WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 09:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2008, 13:33 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 17 2008, 13:05
Pranešimai: 196
Miestas: Kaunas
///Taip - C5 hidraulinio skysčio sistema yra gerokai paprastesnė nei jo pirmtakų, be to ir skystis (LDS) jau mineralinis kurio senėjimas žymiai lėtesnis/// raso XMINDE.Mazas pataisymas LDS yra visiskai sintetinis,o LHM manau mineralinis.pabandykit naudoti LDS :wink:

_________________
C5 V6 3L.+viskas-šalti foteliai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2008, 13:36 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Sorry - sunki naktis buvo :), taip LDSas yra sintetinis, tiesiog galvodamas apie LHM parašiau mineralinis ;).

Bet mano posto esmės ši grubi klaida vistiek nekeičia, nes LHMistai perskaitę supras, kad suklydau :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2008, 13:37 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Jei į seną sistemą supylsim LDSą tirkai blogiau nebus, net gi bus tas pats. kaip ir LHMas nenužudys C5'o :).

Tiesiog LDSas yra brangiau už LHMą ir kam permokėti :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2008, 14:10 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 17 2008, 13:05
Pranešimai: 196
Miestas: Kaunas
sintetiniu alyvu zymiai geresnes tepimo savybes,o ir tarnavimo laikas daug ilgesnis.des brangumo tai labai subjektyvu jai skaitysim kad keisit ji kas sakykim 120000km.,o dabar LDS kainuoja 25lt. padalinam perpus ar is keturiu,nezinau kaip daznai keiciat ir ziurim ka turim :D

_________________
C5 V6 3L.+viskas-šalti foteliai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2008, 14:15 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
tiesiog del LHMinių << sistemos nesandarumo ir senos konstrukcijos gaila investuoti į LDS, nes purvo prisikaups vistiek greičiau nei norisi ir neduok dieve koks vamzdelis trūks :) - tada jau pigu nepasirodys :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2008, 14:18 
O tai sakot, kad į senųjų hidrocitrų hidrauliką galima visiškai laisvai pilti ir LDSą? :shock: Ir kad tipo viskas čia gerai? O tai, pvz., buvo oficialus PSA koncerno pranešimas apie tai išleidus trečios kartos hidrocitrus, kad seniesiems hidrocitrams (na, visiems paskutiniams tikriems) nuo šiol tinka ir LHMas, ir LDSas?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2008, 16:06 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 17 2008, 13:05
Pranešimai: 196
Miestas: Kaunas
o ko jis gali netikti,principe tinka visos hidraulines alyvos.manau ekskavatoriaus hidro sistema daug sudetingesne nei CITROEN.,bet yra gamintojas ir jisai rekomenduoja ta ar kita,dar sitoe situacijoje yra nemazas ekologijos faktorius.LDS,LHM greiciau skyla papuole i aplinka.CITROEN automobiliu vazineja visai nemazai ir jai pas kiekviena lasas po laso kapsi tai nemaza balute susidarytu,paprasciausiai ekologai uzdraustu eksplotuoti tokias auto.tuo labiau europos sajunga.is dalies tepalo kokybe aukojama del ekologijos :shock:

_________________
C5 V6 3L.+viskas-šalti foteliai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2008, 19:46 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Siūlau susitarimą dėl hidrorincage savybių artumo LHMui :) - tos savybės paanšios max 5000 km :D

Dėl LHM+LDS - relaybėje, čia Lietuvoje :) - buvo bandoma juos maišyti, plakti ir net kaitinti - jokios nepageidaujamos reakcijos nebuvo pastebėta, gavosi dviejų skysčių marmaliukas, toks pats takus kaip ir kiekvienas jų atskirai :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2008, 19:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2005, 19:00
Pranešimai: 137
xminde rašė:
Jei į seną sistemą supylsim LDSą tirkai blogiau nebus, net gi bus tas pats. kaip ir LHMas nenužudys C5'o :).

Tiesiog LDSas yra brangiau už LHMą ir kam permokėti :).


sitoj vietoj klystate. LHM pritaikytos sistemos netoleruos sintetinio skyscio. gumines dalys, manzetai prades tirpti. beje lhm sistemai skirtos gumines sandarinimo dalys markiruojamos zaliai, o LDS'ui (LHS'ui) - raudonai.
uzsienio forumuose galite pasiskaityti, kas buna kai maisomi sie skysciai.

_________________
'70 Dsuper
'00 Xantia 2.0i 16V BVA
'04 C5 3.0 V6 BVA


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2008, 20:09 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kas kaip markiruojama tai taip :) - sutinku, bet dėl agresijos laipsnio tai čia kitas dalykas. Šių laikų marketingas yra toks, kad viskas turėtų savo individualią paskirtį :), ale tik kodėl C5'am paliktas toks pats srėgis kad idealiai žalios sferos užsukamos ;). Jei jau taip viskas skirtusi tai ir čia būtų padarę, kad netyčia neužsuktum to kas netinka ;). Bet nabenuklyskime nuo šios temos esmės. 8)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2008, 20:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
as rašė:
uzsienio forumuose galite pasiskaityti, kas buna kai maisomi sie skysciai.

Nuorodėlę kokią galima?
Probėgšmais nieko suprantamom kalbom neaptikau, o norint verstis prancūzišką tekstą, reikia tiksliai žinoti, kurį :) .
LDS/LHM tarpusavio sukeitimo ir maišymo klausimas forume pastoviai iškyla, ir norėtųsi informacijos iš pirmų lūpų; iš tų, kas jau pasimokė :) .


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 27 2008, 17:12 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 17 2008, 13:05
Pranešimai: 196
Miestas: Kaunas
kodel LDS turetu istirpinti gumines tarpines.tokia logika vadovaujantis tai i varikli irgi negalima butu pilti tai sintetinio tai mineralinio.,vienas is tepalo kokybes parametru ir yra jo neutralumas kitu medziagu atzvilgiui.gal rasit zamorskose forumuose apie ta LHM ir LDS maisyma idomu :?:

_________________
C5 V6 3L.+viskas-šalti foteliai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 27 2008, 17:22 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Pries pora metu beveik dvi savaites laikiau LDS'e imerkes is XM'o hidrosistemos isimtas gumines detales (ilga laika mirkusias LHM'e), ir nieko su jomis neatsitiko, visiskai jokio vizualaus pokycio.
Tuo metu bovo minciu pervesti XM'a prie LDS'o.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 27 2008, 17:45 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 17 2008, 13:05
Pranešimai: 196
Miestas: Kaunas
Paziurim ka apie tai raso ,,Robidalio,, puslapis http://www.robidalis.lt/lt.php/shop,cid ... bf091fde50 maisyti negalima,keisti LHM i LDS irgi negalima.manau ,kodel negalima?, mes atsakymo nesurasim.tokios gamintojo rekomendacijos o toliau jau sudetingas mokslas arba eksperimento budu.kas surizikuos?galim susimesti LITU ir padarom moksla :wink:

_________________
C5 V6 3L.+viskas-šalti foteliai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 27 2008, 17:51 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Be abejo, maisyti mineralinio ir sintetinio - negalima!
Lygiai taip pat su motoro alyva.
Bet sistema isplovus, kodel gi ne!
Mano XM'o motore dabar supilta pilnai sintetine alyva, ir nematau jokiu bedu!

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007