WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 17:50

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 01 2004, 09:52 
Paiškinkit prašau man "čainikui" ar galima važiuoti kol mirksi lemputė su nupieštu kranu, tipo hidraulika kiek aš suptrantu (Xantia) ir ar galima važiuojant kilnoti auto?
Ačiū.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 01 2004, 10:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
mirksi tau geltona tepalo lygio lempute. ji mirksi 15 sek. nuo degimo ijungimo. jei jau mirksi, pasitikrink tepalo lygi. xantiose tas daviklis buna grybauja, todel panikuoti is karto nereikia.

o kelti arba leisti vaziuojant galima. tik nepamirsk, kad su paaukstinta galima vaziuoti ne greiciau kaip 40 km /h, o auksciausios ir zemiausios padetys yra servisines, t.y. prireikus su jomis vaziuoti tai reikia daryti ypac letai ir ypac atsargiai.

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 02 2004, 16:11 
kodėl? Ta prasme techniškai kodėl?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 02 2004, 16:19 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Jei apatinėje padėtyje, tai pas tave amortizacijos nera ir didele tikimybe kurnors uzkliuti :wink: , Jei laaabai aukstoje tai dideliu grieciu gali sulankstyti hidro stumoklius. tai va tokie mano pamastymai :lol:

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 02 2004, 16:32 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
SAR rašė:
kodėl? Ta prasme techniškai kodėl?

technikos cia minimum - vieni finansai... bo remontuot gali prisireikt gana brangiai ta <<-nesamone is zaliu grushiu ir vamzdieciu, siurbliu ir kitokiu santechniniu elementu, jei smagiai pasivazinesi servisinese padetyse (pati pirmoji ir pati paskutinioji) ;-)
pati pirmoji yra skirta tik hidropneumatibnes sistemos reguliavimui sevise, kai sistemai pilnai atpalaiduojama. automobili gali lengvai stumdyti po lygu kiema, nes kitaip dar kokis akmenukas ka nors negero padarys
pati auksciausia skirta velgi servisiniams dalykams - cia gal tixliau ir konkreciau, kas ten reguliuojama, <<-techno-asai paaiskins, o va BXe ji dar buvo skirta uzpakalinio rato keitimui - jos neijungus, uzpakalinis amortizatorius neatpalaiduoja rato tiek, kad galetum per rato anga isimt - pat patyriau pirmakart gyvenime. seip bijau kad iki galo pilnai ishstumtam hidroamortikui tai gali nepatikt
seip gali pabandyt, paskui papasakosi, kas nutiko, kas girdejosi, ka jautei, kiek kainavo ;-P kazkas konfoje bande awtobane 130 vaziuodamas i mini-min nuleisti. pagimdyt nepagimde, bet baimes tai uzteko ilgam...
vienzod, skaityk userio manuala ir neexperimentuok. o del 40km greicio ant MAX tai malgis teisus - krato kaip nzn kas, ir net didelis uzpakalis nelabai pagelbsti ;-D taip pat ir amortikams bei granatoms, kiek teko girdeti, nera labai sveika

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2004, 09:27 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Technishkai todel, kad optimalus amortizatoriu Eigeno daznis yra normalioje padetyje. Pakaba daugiau nuleidus ar pakelus, Eigeno daznis yra per didelis arba per mazas ir svyravimai yra labai prastai slopinami. Todel labai greitai galima ishbaladot visa pakaba arba apsiverst.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2004, 15:15 
o aš buvau nuleidęs ant žemiausios, važiavau beveik šimtu. :?
jausmas buvo nekoks, bet pasekmių jokių :)
pasirodo aš idiotas :D :shock:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2004, 15:25 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Na šiaiap instrukcija tyrėtų būti.... :wink: Jei neturi, tai manau paklausk viesai, tai gausi ju kruva :lol:

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 08 2004, 11:13 
va va, man neseniai nuluzo aukscio korektoriaus svirtele ar panasiai. Tai Subine iskeles vaziavau, o priekis nusmiges, po to priekis iskilo, subine nukrito ir toks sirdziai mielas garsas metalinis pasigirdo.Kita diena is Seskines i CP servisa ant 40 km vaziuoti vienas kaifas-Xantia sisiokineja kaip kengura, cigarete is burnos krenta, mineralinis taskosi po visa salona. Grynas kaifas-kaip rodeo. Ant paaukstintos su Xantia-30 max ir tai ten kur asfaltas lygus kaip stiklas, visur kitur-mazochizmas


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 27 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007