WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 01 2024, 16:21

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: uzsalo LHM skystis bakelyje.
StandartinėParašytas: Sau 05 2009, 17:11 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 13 2007, 21:43
Pranešimai: 32
Miestas: Kaunas
Taigi snd pastebejau, kad nekyla mano xantia, paziurejus i LHM bakeli pastebejau kad skystis jame uzsales. Ar LHM skystis gali uzsalti prie -20 temperaturos? itariu kad ten kazkos neaiskus skystis nes nuo pirkimo nekeistas. Kaip patartumet atsildyti skysti? Auto xantia 93m, 1.8i.
Aciu.

_________________
Paveikslėlis Xantia 1.8i, 93m
Paveikslėlis Xsara 2.0Hdi Exclusive, 00m


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2009, 17:28 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
lin18 rašė:
... Ar LHM skystis gali uzsalti prie -20 temperaturos?


NE!

lin18 rašė:
itariu kad ten kazkos neaiskus skystis nes nuo pirkimo nekeistas. Kaip patartumet atsildyti skysti? Auto xantia 93m, 1.8i.
Aciu.


1. Ivaryti i silta garaza (patalpa)
2. Laukti atsilimo
3. Padegti masina.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2009, 17:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Siulyciau palaukti pavasario, arba bent jau +1 temperaturos. jei jau uzsalo bakelyje kur daug skyscio, tai bus uzsalusi ir visas vamzdynas. Geras, sviezias LHM'as neusala ir prie -30. Teko paciam naudoti. Pas tave jau ten tikriausiai nebe LHM'as, o 9 vanduo nuo kisieliaus :) Lauk siltu dienu ir vaziuok keistis LHM'o, bei plauti filtru ir aukscio korektoriu.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2009, 17:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Jo,pakliuvai tu čia...

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2009, 17:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Citrusas rašė:
Siulyciau palaukti pavasario, arba bent jau +1 temperaturos. jei jau uzsalo bakelyje kur daug skyscio, tai bus uzsalusi ir visas vamzdynas. Geras, sviezias LHM'as neusala ir prie -30. Teko paciam naudoti. Pas tave jau ten tikriausiai nebe LHM'as, o 9 vanduo nuo kisieliaus :) Lauk siltu dienu ir vaziuok keistis LHM'o, bei plauti filtru ir aukscio korektoriu.

Jeigu šaltis nesuplėšys kokios plonos vietos... Man rodos, reikia kuo greičiau kišt tačką į šilumą ir dorai skalbt visą hidrauliką.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2009, 18:38 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 13 2007, 21:43
Pranešimai: 32
Miestas: Kaunas
Man irgi sove tokia mintis i garaza varyt, bet poto pagalvojau jog pas mane garazas po namu ir ivaziavimas nuozulnus ir toj vietoj net pakelta masina braukia dugna, o su nusileidusia tai galiu ir pakibti toj vietoj :D

_________________
Paveikslėlis Xantia 1.8i, 93m
Paveikslėlis Xsara 2.0Hdi Exclusive, 00m


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2009, 19:03 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Nusiemes bakeli susipilk nauja LHM'a, bent tiek pradziai. Po to nuvaryk i silta garaza (kai pakils) ir po atsildymo pasikeisk visa LHM'a.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2009, 19:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Primygtinai siūlyčiau ničnieko nejudinti (netempti mašinos tame tarpe), ir nebekurti variklio, kol pats neatšils visutėlis bakelio tūris.
Motyvuoju: bestraksint be stabdžių išspjaus visus įmanomus hidrocilindrų manžetus; plyš gal ir sferų membranos. Dėl vairo stiprintuvo hidrocilindre užšalusio skysčio nepasuksi vairo, o jei tas ir pavyks- išpjaus nafig tiek hidrocilindro, tiek reduktoriaus manžetus. Nušaudys gal ir abratkes. Itoho, paties susikurtų problemų remontas gali kainuoti keliskart daugiau nei automobilis.

O šiaip, apie privalomą LHMo keitimą ir sistemos valymą įsigijus seną citrą, mes ne veltui ūtarojame... Dabar neįstengiu net atspėti, kas tokio žalio supilta LHMo bakelin, kad užšalo esant vos -20C; nei LHM, nei netgi žalias antifrizas taip nesielgtų. O jei visgi supilta net ne žalia- tada jau, bratka, išvis nėra ką kaltinti...
LHM stingsta tik esant -60C.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2009, 21:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
Nebus kartais,kokia vasarine zalia salerka :twisted:

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2009, 23:54 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Hidraulikoje saliara???? :shock: :rock: Na, tik piktas priešas gali taip padaryt

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2009, 00:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
as vel biski i pievas :lol: Jei hidraulikoje butu saliara - tai ar neturetu ji ten kazkur tarp hidrosiurblio ir slegio rewguliatoriaus sprogti?? Tipo jei variklyje ji sprogsta nuo suspaudimo (t.y. slegio), o juk hidraulikoje tai ten slegiai ogogo :roll: Nors gal ne, juk sprogimui dar tirkiausiai ir oro reikia. Ai, whatever :lol:

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2009, 00:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Man rodos, kad saliarka- tai dyzeliniai degalai, kurie degdami cilindro degimo kameroje, dujų plėtimosi principu sukuria slėgimą, kuris per švaistiklį, alkūninį veleną ir transmisiją suka varančiuosius automobilio, traktoriaus ar tanko ratus. Į LHM bakelį pilamas skystis, kuris hidrosiurblio sukurtą slėgį perduoda ir neša link slėgio vartotojų- pakaba, stabdžiai, vairo stiprintuvas. Nelabai įsivaizduoju, kaip LHM bakelyje atsirado saliarkos. Matyt man fantazija atšoko, kad nesuprantu :drunk:

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2009, 00:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Cia apie saliara audrius donela uzmete šposą. O mes i pievas su ja nuvaziavom. Man tai kas, man atostogos :doom:

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2009, 00:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
jeigu siltu oru nera laiko laukti. Nusipirk keleta el.,krosneliu (jos neaukstos su reguliatoriumi, kad pachliopke virti). pakisi tas krosneles meistro rekomenduojamose vietose, apkamsai masina, kad smarkiai neuzpustu vejas. Po kapotu siulyciau asukti visas imanomas LHM tekejimojungtis ir t.t.
pasitelk vaizduote, sekmes ir silomos :butel:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2009, 07:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Bakelio, hidrosiurblio, vairo stiprintuvo, stabdžių krano ir suportų su korektoriais bei "amortikais" vienu metu priverstiniu būdu niekaip neatšildysi; o yra dar >20m vamzdyno, kuriame skystymėlis tikrai bus užšalęs, jei jau užšalo netgi kelių litrų bakelio tūris. Taip kad telieka laukti natūralaus atšilimo.

Sukau galvą, bet niekaip neįsikirtau, koks techninis žalias skystis užšaltų prie -20C. Netgi vasarinė saliara, ir ta tik sutirštėja sudrebutėja, o ne pilnai užšąla.
Bakelyje vanduo su trupučiu žalio antifrizo, ar kokį galą? Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007