WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 02:36

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 19 2004, 10:11 
Sveiki:) tokia problema daznai siurblys dirba kas 1 sekunde vaziuojant ,,stovint kas 2s, kas kiek reikia keisti LHM kas 20 tuks
dabar yra prawaziuota apie 15tuks,pries tai buvo darytas plovimas sistemos, skystis dabar LHM buna karstas kokia 70 laips+C
siurblys labai trumpai isisunge ir labai daznai nes anksciau kas 10s
Gal skystis susidevejo greiciau nes 1900km be sustojimo vaziavau, po to dar 1000,,,ir dar 2100 ,,,,taip kleksi net ausi rezia
centrine sfvera 65atm tikrinau tik ja o pries 5000km tikrinau visas
2l xm ipurskimas


Paskutinį kartą redagavo 2 xphotos. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 19 2004, 10:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
LHM keiciamas kas 60.000km, per 15.000km tikrai nesusidevejo.
Tau reikia pasitikrinti ir greiciausiai uzsipildyti(ar keisti) centrine sfera.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 19 2004, 10:17 
jo del dazno cvaksejim tai Centrine sfera kalta,musm irgi daznai senaiu klaksejo 2-3sek. intervalais dabar papildzius tikslaiu pakeitus nes ana jau gatva buvo, vietoj kas kokia 30 sek gal daugiau. tokios tokeles :vv:


Paskutinį kartą redagavo 1 Lukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 19 2004, 10:17 
Papildymas sferos uzpildytos naujai,,, sentrine patikrinta,,gal zinot kaip siurbli patikrinti nesenai keiciau 5000km ,,bet sena srotini dejau,masina nera kad greitai nusestu


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 19 2004, 10:21 
man it klaksejo kas 2 sek. Vakar uzpilde nuo 20 atm iki 62. Kuri laika - kelis kilometrus klaksejo kas 30 sek. O dabar vel liuobia is peties kas 2 sek..... Nebesuprantu......


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 19 2004, 10:31 
centrine sfvera 65atm tikrinau tik ja o pries 5000km tikrinau visas


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 19 2004, 15:15 
Jei per daznai caksi kaltas gali buti:
centrine sfera, jeigu gera einam toliau
srauto skirstytuvas, jeigu vairas sukasi lengvai vadinasi srautu skirstytuvas geras ir einam toliau
Siurblys, o toliau nereikia niekur eiti


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 21 2004, 09:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Pirmiausia padaryk taip:
Nuo slegio reguliatoriaus atjunk vamzdelį, einantį į sistemą ir į tą vietą įsuki varžta. Ir paklausyk kas kiek laiko klaksi. Jei laikas normalus, virš 30 s - tada žr. sistemoje yra nutekejimų į gryžtamą grandinę (stabdžių kranas, hirdoaktyvo el vožtuvas ar vožtuvai).
Šitie dalykai tikrinami žiūrint gryžtamas šlangas, pirma ties LHM bakeliu identifikavus - ant konkretaus mazgo ...

Jei nenormalus tada išsiderinęs slegio reguliatorius ar nutekejimai per jį.
Skirstytuvas ir siurblys geras, jeigu auto kyla normaliai, nuo zemiausios padėties iki aukščiausios ~1 min.

sėkmės


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2004, 13:30 
Slegio reguliatorius skirtas tam kad islyginti siurblio paduodama srauta ir taip tam kad nuimti nuo siurblio dali darbo. Slegio reguliatorius turi du stumoklius kurie vaiksciodami uzdaro arba atidaro srauta. Na dar ten yra kokiu nors kvailu voztuvu ir ko nors kas matuoja slegi ir kieno deka tie stumokliai atsidaro. Bet problema niekada nebuna tuose papildomose detalese , o tik stumokliuose, kurie pasidaro nesandarus ir leidzia srauta atgal, tokiu budu apsunkindami siurblio darba.
Bet realiai slegio reguliatorius itakos vaziavimo kokybei ar vairui ar dar kam nors nelabai turi, taciau jis turi filtra kuris po to kai visokie avinai prisipila rincage'o uzsitersia, o tada uzterstas filtras itakoja viska ka imanoma itokoti:)
Is tikruju tai blogas slegio reguliatorius tesiog apsunkina siurblio darba ir sumazina jo resursa


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2004, 14:13 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Už "avinus" ačiu, bet aš hydrorincage naudoju ir jokiu neigiamų pasekmių pakolkas nepastebėjau (sistema jau du kartus plauta),o kad filtras yar slėgio reguliatoriuje tai pirmą kartą girdžiu :shock: ? Matyt kažko nedaskaičiau ir arba jis pas mane pamestas ?

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2004, 14:23 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Ignas rašė:
...po to kai visokie avinai prisipila rincage'o...

hmmm... vargsai tie hidropneumatikos kurejai, sugalvoje tokia kvailyste, kaip profilaktine sistemos prieziura... nebuvo salia igniuko, kuris tuos avinus teisingu keliu nukreiptu... seip hydrorincage skirtas visokio uzhakusio dumblo isplovimui is visu uzkaboriu, kad po to ji butu galima lauk isleist. kad sistema po hydrorincage pradeda kai kur leist - reiskia, tos vietos silpnos ir jas reikia tvarkyt, o ne virkaut, kad sistema SUGEDO.
a propos: senajame forume buvo tokis igniukas, kuris savo didziojo mokytojo Zbygnievo pamokintas siule vietoje LHMo vandeniu ar benzinu hidrosistema papildyt... ka tu apie tai manai, igniuk?

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2004, 16:05 
Kai kalbama apie techninius dalykus nuomoniu negali buti, arba ji turi buti viena.
Slegio reguliatorius- SLEGIO NESUKURIA, jis tik islygina, nes siurblys paduoda smugiais. Slegio reguliatoriaus dalis kuri islygina yra pagrindine sfera. Stumokliai reikalingi kad lhm negriztu atgal ir viskas!!!!
Itaka vairui, pakabai ir jos elgsenai artima 0, zinoma tik tokiu atveju jeigu siurblys normaliai funkcionuoja.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 25 2004, 08:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Skirstytuve stovi du filtrai, yra net spec komplektas ju pakeitimui.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 25 2004, 20:40 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Yra taip:
Stovi du strypai - vožtuvai ant spyruokliu, kurios yra paskaiciuotos, kad viena nusispaustu prie 145 bar kita pie 170. Jokiu kitu detaliu nėra. Matyt Ignai nesi ardęs reguliatoriaus. Pagrindinė reguliatoriu problema, kad tos spyruoklės pabvargsta ir reguliatorius pradeda jnginėtis prie žemesnių slėgių.
Filtrų nėra. Į reguliatorių LHM papuola po skirstytuvo, todėl pirmas mazgas po siurblio yra skirstytuvas. Čia tiesa tik seno tipo siurbliams, 6+2 siurbliuose kitaip.
Taip, variklio darbui įtakos beveik neturi ;) Reguliatoriaus gedimas tiesioginės įtakos sistemos darbui neturi, pasireikškia kitų mazgų apkrovimu. Suprojektuotas tikrai protingai, ir pasižymi didelių stabilumu.

Jo pagrindinė paskirtis sistemoje palaikyti reikiamą slėgį pakabos sistemoje.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007