WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Atraminiu gumu restauravimas Kaune
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=27524
Puslapis 13

Autorius:  Vycius [ Rgs 17 2012, 21:34 ]
Pranešimo tema:  Atraminiu gumu restauravimas Kaune

Prasom kam reikia ir negailit pinigeliu..

http://www.elastomer.eu/lt/ivairios-pagalves.html

As savo jau restauravau saviskei zaliukei,kokybe patenkintas :appl:

Paveikslėlis
Paveikslėlis

Siandien jas sudejau ir stab.traukes,uztrukau valanda :wink:

Autorius:  nerimka [ Rgs 17 2012, 21:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Atraminiu gumu restauravimas Kaune

Kuo patenkintas, kad neislenda per kapota? Gi nedirba tos restauruotos gumos taip kaip turi dirbt, nes net ne gumines jos.

Autorius:  Vycius [ Rgs 17 2012, 22:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Atraminiu gumu restauravimas Kaune

Vaziavime skirtumo nejauciu,per kapota nelenda.....duodu kepure prisikt kad lyginant masinas su originaliom atraminem ir retauruotom skirtumo nejus niekas jei to nezinos :wink: ir dar vienas dalykas, kaip suprast ta "jos net negumines" ? :appl:

Autorius:  Sintaras [ Rgs 17 2012, 22:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Atraminiu gumu restauravimas Kaune

nerimka rašė:
Kuo patenkintas, kad neislenda per kapota? Gi nedirba tos restauruotos gumos taip kaip turi dirbt, nes net ne gumines jos.


keistai skamba...aisku patenkintas turi buti, kad neislys per kapota. As kai ta patyres jau karta, galiu pasakyt, kad nekoks jausmas ir papildomos nemazos islaidos remontui..
Teoriskai gal jos ir nera tokiu paciu parametru kaip originalios, bet kaip sake, kol tu pajausi kanors nezinodamas tai spesi ir masina suvazinet su tom gumom restauruotom...

Autorius:  Sintaras [ Rgs 17 2012, 22:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Atraminiu gumu restauravimas Kaune

Vycius rašė:
Vaziavime skirtumo nejauciu,per kapota nelenda.....duodu kepure prisikt kad lyginant masinas su originaliom atraminem ir retauruotom skirtumo nejus niekas jei to nezinos :wink: ir dar vienas dalykas, kaip suprast ta "jos net negumines" ? :appl:


beje, kiek kainavo uz abi gumas?

Autorius:  Vycius [ Rgs 17 2012, 22:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Atraminiu gumu restauravimas Kaune

As isvis nesuprantu tu kurie sako jog tos gumos kardinaliai keicia vaziavima :roll: nu gerai,takim jus norit pajust ta "tikraji" vaziavima tai prasom pradekit nuo padangu modelio pirkimo toks koks buvo isriedant is gamyklos,susidekit tikrus originalus sailenblokus,nes tai juk irgi guma ir kito gamintojo gali neatitikt originalo specifikaciju,pasikeiskit i ORIGINALUS galinio balkio sailentus visus,susidekit originalius sakiu guolius ir galiausiai SUSIDEKIT ORIGINALIAS ATRAMINES GUMAS kuriu daugelis is cia esanciu net nesidomejo kainos kiek jos kainuoja, o kiek dar mazgu pacioj hidraulikoj reik padaryt senai masinai kad ji vaziuotu kaip nauja??? Tad baigiam sneket apie tokias nesamones kaip restauruotos gumos-vaziavimo malonumo praradimas :lol: Dar klausimas ar tie kurie vadina jas "neguminem" bent ciupinejo nors karta restauruota atramine sios imones...

Uz abi sumokejau 400 + PVM, nes PVM bus sugrazintas.

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 17 2012, 22:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Atraminiu gumu restauravimas Kaune

Manau, kad skirtumas toks pats, kaip į 30metų variklį, pramynusį lemoną, pilti Motecą pusiau sintetinį arba pilnai sintetinį castrolį ar mobilį. Nei su tuo, nei su anuo tepalu kaip naujas jau nebedirbs, bet savo darbą darys, o ant atrabotkės arba visai be tepalo važiuojant užkals bent 10kart greičiau.
Na prisipažinkit, ar bilda ir kliba tos pagalvės labai, kol dar nebūna sutrūkusios? Kažkas forume tikrai keitėsi (bent jau deimantukas) į naujas originalias. Įdomu, ar atsirado papildomas komforto jausmas, atmetus saugumą.

Firmos ar IDV vardu darei, ar pats moki PVMą pasiimt?

