WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 01 2024, 12:07

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 18:02 
Pakilo mano XMas!!! :dance: :leb:

Kalta čia mano citrohidro nepatirtis... :oops: Juliui davus išgoningą patarimą pasukiot vairą, jis ėmė ir pakilo!!! Bet, mlyn, sukiojau tą savo Diravį vos ne apsi***damas... :wc: :D Po antro pasukiojimo ėmė suktis jau lengviau, o po kelių sekundžių užgeso ir STOP su šauktuku.

P.S. Hidrosiurblio vis dar ieškau. Atsargai.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 18:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
II-os k siurbliu nesu turejes problemu, bet kai pakeiti I-osk., siurbli tai ilgai zulini ir vaira sulioji, kol oras iseina ir siurblys isidirba. O juk II-os k., siurbliukai restauruojami, ar cia kazkokia magija :?:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 19:04 
Pasak dr. Alvydo restauruojami I ir II k. siurbliai,jis uz ta darba ima 250lt.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 19:51 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
del I-osk., :?: :?: :?: pasak Audriaus (Audro) neapsimoka, sudetinga ir t.t, o 97-u xmas tikrai nusipelno gero siurblio, jaigu tai jo kalte, :wink:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 19:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Naujas antros kartos (dvikontūris) siurblys VEHO kainuoja 2klt; forume keliskart minėta. Pirmos kartos-7klt.

Gamykliškai numatyta, kad hidrosiurblys atlaiko 700 darbo valandų, sukdamasis 3000rpm dažniu su 150bar išėjime. Realiomis eismo sąlygomis, tai yra apie pusantro milijono kilometrų.
Tame, kad siurbliai realiai atlaiko penkiskart mažiau, yra milžiniškas purvo hidrosistemoje nuopelnas; prisideda ir kiauros sferos (siurblys verčiamas dažniau dirbti su pilna apkrova), ir LHMo stygius, ir pan. Teip kad, be laiko miręs hidrosiurblys-grynai automobilio nepriežiūros rezultatas.

Gaila, kad nebėra naujutėlių XMų, prie kurių dar niekas nekišo nagų ir todėl nespėjo sumaitoti. Prižiūrimas toks važiuotų amžinai. :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 19:54 
Zeus rašė:
Pakilo mano XMas!!! :dance: :leb:


:lol: Sveikinam. Beje, praėjusią žiemą (ar užpraėjusią... nepamenu :roll: ) per didžiuosius šalčius mano "Xantia" labai sunkiai keldavosi. Tai aš išlipdavau, užsiguldavau visu svoriu ant jos subinės ir bandydavau įsiūbuoti. Po tokios procedūros subinytė kilstelėdavo daug greičiau. ;)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 19:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
tai cia jau sakyciau uzsala visoks sudas akscio reguliatoriuje

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 22:37 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 04 2007, 19:52
Pranešimai: 92
Miestas: Kaunas
Kazka tu su valandom ne taip parasei? Jei tarti kad vis masinos greitis per jos gyvenima bus 50km/h tai siurblio tarnavimo amzelis viso labo 35 000 km.
Ar as ka ne taip suskiaciavau?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 07:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ne taip suskaičiavai.
700val-čia esant maksimaliai apkrovai (kai LHMas su slėgiu pompuojamas tiesiai pakabon) ir varikliui sukantis 6000rpm greičiu (pats siurblys sukasi dvigubai lėčiau), taigi, esant maksimaliai plunžerių ir vožtuvėlių trinčiai. Realiose sąlygose, esant tvarkingai hidrosistemai, hidrosiurblys gauna maksimalią apkrovą vos sekundę per minutę-pusantros (garsioji "otsiečkė"); visą kitą laiką jis sukasi "tuščiai", ratu pompuodamas LHMą atgal į bakelį, bei aprūpindamas vairą. Bet vairui reikalingas debetas, o ne slėgis, todėl apkrova siurbliui yra minimali. Faktiškai, visą laiką, kai nepompuoja pakabon, jis sukasi "ant laisvų", o tokiomis sąlygomis bet koks mechanizmas praktiškai nedyla. Be to, pačiam siurbliui suktis 3000rpm tenka itin retai.
Viską sudėjus ir atmetus galimas paklaidas dėl pvz. eismo kamščių (kai siurblys dirba, o kilometražas nesisuka), galima rida ir gaunasi ~1,5mln. Todėl, bent jau teoriškai, yra tikimybė, kad ir seną siurblį galima rasti pirkti bemaž idealų.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 12:21 
mazwis rašė:
Pasak dr. Alvydo restauruojami I ir II k. siurbliai,jis uz ta darba ima 250lt.

