WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Važiavimas max ir min padėtyse http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=243 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | SAR [ Kov 01 2004, 09:52 ] |
Pranešimo tema: | Važiavimas max ir min padėtyse |
Paiškinkit prašau man "čainikui" ar galima važiuoti kol mirksi lemputė su nupieštu kranu, tipo hidraulika kiek aš suptrantu (Xantia) ir ar galima važiuojant kilnoti auto? Ačiū. |
Autorius: | malgis [ Kov 01 2004, 10:39 ] |
Pranešimo tema: | |
mirksi tau geltona tepalo lygio lempute. ji mirksi 15 sek. nuo degimo ijungimo. jei jau mirksi, pasitikrink tepalo lygi. xantiose tas daviklis buna grybauja, todel panikuoti is karto nereikia. o kelti arba leisti vaziuojant galima. tik nepamirsk, kad su paaukstinta galima vaziuoti ne greiciau kaip 40 km /h, o auksciausios ir zemiausios padetys yra servisines, t.y. prireikus su jomis vaziuoti tai reikia daryti ypac letai ir ypac atsargiai. |
Autorius: | Anonymous [ Kov 02 2004, 16:11 ] |
Pranešimo tema: | |
kodėl? Ta prasme techniškai kodėl? |
Autorius: | Vovka [ Kov 02 2004, 16:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei apatinėje padėtyje, tai pas tave amortizacijos nera ir didele tikimybe kurnors uzkliuti ![]() ![]() |
Autorius: | grumlinas [ Kov 02 2004, 16:32 ] |
Pranešimo tema: | |
SAR rašė: kodėl? Ta prasme techniškai kodėl?
technikos cia minimum - vieni finansai... bo remontuot gali prisireikt gana brangiai ta ![]() ![]() pati pirmoji yra skirta tik hidropneumatibnes sistemos reguliavimui sevise, kai sistemai pilnai atpalaiduojama. automobili gali lengvai stumdyti po lygu kiema, nes kitaip dar kokis akmenukas ka nors negero padarys pati auksciausia skirta velgi servisiniams dalykams - cia gal tixliau ir konkreciau, kas ten reguliuojama, ![]() seip gali pabandyt, paskui papasakosi, kas nutiko, kas girdejosi, ka jautei, kiek kainavo ;-P kazkas konfoje bande awtobane 130 vaziuodamas i mini-min nuleisti. pagimdyt nepagimde, bet baimes tai uzteko ilgam... vienzod, skaityk userio manuala ir neexperimentuok. o del 40km greicio ant MAX tai malgis teisus - krato kaip nzn kas, ir net didelis uzpakalis nelabai pagelbsti ;-D taip pat ir amortikams bei granatoms, kiek teko girdeti, nera labai sveika |
Autorius: | db_xm [ Kov 03 2004, 09:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Technishkai todel, kad optimalus amortizatoriu Eigeno daznis yra normalioje padetyje. Pakaba daugiau nuleidus ar pakelus, Eigeno daznis yra per didelis arba per mazas ir svyravimai yra labai prastai slopinami. Todel labai greitai galima ishbaladot visa pakaba arba apsiverst. |
Autorius: | Anonymous [ Kov 03 2004, 15:15 ] |
Pranešimo tema: | |
o aš buvau nuleidęs ant žemiausios, važiavau beveik šimtu. ![]() jausmas buvo nekoks, bet pasekmių jokių ![]() pasirodo aš idiotas ![]() ![]() |
Autorius: | Vovka [ Kov 03 2004, 15:25 ] |
Pranešimo tema: | |
Na šiaiap instrukcija tyrėtų būti.... ![]() ![]() |
Autorius: | Vaidas [ Kov 08 2004, 11:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl kilnojimo važiuojant |
va va, man neseniai nuluzo aukscio korektoriaus svirtele ar panasiai. Tai Subine iskeles vaziavau, o priekis nusmiges, po to priekis iskilo, subine nukrito ir toks sirdziai mielas garsas metalinis pasigirdo.Kita diena is Seskines i CP servisa ant 40 km vaziuoti vienas kaifas-Xantia sisiokineja kaip kengura, cigarete is burnos krenta, mineralinis taskosi po visa salona. Grynas kaifas-kaip rodeo. Ant paaukstintos su Xantia-30 max ir tai ten kur asfaltas lygus kaip stiklas, visur kitur-mazochizmas |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |