WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Hidrosistemos plovimas Hydraurincage http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=134 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | msxm [ Vas 17 2004, 14:09 ] |
Pranešimo tema: | Hidrosistemos plovimas Hydraurincage |
pasidalinsiu pastebejimais: Hydraurincage pirkai vilniuje Robidalyje, 5 litrus (kaina apie 60Lt). Skystis raudonos spalvos, TOTAL. Pries praploviklio pakeitima: 1. slegio regul klaksejo kas 5-10 sek. 2. Salta masina silpnai stabde 3. galas nusesdavo per 30 min. 4. pasunkedavo vairas Pakeitus ir pravaziavus apie 200 km.: 1. slegio regul pastoviai snypscia arba klaksi ne reciau kaip 5 sek. 2. Ilgiau reikia laukti kol uzges "STOP", t.y. kol sukils reikiamas slegis sistemoj. 3. jau trys dienos ir masina visai nenuseda (po dvieju paru stovejimo pertraukos). 4. vairas sukinejasi labai lengvai. 5. ypatingai pasidare jautrus stabdziai - stabdo puikiai. 6. xm pasidare zymiai minkstesnis (cia tikriausiai,kad naujas skystis) Lauksiu kada masina vel prades priguldineti vis greiciau (del oro sistemoje), o gal ir ne ![]() Vairas man sunkedavo ir strigdavo todel, kad brudnas lhm buvo,del ko filtrai uzsinesdavo greitai. Manau slegi uzkurus sistemoj sukeldineja ilgiau todel, kad pats ploviklis yra skystesnis uz lhm. Manau stabdziai stabdo geriau todel, kad pasikeite sviecias skystis apskritai ir prasivale gal pats kranas ir visa stabdziu sistema. (Nes pablogejimas atsirado butent tada, kai pakeitus priek kaladeles, buvo sustumti stumokliukai, ir senas juodas lhm praejo per stabdziu krana. Veliau parasysiu daugiau ![]() msxm xm td 91 automatas |
Autorius: | db_xm [ Vas 18 2004, 15:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Pilt rincage pasirinkai paty netinkalmiausia laika. Pernai ziema buvau susipyles, taip per salcius auto pakelt reikia 30 min. Rincages termines savybes daug prastesnes nei LHM'o. O del stabdziu tai reikejo per stabdziu nuaorinima nuleist LHM, nes dabar ta bruda ishvarines po visa sistema. |
Autorius: | msxm [ Vas 18 2004, 16:14 ] |
Pranešimo tema: | |
2 db_xm: kad laikas nepergeriausias - zinau. Atsimenu is tavo patirties ![]() ![]() Na kol kas po nakties stovejimo STOP uzgesta per 4-6 sekundes po uzkurimo ir plius dar per 4-5 sekundes (viso 12-15 sek.) pilnai susikiloja vaziavimui, t.y. siurblys nustoja dirbti ![]() O per ratus sena lhm is karto nuleidau, nes kaip gi kitaip ![]() |
Autorius: | Lyncas [ Vas 19 2004, 12:48 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane po Hydraurincage uzpylimo masiniukas pirma 1kkm irgi minkstai vaziuodavo, ir per nakti nenukrtisdavo. Linksmybes prasidejo veliau, vaziuojant uzkietedavo neaisku del ko, nukrisdavo per pora valandu, sikna pati kilnodavosi ir krisdavo. O linksmiausia buvo kai po plovimo aukscio kranus issiardziau, tokiu snargliu as dar gyvenime nubuvau mates. |
Autorius: | msxm [ Vas 20 2004, 09:32 ] |
Pranešimo tema: | |
taigi tesiu: siryt temp rode -18. Uzkurus masiniuka STOP neuzgeso kokia pusantros minutes. Kai uzgeso galas pakilo per kokia 15 sek. O priekis tik vos vos. Tada pradejau vaziuoti ir po keliu simtu metru viskas pasidare normaliai. Vairas lengvas. Taciau vaziuodamas pradzioj kelis kilomterus pastebejau viena idomu reiskini (api eji jau zinojau is anksciau sitam forume) - kazkuria sekundes dali veluoja stabdziai stabdyti, ir paskui atleidus stabdziu pedala, dar kazkuria sekundes dali jei prilaiko ratus. Taciau kai prasilo - viskas ok:) |
Autorius: | msxm [ Vas 25 2004, 09:40 ] |
Pranešimo tema: | |
na jau nuvaziaves esu daugiau nei 600 km. Vaziuoja vis dar minkstai. Galas nukrenta tik truputi. Taciau jei saltesnis oras - tai sunkokai sukeldineja slegi ir labai letai keliasi. Ir tas kelimasis labai idomus (jau nesvarbu kokia lauko temp) - galas kyla letai ir atrodo, kad nedakyla iki galo, o priekis labai zvaliai. Kartais toks jausmas, kad ir priekis ir galas kyla kartu ![]() Vien zo - objektyvi isvada tokia - zymiai leciau kilojasi galas. |
Autorius: | Anonymous [ Vas 26 2004, 21:30 ] |
Pranešimo tema: | |
michelsonas rašė: gal man galetumet paaiskyt, gerbiamieji, kiek tas sistemos praplovimas apskritai yra butinas automobiliui? ar cia ta sistema reiketu praplauti priklausomai nuo LHM spalvos, ar nuo ridos, ar dar kazkaip? Jei matau, kad LHM skaidriai zalias sistemoj, ar man vis tiek reiketu plauti, nors neploves nuvaziavau jau virs 60.000 km?