Klausiau Juliaus, sakė, kad niekas jų neperrinkinėja... :?
Beje, pas mane vieno kontūro siurblys. Keistoka, daug kas buvo nustebęs...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 13:14 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
Zeus, ibo tu dar jaunas ir mažai patyręs, tau tokia metodinė pastabėlė.

Šiame forume yra vienintelis tikras profesionalas - tai marrijonas, kuris yra VEHO techninis ekspertas, o ir jis senuosius citrus nelabai išmano.

VISI kiti - mėgėjai, todėl bet kurio piliečio (įskaitant mano) teiginius reikia vertinti atsargiai, ypač, kai jų įgyvendinimas susijęs su brangiomis techninėmis operacijomis.

Gerbiu Julių, Alvydą ir kitus daktarus, užsidirbusius vardą, bet, kaip parodė patirtis daugelį kartų, jų žodis anaiptol nėra paskutinis. Todėl linkiu galvoti savo galva, o ne besąlygiškai klausyti "bažnyčios tėvų".

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
 Pranešimo tema: O buvo taip
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 14:11 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 18 2006, 09:46
Pranešimai: 19
Miestas: Kaunas
Na man bevaziuojant Juozapaviciaus gatve Kaune isbego visas kraujas - priezastis mire hidro siurbblys, ir viska isvare lauk...... paskambijau porai vezimeliu ... kaina nuo 100 iki 250 lt . Pavanijau i ACS paklausiau kada priims ir gal minciu yra kaip davaziuoti. pasiule letai ir labai neminkant stabdziu davaziuoti iki ju ir priims iskarto.
Nu ok tai as letai , max 40 ir nuriedejau nuo juozapaviciau vidurio iki ACS, vakare palikau kita diena atsiemiau ....aisku palikau kazka apie 700 nu tvarke netik siurbli nes tuo paciu ardymu ir dirza keiciau ir visokiu biesu smulkiu


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 30 2007, 06:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Zeus rašė:
Klausiau Juliaus, sakė, kad niekas jų neperrinkinėja... :?

Niekas nenori perrinkinėti ne todėl, kad tai neįmanoma, o todėl, kad darbelis pakankamai hemorojnas, ir suprantamas meistrų nenoras juo užsiimti. Sau pvz. persirinkau; kitam nedaryčiau. :roll:
Cituoti:
Beje, pas mane vieno kontūro siurblys. Keistoka, daug kas buvo nustebęs...

Parašyk savo mašinos gamybos datą (ORGA).
Anot oficialios dokumentacijos, gamykliškai sistemos su srautų skirstytuvu (t.y. su vieno kontūro siurbliu) baigtos montuoti 1994m. '97 jau samopalu kvepia.
Siurblio diržas trikampis ar plokščias rantuotas? :roll:
Kaip variantas, visada lieka sistemos perdarymas į dviejų kontūrų.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 30 2007, 10:26 
Zeus, as skaitinedamas uzpernykstes temas irgi buvau susidares nuomone kad siurbliai nerestauruojami,bet paskamb. dr.Alvydui,jis pasake-jokiu problemu,tik eile buvo tokia kad ojojoi o man striuka su laiku,tai teko kreiptis pas kita meistra-Mindauga,jis ir sutvarke siurbli.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 30 2007, 11:14 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Pas Zeus'a stovi I kartos vieno kanalo siurblys, ir niekas nera ximicinta ar perdarineta!!!
Ir tai ne vienintele Vilniuje tokiu metu masina su tokiu siurbliu!
Julius vazinejo su XM'u 95m(pagal Orga) pirmakarciu siurbliu, tad draskytis krutines teigiant, kad po 94 tokiu negali buti - neteisinga!
Ar tikrai remontuojami pirmakarciai siurbliai?
Kad ardomi, tai ne stebuklas, isardyti bet ka gali...
Nemaisykit savoku: ardoma ir remontuojama!


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 26 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007