maroofas rašė:
kiek kartu su tuo varzteliu reikia nuorinti sistema? Nes auto pasikelia su uzsuktu, atsuku - oras snypscia, uzsuku - pasikelia ir vel atsuku ir vel oras "eina". Reikia orinti kol prades LHM begti, ar tas varztas ne tam skirtas ir sistema pati nusiorins?
Tai ne "oras eina"; tai per mažytę po varžtu esančio šarato atlaisvintą ertmę į kanalą (o toliau-atgal bakelin) eina palei 160bar (panašus slėgis proceso pradžioje; paskui artėja prie 0) suslėgtas LHMas iš hidrosiurblio ir centrinės sferos. Jį atsukus, siurblys pumpuoja tiesiai bakelin. T.y. varžto atsukimas nieko nenuorina, tik palengvina siurbliui darbą, nes jam netenka sukelti slėgio savo išėjime- jis dirba "ant laisvų".
O kad mašina pagaliau pakilo- džiugu; dar vienu ne gulinčiu XMu Marijos žemėje daugiau
.
Bet visvien išsiaiškink, kodėl nulekia diržas. Nes jei tai pasikartojo po 3mėn, pasikartos ir vėl. Jei pats nerandi galų- parodyk vietiniams specams. Gal diržas normaliai neįsitempia, gal siurblys kreivai įstatytas, gal dar kas. Šitai, jei XMų nedaug matęs, pats vargu ar nustatysi.