Sveiki,
Pradėjo kvailioti mano XM pirmoko (su HA) priekinė pakaba.
Paskutinę savaitę susidūriau su keistu reiškiniu - vairas dažniausiai būna pakankamai kietas, bet staiga ne iš šio, ne iš to lis pasidaro neįtikėtinai lengvas. Lengvumas dažniausiai pasireiškia važiuojant >60 km/h greičiu. Kai jis pelengvėja - toks jausmas, kad pakaktų stipresnio vėjelio, kad mašiną nuo kelio nupūstų. Važinėjant mieste vairas dažniausiai kietas, bet kartais sukietėja net iki tokio lygio, kad darant 90 laipsnių posūkį ir paleidus vairą - jis net nenori grįžti į savo padėtį, o ir vairo sukimas toks lyg per subyrejusį guolį suktum - tai sunku, tai labai sunku, tai vėl sunku, tai dar labiau pasunkėja. Jau ne viena situacija buvo, kai baigdamas posūkį atpalaiduoji vairą, kad jis grįžtų į nulį, tačiau jis užstringa ir mašina metasi į tą pusę, vietoje to, kad gražiai pašytų savo posūkio trajektorija.
Vairo kryžmė atmetama, nes ji keista prieš savaitę. Pakeitus situacija nei pagerėjo, nei pablogėjo.
Ar tai gali būti mirštančios vairos kolonėlės požymis? O gal hidrosiurblys nepakankamą slėgį sudaro? Tai paaiškintų vairo palengvėjimą važiuojant didesniu greičiu. Tačiau kai jis palengvėja - tai lengvumas gaunasi irgi kažkoks neteisingas, per lengvas. O gal vairo kolonėlę praplauti galima, gal ji sliekų prisivalgiusi?
Yra dar vienas kirminas - prieš savaitę atsiradęs traškėjimas vairą sukinėjant apie nulį. Vairą suki - jis sukasi sunkiai sunkiai, po to pasigirsta triokšt ir vairas sukasi lengviau. Suki atgal - ir vėl tas pats. Tas trekštelėjimas persiduoda per visą kėbulą. Bet čia jau hidraulinkos nekaltinčiau ir man panašiau į šarnyro obuoliuką. Ar vairo traukės galėtų taip elgtis? Traukių antgaliai lyg ir sveiki.
Vakar net Hariui traškėjimą daviau paklausyti.

Hari - gal iš savo pusės kokių pastebėjimų parašysi?
Ar turėsite idėjų?