WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Hidrosiurblys "sušalo"
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=17314
Puslapis 11

Autorius:  mazas [ Sau 04 2009, 14:25 ]
Pranešimo tema:  Hidrosiurblys "sušalo"

Šiandien ryte vistik radau pro kur į hidrosiurblį gaudo orą :!: Užkūrus niekaip negeso STOP lemputės, pažiūrėjau į LHM baką- pilnas putų (jų visąlaiką budavo tik paviršiui). Pradėjau klibint maėmimo žarnoką- nagi laisvas laisvas chomotas ant siurblio. Aš jį paveržiu- laisva regis, dar pasuku- laisva :shock: , dar-pyst irprasuku. Naują greitai, nes reikia važiuot, priveržiu- blin vistiek kliba :shock: :bum: . Aš ta šlangelę timt į viršų- :shock: išsitraukė visas atvamzdis iš hidrosiurblio :shock:. Matomai ten jau kurį laiką ora siurbė, o dabar atšalus metalam jis visai "atsipalaidavo".
Klausimas- kaip nusiima škyvas, mat ketinu skerst visą siurblį, keist salnyką ir t.t...

Autorius:  Paulius [ Sau 04 2009, 21:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Hidrosiurblys "sušalo"

po presu tik nesulankstyk

Autorius:  mazas [ Sau 05 2009, 09:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Hidrosiurblys "sušalo"

O jis ten ant konuso užpresuotas, be jokio varžto ar šplyntos :?:

Autorius:  proffanas [ Sau 05 2009, 19:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Hidrosiurblys "sušalo"

Vien užpresuotas ant konuso.
Atskirais atvejais tenka naudoti iki 10t jėgą, kad numauti, bet paprastai užtenka ~4t.
Kad nesulankstyti škyvo, naudok guolių nuėmimui skirtus "pusmėnulius"- po škyvu jie puikiai telpa.

Autorius:  Sloikas [ Sau 07 2009, 22:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Hidrosiurblys "sušalo"

Sveiki. Pas mane ta pati problema: po salciu lb sunkiai kyla masina, uzkurus neveikia vairo stiprintuvas, LHM skyscio pavirsius bakelyja putoja.Po didesnio salciu tai tesiasi apie 10-15min.Siuo metu dega stop ir dar variklio temperaturos lempute, kai jos uzgesta masina iskart pradeda kilt. Norejau paklaust ar lb sunku prieit prie tos siurblio ir prie bakelio kur prijungta pagrindine zarna i siurbly? Ir is vis kur tas siurblys? Is virsaus imanoma kazka padaryt ar tik is duobes?

Autorius:  POWER [ Lap 03 2009, 09:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Hidrosiurblys "sušalo"

Nekuriant naujos temos:

Dabar, esant jau keliems laipsniams minus naktimis, pastebiu ryte uzkurus toki "bajeri"- Hidraulic Level Low+ lempecka ispejamoji dega pastoviai/mirksi. Pavaziavus iki 10km, tiek lempecka, tiek uzrasas dingsta..suprask, LHM lygis tapo vel geras.
XM 91m., V6. Po nakties kyla labai gerai, krenta isjungus varikli, kaip tokiu metu, labai letai.
Su salyga, kad balu po XM nepastebiu, ta prasme, uzpiltas LHM niekur nelasa ir kitokiu budu is sistemos nedingsta, ar gali buti tai susije su salciu..?
aciu...

Autorius:  Saulius [ Lap 03 2009, 20:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Hidrosiurblys "sušalo"

Na tradicine temele uzspaudus saltukams. Reiketu tema tarp svarbiu ideti "Tiems kam per salcius nekyla"
Is mano puses del hidraulikos ir salcio toks pastebejimas: Saltam orui esant masina nenoriai kyla. Kai kurie nauji vartotojai (as tokiu irgi buvau) ilgai zulina varikli, tampo aukscio lygio rankena ir raso zinutes i foruma "PADEKYYYYYYYYYYYYYYYT - NEKYYYYYYYLAAAAAA!!!!". Siaip pirmas ir 95 % atveju teisingas patarimas - susukit vaira i kuria nors puse iki galo. Kai masina pakils - vaziuosit normaliai, nors gali but kad prie didesniu salciu kartais bus sunkus vairas.
Vairuojant 15 metu senumo masina, nera ko tiketis kad mineralinis tepalas (is esmes toks yra LHM) per salcius liks visiskai skystas. Ir neatsiras visokiu itrukimu per kur siurbs ora.

