WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 22:22

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 04 2013, 11:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
proffanas rašė:
Taigi, atmetus visas fantastikas, tau tektų grįžti prie senų gerų hidraktyvinių sferų ir jų vožtuvų... Apie HA2 pamiršk- instaliuotis teks HA1. T.y. "veikia/neveikia". Iš anksto pamiršk savo bajerius apie TIK
assembled rašė:
kalba eina TIK apie kietumo reguliatorių įmontavimą ;)
.Surask vietas, kur būtų galima įkišti priekinei ir galinei važiuoklei reikiamas papildomas hidraktyvines sferas. Surask tarp jų vietą instaliuoti HA1 vožtuvą. Nusivesk iš salono ir laiduką nuo jungiklio iki to vožtuvo :) . Ir išvedžiok tarp jų vamzdyną :)
Sudėtingiausias laukiantis darbas- perskaičiuoti sferų žiklerių diametrus ir jų plokštelių storius bei kietumus pagal savo automobilio masę, ir masių pasiskirstymą. Formulėmis galiu sušelpti, bet kadangi sferų pats visvien nesigaminsi [tas įmanoma, tik turint senąsias, iki 1966m gamintas DSo sferas su keičiamais žikleriais/plokštelėmis], gausi ieškotis ir imti kažką parametrais artimiausio. Pagal mašinos dydį ir masę, greičiausiai tai bus hidraktyvinės Xantijos sferos. Na, o toliau seks vamzdyno instaliavimas, ir, galop, pirmoko XMo HA1 vožtuvo instaliavimas (HA2 pamiršk; be kompo jis nedirba).

Ar verta?... :D

Ačiū už tokį ilgą ir gausų idėjomis atsakymą.

Jei pakankamai atidžiai skaičiau FAQ, tai HA1 nuo HA2 reguliatoriai nagrinėjamo klausimo rėmuose iš esmės skiriasi tuo, kad HA1 yra vienas vožtuvas, kuris hidrauliškai valdo abu reguliatorius, o HA2 vožtuvai yra reguliatoriuose, todėl susitaupo vienas vamzdis. Tai, kad HA2 valdymas nėra tiesiog 12 V padavimas yra šiuo atveju ne esminis dalykas. Padaryti reikiamą valdymo signalą (pradinis 0,5 s impulsas, 0,5 A srovės palaikymas paskui, 1 kHz signalas ir t.t.) duodantį elektroninį įrenginį šiuo atveju bene pats paprasčiausias uždavinys.

Iš kitos pusės, gal būt HA1 reguliatoriai techniškai kuo nors pranašesni prieš HA2?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 05 2013, 18:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Reguliatoriai- tokie patys. Skirtumas tik elektromagnetiniuose vožtuvuose. Pas HA2 jų yra du. Pakankamai jautrūs; ir įtampos šuoliams (dega juose įmontuoti diodai), ir linkusiais trūnyti aliumininiais korpusais. HA1 vožtuvai tų problemų neturi. Galbūt, esminis skirtumas yra tame, kad HA1 būna tik kietas arba minkštas, o HA2, dėl "šokinėjančio" savo darbo, turi dar melejoną tarpinių, milisekundes trunkančių padėčių. Todėl persijungimas iš "minkšto" į "kietą" antrame HA nėra toks staigus (principe, tam HA2 ir buvo sukurtas) :) . Tačiau, kadangi tu grasinai neinstaliuoti kompo anei jo daviklių, ir kietą padėtį statysi kai tik panorėsi, paspaudęs mygtuką, HA2 su savuoju delsimu tau beprasmis (ir elektrovožtuvų reikėtų dviejų; ir dar schemutę teisingų impulsų generavimui instaliuotis). Vamzdyno ilgis abiem atvejais bemaž vienodas. Laidynas pas HA1 kiek trumpesnis (nes šerti reikia tik vieną vožtuvą). Ir, kai tau reikia "kieto" režimo, paspaudęs knopkutę pas HA1 jį gauni akimirksniu, be HA2 būdingo "pamąstymo".

