WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Hidroaktyvo kietumo reguliatoriai - primityvus patikrinimas.
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=1612
Puslapis 12

Autorius:  xminde [ Rgs 12 2004, 19:51 ]
Pranešimo tema:  Hidroaktyvo kietumo reguliatoriai - primityvus patikrinimas.

Nežinau kaip su antros kartos hidroaktyvu, bet pirmajam tinka :):
- įjungtam automobilio varikliui į jo bagažinę reikia įkrauti svorio - poros vyrų užtenka :);
- palaukite kol automobilis grįš į normalų aukštį;
- išjunkite variklį ir uždarykite duris;
- palaukite kol klektels elektromagnetinis hidroaktyvo vožtuvas;
- iškraukite bagažinę;
- atidarykite duris, jei galinis kietumo reguliatorius tvarkingas - turi staigiai kilstelti automobilio galas ir vėl gįžti į normalų aukštį.

Būtina testavimo sąlyga - tvarkingos sferos, ypač galinė hidroaktyvinė, taip pat turi veikti hidroaktyvo elektromagnetinis vožtuvas.
Teigiamas šio testo rezultatas rodo, kad veikia elektromagnetinis vožtuvas ir nestringa galinis kietumo reguliatorius.
Kas tai yra kietumo reguliatorius žiūrėkite čia:
http://www.citrina.lt/FAQ/FAQ.htm#Kas_y ... jis_veikia

Autorius:  Ignas [ Rgs 14 2004, 12:08 ]
Pranešimo tema: 

bet kad klitkeli ti ne hidraktyvo, o elektromagentinis voztuvas? O be to kaip galima su vienu testo pagalba patikrinti du voztuvus is kart?

Autorius:  xminde [ Rgs 14 2004, 12:14 ]
Pranešimo tema: 

Vo - pabudo IGNAS!!!
Na tai tadum tu man pasakok kur tie du vožtuvai yra? Pirmos kartos hidroaktyvas turi vieną vožtuvą - tą patį kurį elektromagnetas ir darinėja.

Autorius:  Ignas [ Rgs 14 2004, 12:20 ]
Pranešimo tema: 

Grizau grizau, su nekantrumu, tik grizes atejau cia paziureti su kuo pasibadyti galima, taigi pradekim:)))))))
Elektromagnetinis voztuvas yra per viduri- oranzinis, jis priklausomai nuo sroves stirpumo (del ko ir blogai pakaba veikia,kai kontaktai silpni)
O gale ir priekyje ir po hidroaktyvo kelma ir kekvienas is ju turi voztuva, kuris atsidaro ir uzsidaro, o pastarasis kadangi ne elektrinis tai uzsikerta nuo .... (na nuo tam tikro valiklio:)))) ir tada arba galas arba priekis buna kietas.

Autorius:  xminde [ Rgs 14 2004, 12:33 ]
Pranešimo tema: 

Šventa tiesa :). Bet FAQe, mano galva, tinkami terminai yra usrašyti - elektromagnetinis vožtuvas ir kietumo reguliatoriai (tie kurie "kelmuose"), nes hidroaktyvas yra kaip ir sistema sudaryta iš krūvos elementų.
Einu pataisysiu savo "patarimą".

Autorius:  Anonymous [ Vas 01 2005, 15:12 ]
Pranešimo tema: 

Siulau kita tikrinimo varianta jei vyru lycnu nera:

1. Aukstis i Max padeti ir laukiam kol pinai pakyla ir dar truputi.
2. Max padeti gesinam varikli ir tyliai laukiam kol klaktels hidroaktyvo voztuvas. (~30 s.). Jokiu duru nedarineti, raktas nulinej padeti.
3. Nuleidziam masina i 'normal' auksti (palaukiam kol nusileidzia)
4. Dabar kaip norit:
a). jei dureliu davikliai geri, atidrot dureles - galas ir priekis turetu pasokti. Jei kuris nepasoka, tai problema gali buti arba sferoje arba kelme. Taciau taip tikrinant yra vienas momentas: jeigu sistemoje greitai krinta slegis tai priekiui gali nepakakti aktyvuoti, todel rekomenduoju varianta b)
b). pasukat rakteli i darbine pozicija. Po ~5s turetu pasokti (kilstelti) abu galai. (kartu su voztuvo klaktelejimu) Jei taip neatsitiko, uzvedat varikli. Jei ir siuo atveju kuris galas nepasoka, tuomet tikrai yra problema.

Sitas metodas manau turetu tikti ir II k hidroaktyvui.