Autorius:  rakas [ Lap 04 2009, 09:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Hidrosiurblys "sušalo"

man kazkada kai buvo tokia problema uzteko pasikeist LHM ir isplaut filtrus ir dingo visos bedos net prie -20 laipsniu kildavo kaip vasara.

Autorius:  Saulius [ Lap 04 2009, 13:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Hidrosiurblys "sušalo"

Teisingai padarei. Cia prevencine priemone. O tiem kam jau nebekyla, reik sukiot vaira.

Autorius:  Pestysis [ Bal 12 2010, 09:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Hidrosiurblys "sušalo"

Kelios dienos šalnų buvo. Paprastai STOP užrašas užkūrus variklį rytais po kelių sekundžių pamirgėjęs dingdavo. Esant šalnoms, tas užrašas grėsmingai dega minutę dvi :shock: O šaltuko tik ~-2C! Su tokiom tendencijomis žiemą reiks valandą anksčiau keltis.
Užpakalis ignoruoja tą užrašą ir pakyla kaip įprastai- per ~30-40 sekundžių.
Diravis leidžia nemažai, ir šią savaitę bus pakeistas, bet LHM ant žemės nebėga- Julius sakė, kad susilaiko neprakiurusioje gumoje, ir dapilinėti pravažiavus virš 1k km nereikėjo. Beto, diravis leidžia ir esant šiltesniam orui, tuo tarpu stop dega tik esant šalnoms.

Tas stop ženklas iš esmės reiškia, kad važiuoti negalima dėl saugumo (stabdžiai, vairas), ar dėl to, kad uždrošiu santechniką esant per mažam slėgiui ar visai nesant LHM? Kitoje temoje radau, kad paguldę ant pilvų privažiuoja iki serviso degant STOP. Jei jau atsitiks taip, kad tas STOP švies šiek tiek per ilgai- visą laiką, kol užvestas variklis :mrgreen: , kada žinoti, galiu šliaužti iki serviso, ar iš karto kviestis citrinovežį? Aišku, gal dar anksti panikuoju :)

Autorius:  Pole [ Bal 12 2010, 12:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Hidrosiurblys "sušalo"

Tas STOP užsidega nuo apsauginio vožtuvo kontakto, t.y. kai sistemos slėgis krenta žemiau berods ~80 bar. arba jis dega kol slėgis neperkopia tos ribos. Kadangi siurbliui ir/arba kitiems hidr. elementams jau ateina kranty, tai gavus šaltuko siurblys nebekokčioja tiek kieg reikia, o kiti elementai praleidžia į abratkę daugiau nei priklauso - vat ir dega tas STOP, kol sistema po trupu užsikočioja iki reikiamo slėgio. Jei važiuosi su degančiu stopu, nu rizikuoji palikt kur duslerkę pradžiai, ar vairas sugalvos nepasisukt kai to reikės ar dar kas... nu geriau to nedaryk be didelės butinybės. Nu žodžiu hidrochrestomatija - tie meistrai pas kuriuos lankaisi, tau šitą problemą tikrai išspręs...gal.. :roll: Pagaliau yra xadas kai jau pavargsi su meistrais :lol:

Autorius:  Pestysis [ Bal 12 2010, 13:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Hidrosiurblys "sušalo"

