WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Nevienodas auksis http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=20234 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | sajakas [ Gru 02 2009, 22:18 ] |
Pranešimo tema: | Nevienodas auksis |
pasistojo toksai klausimas.Kas gali buti kad vienos puses priekis ir galas yra zemiau uz kita puse.Taip pat turiu klausima del sferu pildymo.Kazkaip nebeatsimenu kuo jos yra pildomos.Kazkaip man rodosi kad azotu.Jei taip, tai ar galima paciam garazo salygom jas uzsipildyti? |
Autorius: | Vycius [ Gru 02 2009, 22:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nevienodas auksis |
uzpildymui reikalinga iranga kuria reikia pasigamint,kitaip neuzpildysi...O del skirtingo aukscio tai pirma pasakyk kokia masina,tada bus visiem aiskiau ir gal ka patars.. |
Autorius: | xplikis [ Gru 02 2009, 22:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nevienodas auksis |
Azotas yra lengvas, tai ta puse kur pilnesnes pusles bus auksciau, o kur tustesnes zemiau ![]() |
Autorius: | sajakas [ Gru 02 2009, 22:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nevienodas auksis |
masina juk parasyta kokia.Xantia 93m 2.0 8v. siaip jei ka tai zemiau desine (keleivio) puse. Kur galiu gauti info apie pildymo aparato pasigaminima? |
Autorius: | Vycius [ Gru 02 2009, 22:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nevienodas auksis |
Bandyk pasekt sia tema ir truputi pasiskaityt,cia kazkas panasaus viewtopic.php?f=39&t=20197 |
Autorius: | Pole [ Gru 03 2009, 18:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nevienodas auksis |
Žiūrėk stabilizatoriu ir jo traukes. Kai kurios būna reguliuojamos. O gal tiesiog atraminė jau tuoj lėks per kapotą ![]() ![]() |
Autorius: | proffanas [ Gru 03 2009, 21:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nevienodas auksis |
Ieškok, kas ne taip su mechanine pakabos dalimi. Gal lenktas stabilizatorius (pats fig patikrinsi), gal linko/lūžo jo traukės, gal kuri šakė deformuota, o gal tikrai atraminė kapotan spraudžiasi. BET SFEROS ČIA GARANTUOTAI NE PRIE KO ![]() Ir jų tikrinimas/pildymas visais laikais kainavo pigiau, nei tvertis slėgių tikrintuvą, sferų pildytuvą bei temptis azoto balioną. Bet jei tik nori- kodėl ne? ![]() |
Autorius: | sajakas [ Gru 04 2009, 20:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nevienodas auksis |
bet pas mane ir priekis ir galas vienos puses yra zemiau uz kita.siaip vieni ma pasake kad jau blogas amortikas, nusipirkti ir pasistatyti.pakeiciau i kita ir liko visiskai tas pats kaip ir buvo.bandysiu rytoj krapstytis ir aiskintis del kokkiu priezasciu tai gali pas mane buti.Siaip siandiena atkreipiau demesi kad ir nusileidusiai ant pilvo kaires ir desines pusiu auksciai skiriasi.o del sferu tai man ar siaip ar taip jas reikia pildytis.turiu siurbli ir dar keleta daliu todel ir galvoju kazzka susikonstruoti |
Autorius: | tadas1991 [ Gru 04 2009, 23:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nevienodas auksis |
Kaip reikalai su kėbulo geometrija? Gal lonžeronai kokie sutampyti... |
Autorius: | proffanas [ Gru 04 2009, 23:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nevienodas auksis |
sajakas rašė: atkreipiau demesi kad ir nusileidusiai ant pilvo kaires ir desines pusiu auksciai skiriasi O tu neatkreipei dėmesio, ar tikrai abiejose pusėse, tiek priekyje, tiek gale, yra priklausantys atbojnikai?... ![]() ![]() Čia protingiausia būtų nukreipti tiesiai pas meistrus, bet net ir miegodamas pabandysiu aprašyti, ką turi daryti, nes mūčyjies kaip merga su vaiku. Aukštį tikrink absoliučiai lygioje aikštelėje, iškėlęs mašiną į normalų aukštį. Aš nežinau, kokį aukštį tu laikai normaliu, todėl tau svarbu įsitikinti, kad nei priekiniai, nei galiniai "amortikai" nesiremia į "atbojnikus". Toliau, jami ruletę, ir tikrini kiekvieną ašį atskirai. Ties rato centru pagal vertikalę matuoji atstumus nuo žemės ligi sparno; abiejose pusėse mašinos. Jei skirtumas <5mm, viešai nusispjauni ir važiuoji savo keliais, pamiršęs tą "problemą". Jei skirtumas iki centimetro, patyliukais nusispjauni, ir prie progos nubildi pas meistrus. Jei skirtumas virš 1cm (būdingas priekyje), niekur nieko nespjaudai, susirenki turimus pinigėlius, ir judi pas meistrus, turinčius supratimą apie citroenus, nes eiliniai servisiniai peckeliai tau nieko neaptiks. Nors norint, galima važiuojant nieko nejausti net ir jei viena mašinos pusė iki 2cm aukščiau už kitą; "želiazna subine" tai vadinasi. Bet čia jau bus visiškai nebe citroenas. |
Autorius: | sajakas [ Gru 05 2009, 22:07 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nevienodas auksis |
tai as ta ir sakau, kad auksciai skiriasi kai ji stovi darbineje padetyje.bat va pasdebejau kad auksciai skiriasi kai ji visiskai nusileidzia.Matuoti nematavau, bet kazkur api 2 cm skirtumas.Siandiena dar naujiena atradau.Kai neduodi gazo,vaziuoja tvarkindgai, kaiduodi, toks vaizdas kad asies viena puse paeina i prieki ir tada traukia i viena puse.Atleidus vel normaliai.Siaip viskas su pakada ir geometrija buvo viskas tvarkoje. |
Autorius: | proffanas [ Gru 08 2009, 20:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nevienodas auksis |
sajakas rašė: kaiduodi, toks vaizdas kad asies viena puse paeina i prieki ir tada traukia i viena puse.Siaip viskas su pakada ir geometrija buvo viskas tvarkoje. Teiginiai akivaizdžiai prieštarauja vienas kitam, bet gal tu šitą pasitikrink servise, o ne inetu? ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |