Zeus rašė:
Mano giliais pastebėjimais, to LHM indikatoriaus pulsacija geriau pastebima būtent max. padėtyje. Turbūt dėl to, kad toje padėtyje sistema pasiima daugiau LHMo tam, kad laikytų mašiną iškeltą.

Nea. Centrinės (akumuliacinės) sferos, turinčios nominalų 62bar slėgį, papildoma talpa, jai dirbant nominaliu 145-170bar reguliatoriaus režimu- vos 30ml. Visais kitais atvejais mažesnė. Ant tokio bakelio ploto skysčio nusėdimo dėl tokio kiekio nė nepastebėtum. O va jei pulsacija akivaizdi, vadinasi, vidiniai nuotėkiai daugsyk viršyja centrinės sferos tiekiamą papildymą, ir siurblys ilgą laiką (visą sekundę, o gal netgi dvi ar tris) kočioja tiesiai sistemon. Jei LHMo trūksta, siurblys, besiteliuskuojant skysčiui važiuojant, neretai užgriebia ir oro. Už ką, suprantama, atsidėkoja

.
Max aukštyje pulsacija pastebimesnė nei normal (esant atitinkamam skysčio lygiui, suprantama), bet pagrinde tai vyksta dėl stabdžių krano nuotėkių (max. aukštyje slėgis galinėje pakaboje didesnis- daugiau nuteka ir per stabdžių kraną). O jei jau skysčio trūksta netgi normal aukštyje, vadinasi, yra ir išoriniai nuotėkiai. Be to, jei jau indikatorius kabo ore netgi normal aukštyje, ligi max mašiną pakelti kaži ar pavyktų

.
Todėl sprendimas neimti šituom sergančio aparato ir yra teisingas. Hidrosistemos atstatymas šiuo atveju pasirodytų pernelyg prabangiu. Pas V6 su DIRAVI yra savi niuansai, bet diagnozės pagal aprašymą tai nekeičia:

.