WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 20:57

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Ar Hidrosiurblys ar kranas?
StandartinėParašytas: Lap 03 2008, 14:46 
Sveiki,
Ziauriai uzsirustines XM'as ant manes, ka tik pakeiciau generatoriu ir stai vel...Vos neisverciau benzino koloneles :) Taigi, pakaba pasidare kieta, XM'as nusileido, dingo vairo stiprintuvas ir stabdziai. Galvojau, kad skysti isvare, nes uzsidege STOP ir uzrasas, kad slegis dingo. Degalineje pripyliau skyscio - niekas nesikeicia...Idemiau paziurejus - truko dirzelis hidrosiurblio (keistas prie 3 men.). Pakeiciau dirzeli, taciau XM'as aukstyn ne krust. Hidrosiurblys sukasi lengvai ir labai jau tyliai, taciau budingo traskejimo nera. Klausimas - kas galetu buti? Ir kaip patikrinti nuimta hidrosiurbli ar jam viskas OK?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 03 2008, 16:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Paprasčiausiai tuščia LHMo paėmimo žarna (tarp siurblio ir bakelio), o pavargęs ir sausas siurblys pats nesukuria tokio vakuumo, kad jį įtrauktų; gal dar ir brudni filtrai prie to prisideda.
Todėl variantas dabar yra užpilti patį siurblį (numovus žarną nuo siurblio) ir sudaryti nors simbolišką slėgį bakelyje (kad ir pučiant burna). Kurti variklį, ir tada siurblys greičiausiai pasigaus. Jei ne, procedūrą kartoti.
Alternatyva- brūžinti kokias 20-30min siurblį "ant sauso" kaitaliojant apsukas; užkaitus ir išsiplėtus plunžeriams siurblys LHMą visvien pasigaus. Bet po tokio pratimo siurblį gali tekti keisti; nepritaikytas jis orui pumpuoti.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 03 2008, 16:07 
Tai manai, kad siurblys nemires? Tai be reikalo as ji nuemiau? :) Issigandau, nes labai jau tyliai jis sukosi...Anksciau su tokiais ausim mielais tratejimais sukdavosi...Nuemus siurbli ir pasukus skyva ranka - skystis issipumpavo pro angas...

Teisingai, dar prisiminiau, kad nuemus zarna nuo bakelio - ji buvo tuscia...


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 03 2008, 16:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Na, gal dabar, kai pasukinėjai ant sauso, ir kokį plunžerį užklynyjo; nepabandęs nesužinosi.
Statyk siurblį atgal, daryk kaip parašiau, ir tikėkis, kad viskas dar gali būti gerai :) .
Ir išsiaiškink, kodėl nulekia diržas. Ar įtempėjas miręs; ar škyvai sulankstyti ir nelygiagretūs; ar dar koks biesas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 03 2008, 16:54 
OK! Dekui kol kas uz patarimus...Bandysiu atgaivint...:)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 03 2008, 20:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Beje; kai atlikinėsi tą užpumpavimo procedūrą, atleisk (bet ne išsuk) tą 12mm varžtą ant slėgio reguliatoriaus. Jei siurbliui neteks sukelti slėgio išėjime, jis daug lengviau paims. Kai paims, tada ir užsuksi. O kad jau "paėmė", suprasi iš siurblio garso pasikeitimo ir judėjimo bakelyje.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2008, 08:57 
Tai kur tas varztas? Visi tik apie ji ir sneka, o kur jis randasi niekas konkreciau neuzsimena...:) O! Jau radau aprasyma. Ar V6 is virsaus pasieksiu ji?Vakar kankinau siurbli...Ne krust masina. Uzpildziau ir slangute praliejes LHM 0,5 litro pro sali, ir puciau i bakeli, vos akys neissoko - nulis emociju...Pusvalandi "birbinau" varikli - nieko...Beje, pastebejau, kad visai necaksi voztuvas - anksciau sukalendavo, o dabar tylu ramu...Ar tai gali tureti itakos?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 05 2008, 09:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Paveikslėlis Tas varžtas geltonas.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 06 2008, 18:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
Pazystamas sratelis :bum: :bum: :bum:

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 07 2008, 13:27 
Tai va, arteja sestadienis, ir vel bandysiu atiduoti duokle XM'o pakelimui nuo zemes...:) Gal dar kas nors turi kokiu patarimu? Laukiu... :labas:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 11 2008, 09:20 
Sveiki! Pakeliau!!!!! Aciu uz patarimus Proffane! Pazaidziau su 12 varzteliu atsigules ir pavyko! Beje, kiek kartu su tuo varzteliu reikia nuorinti sistema? Nes auto pasikelia su uzsuktu, atsuku - oras snypscia, uzsuku - pasikelia ir vel atsuku ir vel oras "eina". Reikia orinti kol prades LHM begti, ar tas varztas ne tam skirtas ir sistema pati nusiorins?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 11 2008, 09:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Sistema nusiorins pati, to varztelio paskirtis ne nuorinimas, o slegio sumazinimas, kad nusukinejant sferas ar kitus mazgus kurie yra slegineje magistraleje, i duda negautum :)
Na proffanas pataisys mane, jei ka netaip surasiau...........

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2008, 18:53 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
maroofas rašė:
kiek kartu su tuo varzteliu reikia nuorinti sistema? Nes auto pasikelia su uzsuktu, atsuku - oras snypscia, uzsuku - pasikelia ir vel atsuku ir vel oras "eina". Reikia orinti kol prades LHM begti, ar tas varztas ne tam skirtas ir sistema pati nusiorins?

Tai ne "oras eina"; tai per mažytę po varžtu esančio šarato atlaisvintą ertmę į kanalą (o toliau-atgal bakelin) eina palei 160bar (panašus slėgis proceso pradžioje; paskui artėja prie 0) suslėgtas LHMas iš hidrosiurblio ir centrinės sferos. Jį atsukus, siurblys pumpuoja tiesiai bakelin. T.y. varžto atsukimas nieko nenuorina, tik palengvina siurbliui darbą, nes jam netenka sukelti slėgio savo išėjime- jis dirba "ant laisvų".

O kad mašina pagaliau pakilo- džiugu; dar vienu ne gulinčiu XMu Marijos žemėje daugiau :D .
Bet visvien išsiaiškink, kodėl nulekia diržas. Nes jei tai pasikartojo po 3mėn, pasikartos ir vėl. Jei pats nerandi galų- parodyk vietiniams specams. Gal diržas normaliai neįsitempia, gal siurblys kreivai įstatytas, gal dar kas. Šitai, jei XMų nedaug matęs, pats vargu ar nustatysi.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 07 2010, 14:16 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
deimantukas rašė:
Paveikslėlis Tas varžtas geltonas.

Čia tas stebuklingas varžtas prie centrinės sferos?

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 07 2010, 14:23 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Aga, tas pats.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 14 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007