Aš jau N metų stoviu už HA1, kaip daug geriau atitinkantį manuosius poreikius, o ko reikia tau- spręsk pats.
Jei prisireiks kokio ekstremaliai kieto režimo- jis nustatomas, tik iš anksto parenkant ratų sferų slėgius ir žiklerius. Jei įsigeisi didelio minkštumo (kaip su originaliomis sferomis, pvz., ar netgi iki įsilingavimo)- tai galima iš anksto koreguoti kietumo reguliatoriuose esančiais žikleriais. Laukia didis hemorojus, kol po keliolikto sferų keitimo (ir gal netgi HA1 ir HA2 kaitaliojimo) gausi būtent tuos parametrus, kurių nori, bet jei užsidegei- kodėl gi ne? :) Aš kažkada irgi buvau užsidegęs pasidaryti, kad elektrohidraulinis "ručnykas" (valdomas knopke) stabdytų galinius ratus, prikompiliavau netgi ABS (kad ant ledo tai būtų tinkama tobulam trajektorijos koregavimui, o ne čiuožimui ), pasidariau brėžinius, susikomplektavau detales, pradėjau instaliuoti... Ir užmečiau :lol: .
Būna.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 05 2013, 19:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Dar kartą ačiū už atsakymus. Kaip jau sakiau, man visada malonu skaityti jūsų žinutes :)

Žiūrint į xantia galinę pakabą, atrodo, jog galima būtų tiesiog visą galinę hidrauliką perkelti tiesiai į BX'ą, padarant trūkstamus kronšteinus, paliekant BX'inę aukščio koretoriaus grupę. Lieka sugalvoti kaip įkišti xantia hidrocilindrą į BX tiltą, nes ten lyg siaurokas tarpas vamzdelio pajungimo vietai ant cilindro.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 05 2013, 21:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
ten lyg siaurokas tarpas vamzdelio pajungimo vietai ant cilindro.
Na, temos komentarai nuo to ir prasidėjo. Kur visas suplanuotas gėrybes krausi? ;) . Jei tai būtų paprasta kaip du pirštus..., gūglas jau būtų pilnas variantų.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 05 2013, 21:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Čia jau tolimesnis klausimas, svarbu išsiaiškinti ar yra visos tinkamos detalės. Priekinės antraminės nuo xantia tinka BX'ui?


Beje, BX 4x4 įdomiai padaryta gale. Ten originalus vamzdelio pajungimas hidrocilindre neišgręžtas. Vietoj sferos įsukta detalė su storo vamzdelio pajungimu, pati sfera iškelta į šoną ant spec laikiklio, nes sferos vietoje praeina pusašis. Abiems ratams viskas atskirai. Į tuos laikiklius ateina plonas vamzdelis iš aukščio korektoriaus. Sferos kaip akumuliatorinės, be žiklerių.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 05 2013, 21:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
gale -deti visa xantijos tilta, perdarant tilto kronsteinus. turesi iskarto HA2. kaip prieki pakeisit-pasitelkit fantazija.... bx atramines ant 3 varztu ir ju amortikai be konusu. keisti amortikus-keisti stupicas? keisti vairo traukiu antgalius, keisti pusasius ar granatas? paprastesnis variantas experimentuoti darant didela skyle ir sriegiant bx sferos kronsteine (tas kur ant atramines gumos.).

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 05 2013, 21:57 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Vadinasi, gale kaip ir viskas išsprendžiama. Priekyje dar reikia sprendimo su atraminėmis, vieta kur dėti patį kietumo reguliatorių.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 05 2013, 22:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
jau tik nereikia pasaku kad nerasit kur padet sfera pas bxa.... man idomiau su vamzdzio pajungimu i atramine :P :D beje-galiu pagelbet pigiai su kaikuriom dalim. tik tilto pas mane nebera.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2013, 07:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Reikės pasidomėti kaip ten su atraminės skylės didinimu. Jei kaip ir visur ten yra burbuliukas ant vamzdelio ir gumytė, tai reikia už sriegio pratekinti. O šitai kaip padaryti tokiam nepatogiam daiktui kaip atraminė, jau klausimas.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2013, 21:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
ha to neturi. gale tiesiog grybas. eina vamzdukasir galas kaip plaktuku uzplaktas (zinoma idealiai graziai...)

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 07 2013, 19:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Šiaip, nesihemorojinčiau su atraminėn/amortikan einančio vamzduko keitimu, nes tai gali sudaryti ir daugiau nei pusę visų darbo sanaudų. Paprasčiausiai, dėl mažesnio vamzdelio pralaidumo priekyje hidraktyvas pilnai neatliks jam skirtų funkcijų (ribiniais atvejais, užtaikius drūton duobėn, galima gauti "vairu į dantis"), bet standartiniais, dažniausiai pasitaikančiais važinėjimo atvejais (gatvėse be rato gylio duobių), kai nereikalingas momentinis viso sferos tūrio atidavimas, jis dirbs kaip priklauso.
Aš bandyčiau be lyšno hemorojaus, taip bus daug greičiau/paprasčiau, ir neverta ruošti mašinos ribiniams atvejams, kurie gal niekada (jei nėra potraukio lakstyti negreideriuotais žvyrkeliais) ir nepasitaikys, ale pono kiaušai- pono valia ;) . Tik norėtųsi, kad projektą baigtumei, o ne dėl komplikacijų užmestum pusiaukelėje.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 36 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007