WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 01 2024, 14:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Citrina + Peugeot
StandartinėParašytas: Sau 03 2008, 23:52 
Sveiki forumieciai. Kreipiuosi i Jus prasydamas pagalbos. Nusipirkes automobili nesitikejau kad turesiu daugiau nei norejau ir tikejausi. Turiu as Peugeot 405 x4 pas ji galinis tiltas labai panasus kaip Citroen automobiliu. Su hidro pakaba yra. Tik sitam auto yra viena pusle o kiek zinau pas Citroen yra ju daug. Ji taip atrodo. Paveikslėlis
Is pradziu kai nusipirkau galvojau kad automobilis turi buti toks kietas, pasidoro vietoj hidrolinio skyscio buvo pripompuota oro tai teko tvarkyti visa tilta. Teko pirkti visa pusle (nzn kaip ji istikruju vadinasi) idejo man kazkokia is Citroen. Atrode kad viskas gerai masinos galas keliasi ir leidziasi mygtuko ir automatikos pagalba. Bet automobilio gala pasiubavus jis kartais siubuodavo kartais kazkas uzsikirsdavo ir nesuprasdavau kas. Nuvaziavau pas meistrus jie man is tos pusles iseme kazka ir masinos galine pakaba tapo labai konfortabili vaziuojant per duobes ar sulynio dangcius tokia pat minksta kaip pas Citroen. Taciau posukiuose masina gerokai pasvyra ir nepavyksta isimt posukio didesniu greiciu. Skaiciau jusu forume ir tinklapyje kad pas Citroen yra du riezimai auto ir sport. Mano tikslas dabar butu issiaiskinti ir padarysi pas save sport riezima kazkaip. Butu gerai isiaiskinti kaip pas Citroen jis veikia ir ar gali veikti taip pat ir pas mane nes pakaba labai panasi. Beje bandziau kalausti kituose forumuose, pas meistrus bet jie nelabai kazka zino.
Aciu visiems uz naudinga informacija ir patarimus


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2008, 00:05 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Dėja ne - sport režimo pežukui neįmontuosi, nes tai jau citroeniškas įmantrybė kur yra ir elektronika ir papildomos sferos ir elektroniškai valdomi vožtuvai... Mano galva vienintelis būdas sukietinti užupakalį tai nuleistį dujų iš sferos ;). Bet pačiam to daryti negalima nes išeis viskas :). Beje tai, kad pas pežuką tik viena sfera, jis ir taip turi būti standesnis už <<.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2008, 00:16 
Gaila, turbut nepadetu nei popildomi kazkokie voztuvai ar dar kazkas. Dabar jis labai graziai supasi konfortas vaziuojant bet ivazinejan i posukiu nelabai kas.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2008, 00:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Kad man rodos cia sudetingesnis dalykas. Ta sfera turbut ne amortizatoriaus vaidmeni atlieka. Jei cia T16 tai pas juos gale kazkas panasaus i ACTIVA pagal veikimo principa - tipo kad posukiuose nepersikreiptu galas. O ten toj pakaboj isvis yra torsionai ar spyruokles kokios?

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2008, 00:49 
Paprastam Peugeot yra tursionai vietoj spyruokliu gale bet sitam kazkas idomaus visa pakaba kaip paveikslelyje. t.y. kai kaip Citroen tik Citroen kiekvienam ratui yra po cilindra-stumokli kuris vaiksto kaip amortizatorius ir tiesiai prisugta sfera i ji o cia viena sfera ties viduriu ir du po viena cilindra-stumokli kiekvienam galiniui rataui.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2008, 00:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Tai ta viena sfera, kiek suprantu yra akumuliacine - kaupia ir islygina slegi sistemoje. Pagal viska ji nelabai turetu itakot kietuma. O siaip kas per "navarotas" tam peze pagal viska turetu but? Sportine/normali vaziuokle ar keiciamas galo aukstis?

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2008, 07:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
O jeigu ten ideta kazkokia netokia sfera, gal zikliorius netoks ?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2008, 08:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kažkas su tais 4x4 pežais buvo nestandartinio; pakaba kažkiek gimininga BXo 4x4. Reiktų pasiknaisioti inete (tikrai kažkur mačiau pakabos detalius brėžinius); dar ir pežo Laser juk yra, tik šiame forume to tikrai niekas neturės.
Ir išvis tikslaus atsakymo čia nesulauksi; niekas juk su tokiu atveju nebuvo susidūręs.
Arba bertis ir bandyti žiūrėti vietoje, arba knisk internetą ir rankiokis informaciją po kruopelę.
Galiu pamėginti paspėlioti, kas ten prie ko, bet duok tu tada man pilną aprašą, kas brėžinyje skaičiukais pažymėta?... Ir originalo kalba, kad nebūtų "lost in translation". :) Matau pažįstamų devaisų...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2008, 09:59 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Siauliuose toki is numirusiu Audro chebrike prikele, jie sake bxas, o pezu cente tai daug ligu ir dar daugiau litu norejo. Pats norejau ta auto paimti, bet baisi isvaizda buvo. Bet savininkas labai vaziuokle patenkintas buvo.