Autorius:  Vycius [ Rgs 17 2012, 22:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Atraminiu gumu restauravimas Kaune

Maniskej zaliojoj pakeistos ir galines pagalves ir atramines priekines dabar jau,esu vaziavimu patenkintas labai,nekuris keis tokias dalis zinant ju kainas kai masinos rida skydelyje jau beveik 340 000 ir neaisku kiek dar nusukta buvo :D

Autorius:  AurisKo [ Rgs 17 2012, 22:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Atraminiu gumu restauravimas Kaune

Vycius rašė:
Maniskej zaliojoj pakeistos ir galines pagalves ir atramines priekines dabar jau,esu vaziavimu patenkintas labai,nekuris keis tokias dalis zinant ju kainas kai masinos rida skydelyje jau beveik 340 000 ir neaisku kiek dar nusukta buvo :D


O, jau ir Vycius "paragavo" restauruotas :appl: Lai kiti iš pavydo lenda per kapotą neišbandę ir jau su nuomone :D

Autorius:  proffanas [ Rgs 18 2012, 06:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Atraminiu gumu restauravimas Kaune

Yra skirtumas tarp guminių ir plastikinių (poliuretaninių) atraminių, ypač posūkiuose, kai važiuoklei tenka papildomos apkrovos, ir šia tema bet kuriam galiu prišikti į kepurę- tiek teoriškai, tiek praktiškai. Kitas reikalas, kad norint tą pajusti praktiškai, subinė turi būti ne geležinė (kaip yra pas daugumą), o kaip pas princesę, pajuntančią žirnį per devynis pūkinius paklotus :D . Kas dėl teorijos- nu turbūt visi važinėjantys žaliakraujais žino, kad posūkiuose priekinių hidrocilidrų štokai vartosi kartu su atraminėmis, bei kad atraminės gesina dalį kėbului tenkančių kelio nelygumų ir vibracijų; todėl originaliose atraminėse ir naudojama tam geriausiai tinkanti guma, o ne velniaižin kas. Su a la plastikinėmis atraminėmis, nesunku numatyti, kur kas labiau apkraunami visi kiti važiuoklės elementai, ir, automatiškai, jie laikys kiek trumpiau.

Tačiau taip pat nesunku suprasti, kad kainų skirtumas tarp originalių guminių ir elastomerinių atraminių yra milžiniškas (ypač XMo atveju), ir ryžtis pirkti naują originalą gali tik maniakas (kestukas pvz.). Aš savo laikais spėjau prisigaminti XMui guminių atraminių (ko, suprantama, nesigailiu), tebeturiu atsargą ilgiems metams, tačiau jei tą tektų daryti šiandien, perdaug nesukdamas galvos dėčiausi elastomerines. Net ir dažnesnis sailentų ar šarnyrų keitimas visvien laisvai pasidengs atraminės kainų skirtumu, o tą nedicką skirtumą amortizacijoje galima kompensuoti pvz. idealiai sureguliavus mašinos aukštį ar 0,1-0,2bar sumažinus slėgį padangose.

Manau, kad jei mašina neskirta tapti antikvarine, su visutėlėmis originaliomis detalėmis- galima dėtis tuos elastomerus, perdaug nesukant sau galvos.

Autorius:  nerimka [ Rgs 18 2012, 09:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Atraminiu gumu restauravimas Kaune

Man pasirode per daug entuziazmo tam poste, tai biski pavariau. Jei suplistu ar baiginetusi, deciau tas restauruotas. Bet jei padorios dar stovi - nemanau kad gera mintis net ir negailint to simto kito.

Autorius:  Vycius [ Rgs 18 2012, 15:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Atraminiu gumu restauravimas Kaune

hmm,idomu dabar man pasidare,negi jus manot kad jos yra kietos ir visiskai nevaiksto nei i viena krypti sukinejant vaira kai juda stokai? Praktiskai garaze pabandziau ant stovincios masinos,nes turiu dar viena ir sena guma tai ja palikau,o kitoj pusej imeciau nauja,sukinejant vaira ar kaip kitaip bedulkinant tas gumas ji(naujoji) juda identiskai taip pat kaip ir originalas kiek iziureti eina plika akimi.... :)

Autorius:  Saulynas [ Rgs 18 2012, 16:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Atraminiu gumu restauravimas Kaune

Nepergyvenk tu taip,viskas ten gerai :)

Autorius:  riksas [ Kov 29 2013, 14:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Atraminiu gumu restauravimas Kaune

Jau treti metai pas mane elastomerinės stovi. ne plastmase ten tikrai. Gal truputi kietesnės nei šviežia guma, bet jei lygint senas bet dar geras originalias, tai vargu ar kas matys skirtumą (ne teorinį). Važinėju ir vargo nematau.

Autorius:  Eddy [ Kov 12 2014, 17:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Atraminiu gumu restauravimas Kaune

Kaip su c5 gumom ? Plysta kam nors ? :) esu patyres su xantia toki malonuma, tai su siuo noretus isvengt :)

Puslapis 13 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/