas, kad ir priekis ir galas kyla kartu :)
Vien zo - objektyvi isvada tokia - zymiai leciau kilojasi galas.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 26 2004, 21:30 
michelsonas rašė:
gal man galetumet paaiskyt, gerbiamieji, kiek tas sistemos praplovimas apskritai yra butinas automobiliui? ar cia ta sistema reiketu praplauti priklausomai nuo LHM spalvos, ar nuo ridos, ar dar kazkaip? Jei matau, kad LHM skaidriai zalias sistemoj, ar man vis tiek reiketu plauti, nors neploves nuvaziavau jau virs 60.000 km?


shiaip zhmones ant lietuwos ish viso nelabai rekomenduoja plauti, nes po to prasideda visokie chiudai su hidraulika. Jei pas tave LHM grazhus, korektoriai pastoviai nesikemsha ir bendrai nera bedu su hidraulika - tai mano siulymas tikrai nenaudoti ploviklio


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 26 2004, 21:38 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Del LHMo spalvos - siulau issiurbti koki litriuka ir palyginti ji su nauju LHMu :), ir tada bus kaisku koks jis grazus, skaidrus ir zalias.
As per savus nepilnus 100 000 km jau dukartus naudojau hidrorincage kaip, kad siulo << gamintojas ir jokiu neigiamu jo poveikiu nesusilaukiau...
Siaip juk LHMo bakeli ir filtrus reikia isplauti kas 30 000 km, o LHMa kesiti kas 60 000 km, tuo paciu ir sistema isplauti ne pro sali.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 26 2004, 21:45 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Gedas rašė:
shiaip zhmones ant lietuwos ish viso nelabai rekomenduoja plauti, nes po to prasideda visokie chiudai su hidraulika. Jei pas tave LHM grazhus, korektoriai pastoviai nesikemsha ir bendrai nera bedu su hidraulika - tai mano siulymas tikrai nenaudoti ploviklio

nu joooo... tas tikrai atitinka litowco charakteri - ishplausi sistema ir neduokdie prasides whisokios bedos, ishlys whisokios problemos... :-( kur kas saugiau neplauti, vazineti uzhakusia sistema, ir kai jai ateis galas - stebetis - "kas chia nutiko..." kazin, kam technikai ish viso atliekama profilaktika? ar kartais ne geriau praplaut sistema, kad pasimatytu, kur kas teka, kur kas leidzia ir susitvarkyt tas vietas, kad po to nereiktu dejuot, kad tuose << amzhinai kazkur kazkas vis genda...
sorry uzh griezhta tona, bet siulyciau vistik pasidometi nuomone zhmoniu, kurie ne pirmus metus draivina tuos <<-santechnikos stebuklus ir ishmano, kam gi tos keistos grushios po kapotu rejkalingos ;-) nebent planuoji atvazinet keleta metu ir atsikratyt tuo amzinu galvos skausmu su << ant kapoto ;-)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2004, 09:22 
lhm paemimo slanga, tiksliau viena jos dali as pasidares permatoma - tai puikiai matyti, kokios spalvos lhm teka. Tikrai ne kaip naujas.

Kai ispylinejau is bakelio sena lhm - tai du trecdaliai nubego tiesiog rusvai, juosvai zalsvo skyscio, o paskui koks litras vos ne juodo tepalo. Tai nesupratau "bajerio", toks jausmas, kad jis bakelyje kazkaip uzsistovejes buvo. Ir bakelio sieneles buvo gausiai apsinese dumlu ar juoda pasta, nezinau kaip pavadinti.

Nuleidziant per priekinius stabdzius - bego vos ne juodas skystis, o per galinius zalsvai rudas. Atrode, kad kazkas kazkada keiciant buvo nuleides tik per galinius sena skysti.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2004, 10:08 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
db_xm rašė:
Grumlinai, dekui uz komplimentus, manau pervertini.

nu kad rimtai rasheu lygtai, nes tavo patarimai tikrai dalykiski (gal nuo zodzio Dalius? ;-)
Cituoti:
Del oficialios informacijos tai ash dar abejoju, pvz. mehanik manuale nemaciau tokios info. O nurodytus puslapius vertinu kaip nuomones ishdestyma. Yra tokia nuomone, ash turiu truputy kitokia.
Ash pasveres rizika ir nauda susidariau tokia nuomone.

ispudziai is ACS, dar pries kokius 4 metus ex-mano BXui paprasius atlikt praplovima: "ne-ne-ne, nerekomenduojam, nes per visus nesandarumus prades begt". nesigincyjau, nes <<-patirtis buvo nuline - praplove filtrus ir pakeite LHM. analogiskai ir Amazonei - filtru praplovimas ir LHM keitimas po pirkimo. taciau vistik brestu Amazonei pries antra LHM pakeitima po 60kkm prasiplaut sistema - tikuosi, jog ir ACSai prades pripazint praplovimu nauda :-D

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2004, 10:45 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
"TOTAL HYDRAURINCAGE flushing fluid recommended by Citroen for hydraulic systems, cleans the entire system of dirt and deposits and should be used approximately once every 2 or 3 years"...

Manau, kad automobilis atvykes is EU tikrai paskutinius 60 000 nebus mates ploviklio, todel pirminis praplovimas tikrai nepakenks, juk tuo paciu ir aukscio reguliatoriai isplaunami rankiniu budu. As pirma karta ploviausi vos kelis tukstancius nuvazeves, pasikeiciau LHMa, paskum numyniau kaip prilauso 30 000 km ir ispyles is bakelio LHMa, kad pastaraji isplauti, jo atgal jau nebepyliau nes ta chaki spalva man neimponavo :), vel po 30 000 km, vel issiploviau sistema ir supyliau nauja LHMa, o isardzius aukscio reguliatorius pasirode, kad ju net ardyti nevertejo - buvo svarut svaruteliai.
Prabangi ekspluatacija, bet ko nepadarysi, kad kitiems lengviau butu...
Ir taip jau trecia ziema - zaliu demeliu ant sniego nerandu :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2004, 22:35 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
dr. Alvydas tuom uzsiima - visus priverstinai "skalbia" :D

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 09 2004, 11:17 
taigi tesinys:

NUvaziuota siek tiek daugiau nei 1000 km. Siuo metu orai salyginai silti - is ryto susikiloja per 20-30 sek. Galas per nakti nukrenta pilnai. Masina vaziuoja vis dar minkstai. Skyscio spalva pasikeite - pasidare tamsesnis.
Vairas lengvas (vis dar). Klaksi 5-10 sek. (pakitimu nera).

Isvada - nukritus zemiau minus 5 - suleteja kilojimasis, sunkiai pakyla is zemiausios padeties, t.y. nuleidus i ja ir perstumus rankenele i aukstesne - uzsidega STOP, taciau sukelus variklio apsukas iki 1200, uzgesta ir tada pasikelia. (prie 0 temp ir aukstesnes - veikia be problemu).


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 26 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007