proffanas rašė:
assembled rašė:
Dėkui už komentarą

Nesilazdavok

. Teoriškai, žiūrint į schemą, tas lyg ir įmanoma, bet praktiškai visada pasitaiko tik vienas bugas: slėgis iš "from height corrector" (ten atvadas iš galinės pakabos), patenka tiesiai į "to rear brakes". Ir galas ima stabdyti, bei galas dėl slėgio netekimo kritinėti nė nepalietus stabdžių pedalo. O šiknos kilojimasis stabdant beveik visada būna susijęs su oru stabdžių sistemoje. Atskirais atvejais, už priežastį dar pasitaiko iš anksto per aukštai iškelta subinė (t.y. blogai išstatytas aukštis), kada bardakui sukelti pakanka ir poros mažyčių burbuliukų.
Tavo nusakytas variantas, teoriškai, irgi gali būti priežastimi (pajudinus stabdžių krano plunžerius, t.y. nuspaudus stabdžių pedalą, slėgis iš bendros sistemos perduodamas tiesiai į galinę pakabą), bet tada stabdžių kranui jau turėtų būti total kaput: priekiniai plunžeriai jame dyla daug mažiau, nei galiniai, ir su tokia mašina jau fig pavažiuotum, nes nuotėkiai eitų jau į visas skyles. Todėl, apibendrintu atveju ir rašau: neįmanoma.
Man stabdant sikna nesikilnoja,tik uzvedus automobily jinai nusileidzia ir vel greit atsistoja,stabdziu suportus atmesdavo po geru 5s bet ir tai nepilnai,kartais budavo kad neuztekdavo antros pavaros tolimesniam ysibegejimui,pakeitus stabdziu krana visos problemos dingo,tame ir beda kad jam jau kapuc buvo

,tad mano atveju draugai neisrasdinekim dviracio

o pripazinkim tiesa,kad visgi stabdziu kranas nuejo
