WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 17:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: nepastovus galo aukštis
StandartinėParašytas: Rgp 10 2013, 23:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2013, 08:27
Pranešimai: 261
Miestas: Klaipėda
Užkūrus mašiną, ne visada vienodai pakyla galas. Kartais visai nepakyla, kartais normaliai pakyla. Aukštis skiriasi 6-7 mm. Kame šaknys?

Auto: C5 III, 2.0i, HA3+

_________________
Citroen C5 X7 '08 Exclusive


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: nepastovus galo aukštis
StandartinėParašytas: Rgp 11 2013, 07:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2013, 08:27
Pranešimai: 261
Miestas: Klaipėda
megejasm rašė:
Užkūrus mašiną, ne visada vienodai pakyla galas. Kartais visai nepakyla, kartais normaliai pakyla. Aukštis skiriasi 6-7 mm. Kame šaknys?

Auto: C5 III, 2.0i, HA3+


Pasitaisau, aukštis skiriasi 12-13 mm. Nors pajungus Lexia tokio skirtumo nerodo. Aukštis pagal Lexia 117 - 120 Steps (tai išeitų apie 3-4 mm).

_________________
Citroen C5 X7 '08 Exclusive


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: nepastovus galo aukštis
StandartinėParašytas: Rgp 11 2013, 11:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2013, 08:27
Pranešimai: 261
Miestas: Klaipėda
Radau, klaidą. Aukščio daviklio traukutė kliba. Išrūdijusi.

_________________
Citroen C5 X7 '08 Exclusive


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: nepastovus galo aukštis
StandartinėParašytas: Rgp 11 2013, 12:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
megejasm rašė:
Radau, klaidą. Aukščio daviklio traukutė kliba. Išrūdijusi.

Elementaru

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: nepastovus galo aukštis
StandartinėParašytas: Rgp 06 2017, 11:32 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgp 06 2017, 11:22
Pranešimai: 1
Miestas: Craigavon, N.Ireland
megejasm rašė:
Radau, klaidą. Aukščio daviklio traukutė kliba. Išrūdijusi.

As kaip kol kas visiskas naujokas citrinose paklausiu kur ta aukscio reguliavimo traukute randasi, pas mane panasi problemele, priekis visada truputi aukstesni nei galas, o kiek maciau kitu C5 priekis ir galas stovi lygiai, pabandysiu ir as pasiziureti


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: nepastovus galo aukštis
StandartinėParašytas: Rgp 06 2017, 16:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Rolandas_B rašė:
megejasm rašė:
Radau, klaidą. Aukščio daviklio traukutė kliba. Išrūdijusi.

As kaip kol kas visiskas naujokas citrinose paklausiu kur ta aukscio reguliavimo traukute randasi, pas mane panasi problemele, priekis visada truputi aukstesni nei galas, o kiek maciau kitu C5 priekis ir galas stovi lygiai, pabandysiu ir as pasiziureti

Traukute bus prisukta prie stabilizatoriaus. Pamatysi tikrai jei lysi po apacia. Gale matosi labai gerai, priekyje, siek tiek pasislepus. Bet jei rasi stabilizatorių rasi ir traukute :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: nepastovus galo aukštis
StandartinėParašytas: Rgp 06 2017, 21:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 217
Miestas: Šiauliai
Rolandas_B rašė:
megejasm rašė:
Radau, klaidą. Aukščio daviklio traukutė kliba. Išrūdijusi.

As kaip kol kas visiskas naujokas citrinose paklausiu kur ta aukscio reguliavimo traukute randasi, pas mane panasi problemele, priekis visada truputi aukstesni nei galas, o kiek maciau kitu C5 priekis ir galas stovi lygiai, pabandysiu ir as pasiziureti

Pas mane irgi galas stovi žemiau pagal tarpus tarp arkų, bet traukutė nekliba prie galinio stabilizatoriaus. Reikia kalibruot gal aukštį? Sunkiai kalibruojasi?
Šiaip pastebėjau, kad visom jom priekis žiūri į viršų...

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: nepastovus galo aukštis
StandartinėParašytas: Rgp 06 2017, 23:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Dziastis rašė:
Rolandas_B rašė:
megejasm rašė:
Radau, klaidą. Aukščio daviklio traukutė kliba. Išrūdijusi.

