WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 01 2024, 18:52

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: LHM'o vamzdelis
StandartinėParašytas: Gru 25 2007, 18:09 
Sveiki, su sventem visus :wink: . Esu naujokas siame forume, turiu 1990 m Citroen xm 2.1D. pratruko LHM'o vamzdukas prie siurblio, pakeiciau i varini, sis is pradziu neleido , bet pavaziavus su perkrauta auto uzsidege (!) ir STOP sustojau, atsidariau kapota - ziuriu LHM'as purskia pro To varinio vamzduko sandarinimo varsta. Bandziau paverzti - nieko. tai vat toks klausimas :
Galbut varinis vamzdukas neatlaike tokio spaudimo ir truko( kas nelabai realu ) ar galejo taip nutikti del perkrauto automobilio ? :oops: . vienaip ar kitaip vamzdukas bus keiciamas, tik gaila LHM'o nes isbego beveik visas is bakelio :( Taigi ar varinis vamzdukas turi atlaikyti sistemoje esanti spaudima? nes nesinori nusipirkus, kad vel truktu .


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 25 2007, 18:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
O jis tikrai trūko, ar tik pradėjo purkšti per nesandarų štucerį? :roll: Šiaip, variniai vamzdeliai slėgį puikiai laiko. Gal netinkamai buvo užveržtas štuceris?

Pakrautoje mašinoje slėgis pakaboje keliasdešimčia barų didesnis, palyginus su tuščia, bet vamzdelyje tarp siurblio ir slėgio reguliatoriaus (kurį ir keitei)-toks pat. Vamzdelis (kaip ir praeitas) greičiausiai atsilaisvino ar sutrūko nuo vibracijos; dėl mirusių variklio pagalvių pvz.

O STOP užsidegė būtent dėl LHM stygiaus. Važinėdamas be LHMo, per pusvalandį nužudysi hidrosiurblį. :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 25 2007, 18:32 
Pirmasis vamzdelis( originalus) tikrai truko (purske skysti per pati vamzduka ) o pakeistas varinis is tikruju galejo buti blogai prisuktas, nes bandziau stipriau uzverzti nejo, o issukus lauk ir isukus is naujo jis isisuko truputi giliau :roll: . Anaip ar kitaip su masina besivelkancia zeme, be vairo stiprintuvo, ir stabdziu vaziuoti nenoriu ir lhm'o pilti kuris isbegs vistiek lauk taip pat. taigi lauksiu 27d. kuomet dirbs parduotuve- nusipirksiu vel varini vamzduka, gerai isuksiu pripilsiu lhm'o turetu but viskas gerai. tiesa variklis biski vibruoja, nes plysusi viena pagalve. taciau jei vamzdukas gerai ysisuks nemanau, kad turetu issiklibinti. ar klystu ?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 25 2007, 18:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Neatspėsi, kiek jis laikys.
Esant sudilusioms/trūkusioms variklio pagalvėms, paprastai bemaž visi vamzdyno sujungimai variklio skyriuje rasoja. Po kažkiek laiko pradeda ir varvėti.

Tavo atveju, jei keitė ne specialistas, o vamzdelį po jo pavyko įsukti giliau nei buvo, greičiausiai, tetrūksta guminės tarpinės (tokio kaip ir vamzdelio gabalėlio), kuris nebuvo įdėtas. Dabar, įsukdamas giliau, viso labo glemži vamzdelio užvalcavimą.
Jei tikrai yra taip, tai įdėjus tą tarpinukę, su tuo pačiu vamzdeliu galima laimingai važinėti dar ilgą laiką. Su sąlyga, kad likę nors kiek užvalcavimo. :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 25 2007, 19:25 
vamzdeli keiciau pats. o tos gumines trapines parsiduoda ? uzvalcavimas dar lyg sveikas .


