WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Mašina greitai sėda
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=1490
Puslapis 11

Autorius:  Svečias [ Rgp 26 2004, 12:51 ]
Pranešimo tema:  Mašina greitai sėda

Ar gali turėti įtakos blogas skistytuvas automobilio minkštumui ir greitam nusėdimui?
XM 92 TD

Autorius:  marciusxm [ Rgp 26 2004, 13:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Skirstytuvas?

auto kietas jei neveikia hidroaktyvo voztuvas, o greitai krenta jei sakes stabdziu kranaui kitaip tarians bendras visos hidraulines sistemos susidevejimas kuris ir priveda prie ciu bedu ir daug :?: :?: :?: :?: :?: :?: :wink:

Autorius:  Polas [ Rgp 27 2004, 07:59 ]
Pranešimo tema: 

Ignas rašė:
Tai jis bene daugiausia ir turi itakos tam reikalui, bet privargus jam viskas prasideda nuo vairo. Jeigu vairas ok, vadinasi ir skirstytuvas ok


Ignai bent jau jei sakai tai buk isitikines

Del ketumo:
1. Sferos;
2. Hidroaktyvo voshtuvas

Del greito sedimo ir kitu visokiu tupchiojimu: bendras sistemos nusidevejimas, stabdzhiu kranas ir t.t.

Slegio skirstytuvas turbut butu pati paskutine vieta kur ash ieshkochiau problemos, va jei nekiltu arba kiltu ne taip kaip turetu tada zhiurechiu slegio skirstytuva

Autorius:  Ignas [ Rgp 27 2004, 09:58 ]
Pranešimo tema: 

Jokiu problemu:)
Srautu skirstytuvas veikia tokiu algoritmu:
visu pirma pripucia stadbziu cikla, kuri uzdaro pag. cilindras pasiekus reikalinga slegi.
Priputes stabdzius pucia vaira
Visa kas lieka atiduoda pakabai
Taigi: vairas suvalgo 60% viso sukurto slegio, jeigu skirstytuvas kiauras, jis visa laika dirba tik vairui, o jeigu dar ir pag. cilindras kaiuras tada net ir vairui jau nebeprisuka, nes truksta stabdziams.
taigi kaip supranti pakaba lieka paskutineje vietoje ir jai esant nesandariam skirstytuvui visada neuzteks slegio, kai nera slegio nera ir pakabos minkstumo, stabilumo ir tuo paciu reakcijos.
Tai tiek

Autorius:  Polas [ Rgp 27 2004, 10:25 ]
Pranešimo tema: 

Ir velgi tu nereisus jei slegis butu nepakankamas mashina nekiltu(arba kiltu per letai) vairas pasidarytu kietas ir t.t. minkstuma itakoja tik sferos ir tame tarpe hidroaktyvas jei hidroaktymo mikstoji dalis uzhdaryta dirba tik viena sfera su mazhiuku zikleriu mashina automatishkai tampa kietesne jei hidroaktyvo minkstoji mashinos dalis atidaryta tai dirba abidvi sferos tai yra su mazhuoju zikleriu ir su didzhiuoju zikleriu ir tada mashina yra minksta plius itaka minkstumui turi ir sferos slegis jei sferoje slegis(duju) yra permazas tada sfera pripildoma LHM ir ji jau neatlieka savo amortizacines funkcijos. o slegio skirstytuvas kas liechia vazhiuokle reikalingas tik mashina atkelti nuo esvalto

(jei ka sukydau pataisykite)

Autorius:  db_xm [ Rgp 27 2004, 10:31 ]
Pranešimo tema: 

Skrstytuvas nepučia jokių stabdžių. Jis iš vieno siurblio srauto padaro du: pakabai ir vairui.
Skirstytuvo konstrukcija tokia, kad į sitema LHM papuls bet kokiu atveju, nu nebent jis jau LHM čiukšlėmis apsipylęs. Skirstytuvo gedimas atsiliepia vairui, sistemai įtakos mažai turi.
Del minkštumo ir sėdimo, jo tikrai neverta žiūrėt.

Autorius:  Ignas [ Rgp 27 2004, 11:17 ]
Pranešimo tema: 

19 puslapis, aiskiau jau nebegali buti
http://cx.podolsk.ru/xm/docum/pdf/citguide.pdf

Autorius:  audro [ Rgp 27 2004, 11:20 ]
Pranešimo tema: 

Zinot paskaiciau as cia :) ,daug naujo suzinojau :)

Kas liecia skirstytuva ,tai Db_xm 90proc. teisus skirstytuvas atlieka vienintele funkcija atskiria srautus vairui ir likusiai daliai(vaziuokle ir stabdziai).Plus dar atlieka viena veiksma tai apsauginio voztuvo ,esant per dideliam slegiui vairo stiprintuvo sistemoje.T.y. kai vaira mes susukam visiskai iki galo jis turi atsidaryti.Pas tuos pas kuriuos tai padarius pradeda cypti siurblio dirzelis ,arba stipriai apsikrauna siurblys ,voztuvas sureguliuotas blogai.

O SRAUTU(ne slegio) skirstytuvas minstumui tai nezinau..........

Autorius:  Ignas [ Rgp 27 2004, 14:45 ]
Pranešimo tema: 

Taigi net linka su schema nusiunciau, pasiziurekit, labai nedaug laiko uzema

Autorius:  audro [ Rgp 30 2004, 07:54 ]
Pranešimo tema: 

Tai gal truputi sumaisei ,puslapis 39 .Ten butent ir kalbama apie skirstytuva

A flow distributor
built into the first hydraulic circuit—that of the hydraulic
pump, the main accumulator and the pressure regulator—
controls the hydraulic pressure between the steering
circuit and the suspension-brake circuits on PAS cars.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/