grumlinas rašė:
HA minusas - žvyrkelyje ji, neįjungus HA, turi išilginį siūbaviną - vartosi į šonus, kaip laivas prie šoninio bangavimo, gali net supykinti. šis efektas pašalinamas, įjungus HA. mašina be HA linguoja skersai - kaip laivas prieš bangą, tas ne taip pykina. HA pliusas - stabilumas.
Ka turite omenyje sakydami ijungti HA? Cia reiskia istraukt/ijungt fiske i HA kompa ar tiesiog Normal/Sport jungiklio junginejimas?
Polas rašė:
Nesu tikras bet kolega klysti nes su HA tai tu labai jau ramiai turi važiuoti kad turetum konfortiška važiuokle nes betkoks staigesnis veiksmas kietina važiuokle akimirksniu. beto jei bandant skaiciuoti žikleriu sumas vienam ratui (kas butent ir itakoja minkštuma) tai bus manau kiek mažiau su HA nei be jo o tai jau ir kieciau iškarto bet saugiau
nemanau, kad taip lengvai galima zikleriu skerspjuvius susumuot, o ir sferu slegiai bei turiai turi savo indeli, bet nelabai randu informacijos apie tai "kas yra kieciau". Siaip savo subine nejauciu ir to momento kai suveikia HA, kaip ir nejauciu skirtumo tarp normal/sport rezimo (zvyrkeliu dar vaziuot neteko). Vis brandinu minti prijungt kompa prie HA voztuvo ir irasinet kada jis suveikineja, kiek trunka suveikimas, kokios salygos tuo metu, kaip sport rezimas veikia ir pan. Bet vis truksta ryzto tempti laidukui is po kapoto i salona

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI
Quicksilver
Xantia '94 2.0i VSX - buvo...