xadas- praplovimas? Ar yra prasmės plauti vien praplovimo skysčiais, jei net neįsivaizduoju būklės, kas ten darosi? Gal geriau investuoti ir duoti citrodaktarams darbelio mechaniškai iškopti auškčio reguliatorius ir t.t., kaip proffanas siūlo.
Toks algoritmas praplovimo tinka:
1. išplauti filtrus (jie tik plaunami ar ir keičiami?), kažkiek šlangų. Stebėti sistemą.
2. Mechaniškai iškopti kur labiausiai brudai nusistovi.
3. užpilti LHM.
4. Jei dar visokių šposų darosi, ko neturėtų būti (kilnojasi bet kada, šaltukui esant ilgiau kelia slėgį), tada jau žiūrėti/matuoti kur slėgiai nesilaiko ir restauruoti/pakeisti tas dalis (įsivaizuoju, kad ne per daugiausiai turėtų būti tų dalių- diravis (jau keičiamas į „naują“- šrotinį, stabdžių kranai, slėgio reguliatorius).
Čia supraprastintai, visgi ne pačiam darant tokias operacijas, kainuoja, tačiau bent šito užtektų kad mašina taptų panašesnė į Mašiną? :)
Ištisai dar nedega, tik ryte ilgiau esant minusinei temperatūrai.
Ir dar vienas įdomus reiškinys- kai ekspermentavau su aukščių rankena, užkėliau į max ir valandžikei buvau dingęs. Mašina net nebandė nusėsti! Įlipti reikėjo kaip į džipą kokį, nepakenktų laiptelis :D Tuo tarpu esant normaliai padėčiai, subinė gan greitai nukrenta. Priekis kilnojasi, bet nenukrenta tiek daug kaip subinė. Gal net iš vis nenukrenta, taip „smulkiai“ neatkreipiau dėmesio. Ar ir priekis turi atsigulti ant pilvo?

Autorius:  tadas1991 [ Bal 12 2010, 22:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Hidrosiurblys "sušalo"

LHMo netrūksta? Tada degtų visąlaik arba belekada, bet būna su ta plūde visokių gliūchų.
O dėl to nekritimo iškėlus į viršų, manyčiau, jog tai yra dėl to, kad ties hidrocilindrų štokų apatinėmis dalimis, dėl mažo išdilimo (ten mažiausiai dirba) tiesiog mažas nuotėkis, tai ir nekrenta kaip su sveika hidraulika.

Autorius:  Pole [ Bal 13 2010, 19:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Hidrosiurblys "sušalo"

Pestysis rašė:
xadas- praplovimas? Ar yra prasmės plauti vien praplovimo skysčiais, jei net neįsivaizduoju būklės, kas ten darosi? Gal geriau investuoti ir duoti citrodaktarams darbelio mechaniškai iškopti auškčio reguliatorius ir t.t., kaip proffanas siūlo.
Toks algoritmas praplovimo tinka:
1. išplauti filtrus (jie tik plaunami ar ir keičiami?), kažkiek šlangų. Stebėti sistemą.
2. Mechaniškai iškopti kur labiausiai brudai nusistovi.
3. užpilti LHM.
4. Jei dar visokių šposų darosi, ko neturėtų būti (kilnojasi bet kada, šaltukui esant ilgiau kelia slėgį), tada jau žiūrėti/matuoti kur slėgiai nesilaiko ir restauruoti/pakeisti tas dalis (įsivaizuoju, kad ne per daugiausiai turėtų būti tų dalių- diravis (jau keičiamas į „naują“- šrotinį, stabdžių kranai, slėgio reguliatorius).
Čia supraprastintai, visgi ne pačiam darant tokias operacijas, kainuoja, tačiau bent šito užtektų kad mašina taptų panašesnė į Mašiną? :)
Ištisai dar nedega, tik ryte ilgiau esant minusinei temperatūrai.
Ir dar vienas įdomus reiškinys- kai ekspermentavau su aukščių rankena, užkėliau į max ir valandžikei buvau dingęs. Mašina net nebandė nusėsti! Įlipti reikėjo kaip į džipą kokį, nepakenktų laiptelis :D Tuo tarpu esant normaliai padėčiai, subinė gan greitai nukrenta. Priekis kilnojasi, bet nenukrenta tiek daug kaip subinė. Gal net iš vis nenukrenta, taip „smulkiai“ neatkreipiau dėmesio. Ar ir priekis turi atsigulti ant pilvo?


Xadas toks megašmieras kuris kažkokiam laikui atgriebs hidrosiurblį nuo smerties, bet tai truks nuo mėn. iki metų priklausomai nuo siurblio ir sistemos būklės. Bet prieš tai būtinai išplauk sistemą tiek su plovikliu tiek ir mechaniški išvalyk aukščio korektorius. O šiaip esi teisus - tas kas sudilę reik keisti, tik kai kurie daiktai tokie kaip st. kranas perkami tik nauji, nes seni visi vienodai mirę. O nuotekius į abratkę gali duoti bet kuris hidromazgas, neatmetant ir HA vožtuvo :roll:

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/