As kaip kol kas visiskas naujokas citrinose paklausiu kur ta aukscio reguliavimo traukute randasi, pas mane panasi problemele, priekis visada truputi aukstesni nei galas, o kiek maciau kitu C5 priekis ir galas stovi lygiai, pabandysiu ir as pasiziureti

Pas mane irgi galas stovi žemiau pagal tarpus tarp arkų, bet traukutė nekliba prie galinio stabilizatoriaus. Reikia kalibruot gal aukštį? Sunkiai kalibruojasi?
Šiaip pastebėjau, kad visom jom priekis žiūri į viršų...

Galima auksti reguliuoti mechaniskai tos traukutes pagalba, arba programiskai. Sunkumas priklauso kaip ta dalyka ismanai, jei viskas aisku, tai nesunku :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: nepastovus galo aukštis
StandartinėParašytas: Rgp 07 2017, 06:33 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 217
Miestas: Šiauliai
Tai atleidi nuo stabilizatoriaus, pasuki šiek tiek į aukštesnę pusę, kad mašina statytų ir tiek tuomet :)

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: nepastovus galo aukštis
StandartinėParašytas: Rgp 07 2017, 08:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Dziastis rašė:
Tai atleidi nuo stabilizatoriaus, pasuki šiek tiek į aukštesnę pusę, kad mašina statytų ir tiek tuomet :)
Pirma traukute nusiimi nuvalai rudis purvus nuo obuoliu sutepi uzmauni. Ka ten is akies zadi reguliuot :lol: pasijungsi leksija ir rodys kuos uzduotas ir koks esamas aukstis. Ir tada jeigu reiks.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: nepastovus galo aukštis
StandartinėParašytas: Rgp 11 2017, 04:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Arthur rašė:
Dziastis rašė:
Tai atleidi nuo stabilizatoriaus, pasuki šiek tiek į aukštesnę pusę, kad mašina statytų ir tiek tuomet :)
Pirma traukute nusiimi nuvalai rudis purvus nuo obuoliu sutepi uzmauni. Ka ten is akies zadi reguliuot :lol: pasijungsi leksija ir rodys kuos uzduotas ir koks esamas aukstis. Ir tada jeigu reiks.

Lexia duoda 10mm amplitude bendra galutiniam privedimui ir atskaitos taskas releatyvus. Jei jau sureguliuota ant 0, duos 10mm pakelt, jei +10, tai duos tik nuleist. Visas kitas reguliavimas tik mechaninis.
Beje, net neaisku, apie kurios kartos ir koki C5 kalbame. Jei treciokas su pilna naujausio modelio hidroaktyvine pakaba, tai ten keturi davikliai ir ne pagal stabylnika, o pagal sakes. I ta sistema dar neteko rimtai pasigilinti, kol dar nieks su tokia beda nebuvo atvaziaves, bet ten viskas kitaip, kazkaip visvien turi issivesti vidurkius, o gal keturiu konturu valdymo...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: nepastovus galo aukštis
StandartinėParašytas: Rgp 11 2017, 06:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
Arthur rašė:
Dziastis rašė:
Tai atleidi nuo stabilizatoriaus, pasuki šiek tiek į aukštesnę pusę, kad mašina statytų ir tiek tuomet :)
Pirma traukute nusiimi nuvalai rudis purvus nuo obuoliu sutepi uzmauni. Ka ten is akies zadi reguliuot :lol: pasijungsi leksija ir rodys kuos uzduotas ir koks esamas aukstis. Ir tada jeigu reiks.

Lexia duoda 10mm amplitude bendra galutiniam privedimui ir atskaitos taskas releatyvus. Jei jau sureguliuota ant 0, duos 10mm pakelt, jei +10, tai duos tik nuleist. Visas kitas reguliavimas tik mechaninis.
Beje, net neaisku, apie kurios kartos ir koki C5 kalbame. Jei treciokas su pilna naujausio modelio hidroaktyvine pakaba, tai ten keturi davikliai ir ne pagal stabylnika, o pagal sakes. I ta sistema dar neteko rimtai pasigilinti, kol dar nieks su tokia beda nebuvo atvaziaves, bet ten viskas kitaip, kazkaip visvien turi issivesti vidurkius, o gal keturiu konturu valdymo...

Jei kalbam apie x7 tai buna ir su 2 davikliais ant stabilizatoriu ir su 4. Su 4 davikliais buna galingieji varikliai. Del pacio reguliavimo, tai sitiem diapazonas su lexija didesnis apie +-3cm nuo mechanines padeties :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007