Kai tokie salciai, ir pas mane "uzkuriau ir nuvaziavau" pamirsk...
Dar iki minus keliu laipsniu, principe, uzkuriai, apsisukai aiksteleje, ir vaziuoji, jau kyla.
Dabar, kai -15 ir daugiau, daroma taip:
Uzkuri, iskart tik ranku jegos pagalba sunkiai susuki vaira i kuria nors krastine padeti. Vairo nepaleidi. Pradeda "kalent" srauto skirstytuvas (?)-tai pozymis, kad siurblys "pagavo" ir leeetai pradeda kociot. Vairo nepaleidi. Jei paleisi is fiksuotos padeties, kalent nustos, birbinsi ti sildymui variklio. Tai va..lauki, po kokios minutes gesta STOP. Jei jau pradesi vaziuot, padarysi klaida, dar per anksti, po kokio km kito, vel uzsidegs STOP, velreikes stot, gaudyt vairu padeti, kol prades siurblys srauta varinet. Tai va,birbini, lauki. Surukai cigarete. Pajauti gale lengva "hidraulini" sudrebejima per vaziuokle, tai signalas, kad viskas eina i gera puse. Dar lauki uzfiksaves vaira keleta minuciu. Gali pradet vaziuot, bet dar yra tikimybe, kad pradejus vaziuot vis dar uzsidegs stop. Todel, laiko turint geriau daryt taip, po mineto cigaretes surukymo, dar kokias3-5 min.pasisldyt uzfiksavus vaira padety minetoje. Gesinti. Gryzti po 5 min, uzvesti, ir turetu jau "kalenti" pradeti bet kurioje vairo padety, netgi vaziuojant tiesiai ir prie dideliu apsuku. Tad vaziuoji i kelia, ir po keliu km auto pasikelia. Stai kaip paprasta...

Rudeni paluti korektoriai ir filtrai. Tereiks tik pakeisti siurbli pavasari, ir kita ziema viso sito jau nebus..

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..

; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...