SEKMES!
:)

Martynas

Autorius:  db_xm [ Vas 02 2005, 13:51 ]
Pranešimo tema: 

Dar vienas:
- geinam auto, normalioj pakabos padety, lipam lauk, uzdarom duris.
- paspaudinejam gala/prieky. II kartos hidroaktyvui prikis minkos 2-3 cm, galas 3-6 cm.
- po 30s turi sukieteti priekis ir galas. priekis praktishkai nesispaudo (0.5- 1 cm), galas shiek tiek apie 1 cm.

Autorius:  lingus [ Lie 21 2005, 18:52 ]
Pranešimo tema: 

eeee o pri ko cia durys, paaiskinkit naujokui:) kokiu tikslu duru uzhdarymas susijes su pakaba?

Autorius:  Lyncas [ Lie 22 2005, 08:27 ]
Pranešimo tema: 

Tiesiogiai. Pradziai nueik i tech info ir pasiskaityk apie HA veikima.

Autorius:  lingus [ Lie 22 2005, 10:54 ]
Pranešimo tema: 

ai tai man reikia ishsiaiskint visa hidroactivo veikimo schema, kad gauciau teise kaip vartotojas suzinoti kokiu tikslu mano citroeno pakaba reaguoja i duru atidaryma?
tai siulau pries rasant zinutes i si foruma gerai ishsiaiskinti internetinius protokolus, kuriais keliauja tavo informacija...

Autorius:  Lyncas [ Lie 22 2005, 11:10 ]
Pranešimo tema: 

Ai tu nori is karto gauti atsakymus i visus klausimus ne nebandymamas pats ka nors issiaiskinti?
Visa informacija yra siame puslapyje, ieskok ir rasi.

Autorius:  grumlinas [ Lie 22 2005, 11:13 ]
Pranešimo tema: 

lingus rašė:
ai tai man reikia ishsiaiskint visa hidroactivo veikimo schema, kad gauciau teise kaip vartotojas suzinoti kokiu tikslu mano citroeno pakaba reaguoja i duru atidaryma?

mjooo... visos schemos aiškintis neverta, nes ten ji ir neaprašyta, tačiau bent pradmenis reiktų, kad suvoktum, kas ten su tais žaliais bumbulais po kapotu darosi... kaip kadaise rašė vienas iš PP&NHG korifėjų mmeshka: "o iš tikrųjų, kam reikalingi tie žali bumbulai?"
Cituoti:
tai siulau pries rasant zinutes i si foruma gerai ishsiaiskinti internetinius protokolus, kuriais keliauja tavo informacija...

nu nepainiok piršto su geru daiktu... ;-)

Autorius:  dvarson [ Lie 22 2005, 11:33 ]
Pranešimo tema: 

lingus rašė:
man tik buvo reikalinga vartotojiska informacija tokia kaip pvz: pakaba reaguoja i duru atidaryma, tam kad atidarius masina nusileistu/pakiltu ir keliaiviams butu patogiau islipti. kazin ar ta schema padetu man padaryti panasia isvada maziau nei per kelias dienas:P
bet ai ne tu cia mane ishauklesi, nei as tave perkalbesiu, baigiam fleima;)
piktas kažko tai. O tik reikėjo atsiversti Xmindės nuorodą šios temos pradžioje - ten viskas labai aiškiai parašyta

Autorius:  grumlinas [ Lie 22 2005, 12:13 ]
Pranešimo tema: 

lingus rašė:
kad pas mane tik avataras piktas:) cia kas kokiu tonu nori taip ir paskaito zinutes...

nesnervyk, mielaskaliega... šiandien pirmoji tavo likusio gyvenimo diena, tad panaudok ją išmintingai - išgerk arbatos, aplankyk kokį gražų lapotinklį... o << ?... velniop tie << , gyvenimas pilnas žymiai puikesnių dalykų ;-)
Cituoti:
o toj nuorodoj kur pradzioj neradau atsakymo.

nenusimink - yra du keliai:
1) pačiam išsiaiškint - bet tam reikia laiko
2) kad kolegos parodytų - bet tam reikia gyvo bendravimo
;-)

Autorius:  dvarson [ Lie 22 2005, 12:42 ]
Pranešimo tema: 

lingus rašė:
kad pas mane tik avataras piktas:) cia kas kokiu tonu nori taip ir paskaito zinutes... o toj nuorodoj kur pradzioj neradau atsakymo.
"Taip pat, išjungus variklį pakaba sukietėja, tai padaryta dėl to, kad įlipant ir išlipant keleiviams būtų išvengta nereikalingo mašinos svyravimo." - apie durų atidarymą nepaminėta, bet juk tam galvas turime...

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/