sajakas rašė:
atkreipiau demesi kad ir nusileidusiai ant pilvo kaires ir desines pusiu auksciai skiriasi
O tu neatkreipei dėmesio, ar tikrai abiejose pusėse, tiek priekyje, tiek gale, yra priklausantys atbojnikai?...

Nes tas tikrinimas žemiausioje padėtyje- nu, tai kaip apie mergą spręsti pagal jos lietsargio spalvą, sukišant tą spalvą į bendrą lygtį kartu su mergos dantų dydžiu...
Čia protingiausia būtų nukreipti tiesiai pas meistrus, bet net ir miegodamas pabandysiu aprašyti, ką turi daryti, nes mūčyjies kaip merga su vaiku.
Aukštį tikrink absoliučiai lygioje aikštelėje, iškėlęs mašiną į normalų aukštį. Aš nežinau, kokį aukštį tu laikai normaliu, todėl tau svarbu įsitikinti, kad nei priekiniai, nei galiniai "amortikai" nesiremia į "atbojnikus". Toliau, jami ruletę, ir tikrini kiekvieną ašį atskirai. Ties rato centru pagal vertikalę matuoji atstumus nuo žemės ligi sparno; abiejose pusėse mašinos. Jei skirtumas <5mm, viešai nusispjauni ir važiuoji savo keliais, pamiršęs tą "problemą". Jei skirtumas iki centimetro, patyliukais nusispjauni, ir prie progos nubildi pas meistrus. Jei skirtumas virš 1cm (būdingas priekyje), niekur nieko nespjaudai, susirenki turimus pinigėlius, ir judi pas meistrus, turinčius supratimą apie citroenus, nes eiliniai servisiniai peckeliai tau nieko neaptiks. Nors norint, galima važiuojant nieko nejausti net ir jei viena mašinos pusė iki 2cm aukščiau už kitą; "želiazna subine" tai vadinasi. Bet čia jau bus visiškai nebe citroenas.