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2008, 11:25 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tos sferos paskirtis kaip ir pas << tik ji viena ir turi būti akumuliacinė 50 bar be jokių žiklerių. Šiaip automobilis nėra sportinis, o tik padidinto pravažumo, tai, kad ankščiau buvo kietesnis galas reiškia, kad sfera ne tokia buvo įdėta. Keičiant skirtingų nominalų sferas galima priderinti tą galą savo poreikiams. Dr. Alvydas ne vieną tokią yra krapštęs, jei nori pasiskambink jam ir viską paporins. Koordinačių ieškoti www.citrina.lt lango dešiniajame krašte kur reklaminiai baneriukai.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Citrina + Peugeot
StandartinėParašytas: Sau 04 2008, 14:25 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2005, 19:00
Pranešimai: 137
DVD rašė:
Sveiki forumieciai. Kreipiuosi i Jus prasydamas pagalbos. Nusipirkes automobili nesitikejau kad turesiu daugiau nei norejau ir tikejausi. Turiu as Peugeot 405 x4 pas ji galinis tiltas labai panasus kaip Citroen automobiliu. Su hidro pakaba yra. Tik sitam auto yra viena pusle o kiek zinau pas Citroen yra ju daug. Ji taip atrodo.
Is pradziu kai nusipirkau galvojau kad automobilis turi buti toks kietas, pasidoro vietoj hidrolinio skyscio buvo pripompuota oro tai teko tvarkyti visa tilta. Teko pirkti visa pusle (nzn kaip ji istikruju vadinasi) idejo man kazkokia is Citroen. Atrode kad viskas gerai masinos galas keliasi ir leidziasi mygtuko ir automatikos pagalba. Bet automobilio gala pasiubavus jis kartais siubuodavo kartais kazkas uzsikirsdavo ir nesuprasdavau kas. Nuvaziavau pas meistrus jie man is tos pusles iseme kazka ir masinos galine pakaba tapo labai konfortabili vaziuojant per duobes ar sulynio dangcius tokia pat minksta kaip pas Citroen. Taciau posukiuose masina gerokai pasvyra ir nepavyksta isimt posukio didesniu greiciu. Skaiciau jusu forume ir tinklapyje kad pas Citroen yra du riezimai auto ir sport. Mano tikslas dabar butu issiaiskinti ir padarysi pas save sport riezima kazkaip. Butu gerai isiaiskinti kaip pas Citroen jis veikia ir ar gali veikti taip pat ir pas mane nes pakaba labai panasi. Beje bandziau kalausti kituose forumuose, pas meistrus bet jie nelabai kazka zino.
Aciu visiems uz naudinga informacija ir patarimus

Uzsiregistruok http://public.servicebox.peugeot.com (nemokamai) ir matysi visas dalis ir daliu kodus.
Hidraulika panasi kaip citro tik kad viskas i gala sukista.
Kiek supratau is tavo pasakojimo tai tau "auksarankiai" sugadino sfera (tavo vadinama pusle), nes islupus/pragrezus sferos zikleri, atliekanti amortizatoriaus vaidmeni, masina stipriai suminksteja, bet tampa nestabili. Tavo sfera yra specifine ir kiek zhiurejau (pagal kodus) nuo citroeno nelabai pritaikysi.

_________________
'70 Dsuper
'00 Xantia 2.0i 16V BVA
'04 C5 3.0 V6 BVA


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Citrina + Peugeot
StandartinėParašytas: Geg 30 2008, 21:20 
as rašė:
Uzsiregistruok http://public.servicebox.peugeot.com (nemokamai) ir matysi visas dalis ir daliu kodus.
Hidraulika panasi kaip citro tik kad viskas i gala sukista.
Kiek supratau is tavo pasakojimo tai tau "auksarankiai" sugadino sfera (tavo vadinama pusle), nes islupus/pragrezus sferos zikleri, atliekanti amortizatoriaus vaidmeni, masina stipriai suminksteja, bet tampa nestabili. Tavo sfera yra specifine ir kiek zhiurejau (pagal kodus) nuo citroeno nelabai pritaikysi.


Susiradau visu reikiamu detaliu kodus, bet kas man jas atsius ? I kuria parduotuve kreiptis ? ar kur kitur nes vienoj autodetaliu parduotuveje buvau tiksliau autoaibej tai nieko padet negali kad ir tuos kodus turiu.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 18 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007