proffanas rašė:
as rašė:
uzsienio forumuose galite pasiskaityti, kas buna kai maisomi sie skysciai.
Nuorodėlę kokią galima?
Probėgšmais nieko suprantamom kalbom neaptikau, o norint verstis prancūzišką tekstą, reikia tiksliai žinoti, kurį :) .
LDS/LHM tarpusavio sukeitimo ir maišymo klausimas forume pastoviai iškyla, ir norėtųsi informacijos iš pirmų lūpų; iš tų, kas jau pasimokė :) .
mano teiginys del hidr. skysciu maisymo daugiau paremtas DS'u praktika, kuriu pirmieji modeliai ('55-'66) turejo LHS'a - sintetini hidraulini skysti, kuris buvo ypatingai agresyvus ir jo veliau atsisakyta. Senuosiuose modeliuose sintetiniam skysciui pritaikytos hidr. dalys (siurblys, korektoriai ir pan.) - skiriasi ir buvo dazomi juodai. Aisku LHS'as ir LDS'as skiriasi, bet kiek stipriai neaisku.
Del LHM. Pirma priezastis (perskaityta prancuzu forume), del kurios negalima pilti LDS'o i LHM'ines sistemas, tai kad jis nepritaikytas "dirbti" stabdziu suportuose ir anot pasisakiusiu sia tema jis turetu uzvirti/putoti ir pan.
Kas del gumu tirpimo, tai sitam linke graziai parodyta, kaip skirtingi skysciai skirtingai veikia guma:
http://www.cambouis.com/bidouille/compresseur-lubrifiant/compresseur-lubrifiant.htm#sommaire