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 25 2007, 19:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 10 2007, 19:58
Pranešimai: 23
:D :D - labai juokiausi perskaitęs šitą...
Prieš kelias dienas (šeštadienį) man tokiai pats mašinai tas pats vamzdelis paleido visą kraują :)
Keičiau i šrotinį, nes turguj dievagojosi kad stabdžių vamzdukas netiks. Nors benzino tas vamzdukas bet beveik idealiai tiko :)

Šaltoka buvo keičiant :D ir mašina labai nenorejo kilti, bet viskas ok atrodo dabar.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 25 2007, 20:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Stabdžių vamzdukas netiks, nes skiriasi štucerių diametras ir sriegis. Pardavime yra varinių vamzdelių, su specialiai pritaikytais citroeniniais štuceriais. Suprantama, ne turguje...

Gumelių (tarpinių) turbūt teįmanoma gauti arba VEHO, arba pas citrodaktarus-laisvame pardavime jų nemačiau.
Variantas nebent ieškoti, kas parduoda agregatą (kiek suprantu-siurblį), ties kuriuo bėga, ir išimti naudotą tarpinę iš jo. Naudojimui jos tinkamos iki 3-4 kartų.

Bet jei jau keitei pats-vadinasi, tarpinukę išmetei? :roll: Gal ji dar liko ant vamzdelio, ir gali nusiimti?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 25 2007, 20:27 
katik apziurejau originalu vamzdeli. nei viename, nei kitame gale jokios tarpines nera. ar galimas variantas, kad jinai liko siurblyje ? gal del to vamzdelis neisisuko iki galo nes atsireme i ta tarpine ir ja kaip nors pakreipe (bet kodel tada iskart nepradejo LHm'as begti? ) o pradejo tik po dienos vazinejimo ? o antra kart sukau - isisuko giliau taciau lhm'as vistiek purskia.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 25 2007, 20:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nu tai pasižiūrėk pačiame siurblyje, kur vamzdelis įeina; gal tu ją sugarankščiavai. Gal, traukdamas seną vamzdelį, išvis išlupai, ir ji nepastebėta kur nukrito.
Be tarpinės normaliai bemaž neužsisandarina. Plieninio vamzdelio užvalcavimas, jei jis tiksliai prispaustas, dar atlaiko variklio vibracijas; varinis pasiduoda.
Protingiausia būtų mašiną parodyti suprantančiam, bet foruman reikėjo užeiti prieš šventes-dabar fig ką suprantančio ir pasiryžusio pagelbėti klaipėdziansko pagausi. :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 25 2007, 21:13 
na matai, pries sventes ir pasikeiciau ta vamzdeli. viskas veike, tai galvojau ok, o pasirodo kad ne ok .


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 26 2007, 07:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Teoriškai, turėtų būti šitaip.
Paveikslėlis

Praktiškai, plieninis storasienis vamzdelis siurblyje užsisandarina vien užvalcavimu; ir normaliai laiko.
Tavo atveju, iš tikrųjų būtų geriau, jei pasižiūrėtų suprantantis. Gal vamzdelio antgalis perspaustas; gal dar kas ne taip.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 26 2007, 11:16 
pasiziurejau. to varinio vamzdelio antgalis perspaustas ir uzvalcavimas susikreivines. reiskias reik kita pirkt, bet kad tos sventes - nieks nedirba . :?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 26 2007, 15:18 
issisukau visa vamzdeli. pasirodo jis trukes pries uzvacavima. ko vakar tamsoje nepastebejau .


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 26 2007, 20:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Šiaip sau netrūksta; juolab du vamzdeliai paeiliui. :roll:
Matomai, eina žvėriškos arba paties siurblio, arba variklio vibracijos, jei jau nutinka tokios bėdos.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 11:23 
Tai va naujas originalus vamzdelis uzsakyti kainuoja 170lt o varinis sake nelaikys. ilgiausiai laiko varinis dvi savaites, sake as ne pirmas jau pas juos su tokiom bedom


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007