shiaip zhmones ant lietuwos ish viso nelabai rekomenduoja plauti, nes po to prasideda visokie chiudai su hidraulika. Jei pas tave LHM grazhus, korektoriai pastoviai nesikemsha ir bendrai nera bedu su hidraulika - tai mano siulymas tikrai nenaudoti ploviklio |
Autorius: | xminde [ Vas 26 2004, 21:38 ] |
Pranešimo tema: | |
Del LHMo spalvos - siulau issiurbti koki litriuka ir palyginti ji su nauju LHMu ![]() As per savus nepilnus 100 000 km jau dukartus naudojau hidrorincage kaip, kad siulo ![]() Siaip juk LHMo bakeli ir filtrus reikia isplauti kas 30 000 km, o LHMa kesiti kas 60 000 km, tuo paciu ir sistema isplauti ne pro sali. |
Autorius: | grumlinas [ Vas 26 2004, 21:45 ] |
Pranešimo tema: | |
Gedas rašė: shiaip zhmones ant lietuwos ish viso nelabai rekomenduoja plauti, nes po to prasideda visokie chiudai su hidraulika. Jei pas tave LHM grazhus, korektoriai pastoviai nesikemsha ir bendrai nera bedu su hidraulika - tai mano siulymas tikrai nenaudoti ploviklio
nu joooo... tas tikrai atitinka litowco charakteri - ishplausi sistema ir neduokdie prasides whisokios bedos, ishlys whisokios problemos... ![]() ![]() sorry uzh griezhta tona, bet siulyciau vistik pasidometi nuomone zhmoniu, kurie ne pirmus metus draivina tuos ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | msxm [ Vas 27 2004, 09:22 ] |
Pranešimo tema: | |
lhm paemimo slanga, tiksliau viena jos dali as pasidares permatoma - tai puikiai matyti, kokios spalvos lhm teka. Tikrai ne kaip naujas. Kai ispylinejau is bakelio sena lhm - tai du trecdaliai nubego tiesiog rusvai, juosvai zalsvo skyscio, o paskui koks litras vos ne juodo tepalo. Tai nesupratau "bajerio", toks jausmas, kad jis bakelyje kazkaip uzsistovejes buvo. Ir bakelio sieneles buvo gausiai apsinese dumlu ar juoda pasta, nezinau kaip pavadinti. Nuleidziant per priekinius stabdzius - bego vos ne juodas skystis, o per galinius zalsvai rudas. Atrode, kad kazkas kazkada keiciant buvo nuleides tik per galinius sena skysti. |
Autorius: | grumlinas [ Vas 27 2004, 10:08 ] |
Pranešimo tema: | |
db_xm rašė: Grumlinai, dekui uz komplimentus, manau pervertini. nu kad rimtai rasheu lygtai, nes tavo patarimai tikrai dalykiski (gal nuo zodzio Dalius? ![]() Cituoti: Del oficialios informacijos tai ash dar abejoju, pvz. mehanik manuale nemaciau tokios info. O nurodytus puslapius vertinu kaip nuomones ishdestyma. Yra tokia nuomone, ash turiu truputy kitokia.
Ash pasveres rizika ir nauda susidariau tokia nuomone. ispudziai is ACS, dar pries kokius 4 metus ex-mano BXui paprasius atlikt praplovima: "ne-ne-ne, nerekomenduojam, nes per visus nesandarumus prades begt". nesigincyjau, nes ![]() ![]() |
Autorius: | xminde [ Vas 27 2004, 10:45 ] |
Pranešimo tema: | |
"TOTAL HYDRAURINCAGE flushing fluid recommended by Citroen for hydraulic systems, cleans the entire system of dirt and deposits and should be used approximately once every 2 or 3 years"... Manau, kad automobilis atvykes is EU tikrai paskutinius 60 000 nebus mates ploviklio, todel pirminis praplovimas tikrai nepakenks, juk tuo paciu ir aukscio reguliatoriai isplaunami rankiniu budu. As pirma karta ploviausi vos kelis tukstancius nuvazeves, pasikeiciau LHMa, paskum numyniau kaip prilauso 30 000 km ir ispyles is bakelio LHMa, kad pastaraji isplauti, jo atgal jau nebepyliau nes ta chaki spalva man neimponavo ![]() Prabangi ekspluatacija, bet ko nepadarysi, kad kitiems lengviau butu... Ir taip jau trecia ziema - zaliu demeliu ant sniego nerandu ![]() |
Autorius: | xminde [ Vas 27 2004, 22:35 ] |
Pranešimo tema: | |
dr. Alvydas tuom uzsiima - visus priverstinai "skalbia" ![]() |
Autorius: | msxm [ Kov 09 2004, 11:17 ] |
Pranešimo tema: | |
taigi tesinys: NUvaziuota siek tiek daugiau nei 1000 km. Siuo metu orai salyginai silti - is ryto susikiloja per 20-30 sek. Galas per nakti nukrenta pilnai. Masina vaziuoja vis dar minkstai. Skyscio spalva pasikeite - pasidare tamsesnis. Vairas lengvas (vis dar). Klaksi 5-10 sek. (pakitimu nera). Isvada - nukritus zemiau minus 5 - suleteja kilojimasis, sunkiai pakyla is zemiausios padeties, t.y. nuleidus i ja ir perstumus rankenele i aukstesne - uzsidega STOP, taciau sukelus variklio apsukas iki 1200, uzgesta ir tada pasikelia. (prie 0 temp ir aukstesnes - veikia be problemu). |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |