SAR rašė:
kodėl? Ta prasme techniškai kodėl?
technikos cia minimum - vieni finansai... bo remontuot gali prisireikt gana brangiai ta

-nesamone is zaliu grushiu ir vamzdieciu, siurbliu ir kitokiu santechniniu elementu, jei smagiai pasivazinesi servisinese padetyse (pati pirmoji ir pati paskutinioji)
pati pirmoji yra skirta tik hidropneumatibnes sistemos reguliavimui sevise, kai sistemai pilnai atpalaiduojama. automobili gali lengvai stumdyti po lygu kiema, nes kitaip dar kokis akmenukas ka nors negero padarys
pati auksciausia skirta velgi servisiniams dalykams - cia gal tixliau ir konkreciau, kas ten reguliuojama,

-techno-asai paaiskins, o va BXe ji dar buvo skirta uzpakalinio rato keitimui - jos neijungus, uzpakalinis amortizatorius neatpalaiduoja rato tiek, kad galetum per rato anga isimt - pat patyriau pirmakart gyvenime. seip bijau kad iki galo pilnai ishstumtam hidroamortikui tai gali nepatikt
seip gali pabandyt, paskui papasakosi, kas nutiko, kas girdejosi, ka jautei, kiek kainavo ;-P kazkas konfoje bande awtobane 130 vaziuodamas i mini-min nuleisti. pagimdyt nepagimde, bet baimes tai uzteko ilgam...
vienzod, skaityk userio manuala ir neexperimentuok. o del 40km greicio ant MAX tai malgis teisus - krato kaip nzn kas, ir net didelis uzpakalis nelabai pagelbsti ;-D taip pat ir amortikams bei granatoms, kiek teko girdeti, nera labai sveika