WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
nepastovus galo aukštis http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=30078 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | megejasm [ Rgp 10 2013, 23:24 ] |
Pranešimo tema: | nepastovus galo aukštis |
Užkūrus mašiną, ne visada vienodai pakyla galas. Kartais visai nepakyla, kartais normaliai pakyla. Aukštis skiriasi 6-7 mm. Kame šaknys? Auto: C5 III, 2.0i, HA3+ |
Autorius: | megejasm [ Rgp 11 2013, 07:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: nepastovus galo aukštis |
megejasm rašė: Užkūrus mašiną, ne visada vienodai pakyla galas. Kartais visai nepakyla, kartais normaliai pakyla. Aukštis skiriasi 6-7 mm. Kame šaknys? Auto: C5 III, 2.0i, HA3+ Pasitaisau, aukštis skiriasi 12-13 mm. Nors pajungus Lexia tokio skirtumo nerodo. Aukštis pagal Lexia 117 - 120 Steps (tai išeitų apie 3-4 mm). |
Autorius: | megejasm [ Rgp 11 2013, 11:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: nepastovus galo aukštis |
Radau, klaidą. Aukščio daviklio traukutė kliba. Išrūdijusi. |
Autorius: | Saulynas [ Rgp 11 2013, 12:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: nepastovus galo aukštis |
megejasm rašė: Radau, klaidą. Aukščio daviklio traukutė kliba. Išrūdijusi. Elementaru |
Autorius: | Rolandas_B [ Rgp 06 2017, 11:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: nepastovus galo aukštis |
megejasm rašė: Radau, klaidą. Aukščio daviklio traukutė kliba. Išrūdijusi. As kaip kol kas visiskas naujokas citrinose paklausiu kur ta aukscio reguliavimo traukute randasi, pas mane panasi problemele, priekis visada truputi aukstesni nei galas, o kiek maciau kitu C5 priekis ir galas stovi lygiai, pabandysiu ir as pasiziureti |
Autorius: | HeLLmiX [ Rgp 06 2017, 16:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: nepastovus galo aukštis |
Rolandas_B rašė: megejasm rašė: Radau, klaidą. Aukščio daviklio traukutė kliba. Išrūdijusi. As kaip kol kas visiskas naujokas citrinose paklausiu kur ta aukscio reguliavimo traukute randasi, pas mane panasi problemele, priekis visada truputi aukstesni nei galas, o kiek maciau kitu C5 priekis ir galas stovi lygiai, pabandysiu ir as pasiziureti Traukute bus prisukta prie stabilizatoriaus. Pamatysi tikrai jei lysi po apacia. Gale matosi labai gerai, priekyje, siek tiek pasislepus. Bet jei rasi stabilizatorių rasi ir traukute ![]() |
Autorius: | Dziastis [ Rgp 06 2017, 21:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: nepastovus galo aukštis |
Rolandas_B rašė: megejasm rašė: Radau, klaidą. Aukščio daviklio traukutė kliba. Išrūdijusi. As kaip kol kas visiskas naujokas citrinose paklausiu kur ta aukscio reguliavimo traukute randasi, pas mane panasi problemele, priekis visada truputi aukstesni nei galas, o kiek maciau kitu C5 priekis ir galas stovi lygiai, pabandysiu ir as pasiziureti Pas mane irgi galas stovi žemiau pagal tarpus tarp arkų, bet traukutė nekliba prie galinio stabilizatoriaus. Reikia kalibruot gal aukštį? Sunkiai kalibruojasi? Šiaip pastebėjau, kad visom jom priekis žiūri į viršų... |
Autorius: | HeLLmiX [ Rgp 06 2017, 23:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: nepastovus galo aukštis |
Dziastis rašė: Rolandas_B rašė: megejasm rašė: Radau, klaidą. Aukščio daviklio traukutė kliba. Išrūdijusi. As kaip kol kas visiskas naujokas citrinose paklausiu kur ta aukscio reguliavimo traukute randasi, pas mane panasi problemele, priekis visada truputi aukstesni nei galas, o kiek maciau kitu C5 priekis ir galas stovi lygiai, pabandysiu ir as pasiziureti Pas mane irgi galas stovi žemiau pagal tarpus tarp arkų, bet traukutė nekliba prie galinio stabilizatoriaus. Reikia kalibruot gal aukštį? Sunkiai kalibruojasi? Šiaip pastebėjau, kad visom jom priekis žiūri į viršų... Galima auksti reguliuoti mechaniskai tos traukutes pagalba, arba programiskai. Sunkumas priklauso kaip ta dalyka ismanai, jei viskas aisku, tai nesunku ![]() |
Autorius: | Dziastis [ Rgp 07 2017, 06:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: nepastovus galo aukštis |
Tai atleidi nuo stabilizatoriaus, pasuki šiek tiek į aukštesnę pusę, kad mašina statytų ir tiek tuomet ![]() |
Autorius: | Arthur [ Rgp 07 2017, 08:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: nepastovus galo aukštis |
Dziastis rašė: Tai atleidi nuo stabilizatoriaus, pasuki šiek tiek į aukštesnę pusę, kad mašina statytų ir tiek tuomet Pirma traukute nusiimi nuvalai rudis purvus nuo obuoliu sutepi uzmauni. Ka ten is akies zadi reguliuot ![]() ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Rgp 11 2017, 04:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: nepastovus galo aukštis |
Arthur rašė: Dziastis rašė: Tai atleidi nuo stabilizatoriaus, pasuki šiek tiek į aukštesnę pusę, kad mašina statytų ir tiek tuomet Pirma traukute nusiimi nuvalai rudis purvus nuo obuoliu sutepi uzmauni. Ka ten is akies zadi reguliuot ![]() ![]() Lexia duoda 10mm amplitude bendra galutiniam privedimui ir atskaitos taskas releatyvus. Jei jau sureguliuota ant 0, duos 10mm pakelt, jei +10, tai duos tik nuleist. Visas kitas reguliavimas tik mechaninis. Beje, net neaisku, apie kurios kartos ir koki C5 kalbame. Jei treciokas su pilna naujausio modelio hidroaktyvine pakaba, tai ten keturi davikliai ir ne pagal stabylnika, o pagal sakes. I ta sistema dar neteko rimtai pasigilinti, kol dar nieks su tokia beda nebuvo atvaziaves, bet ten viskas kitaip, kazkaip visvien turi issivesti vidurkius, o gal keturiu konturu valdymo... |
Autorius: | HeLLmiX [ Rgp 11 2017, 06:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: nepastovus galo aukštis |
tadas1991 rašė: Arthur rašė: Dziastis rašė: Tai atleidi nuo stabilizatoriaus, pasuki šiek tiek į aukštesnę pusę, kad mašina statytų ir tiek tuomet Pirma traukute nusiimi nuvalai rudis purvus nuo obuoliu sutepi uzmauni. Ka ten is akies zadi reguliuot ![]() ![]() Lexia duoda 10mm amplitude bendra galutiniam privedimui ir atskaitos taskas releatyvus. Jei jau sureguliuota ant 0, duos 10mm pakelt, jei +10, tai duos tik nuleist. Visas kitas reguliavimas tik mechaninis. Beje, net neaisku, apie kurios kartos ir koki C5 kalbame. Jei treciokas su pilna naujausio modelio hidroaktyvine pakaba, tai ten keturi davikliai ir ne pagal stabylnika, o pagal sakes. I ta sistema dar neteko rimtai pasigilinti, kol dar nieks su tokia beda nebuvo atvaziaves, bet ten viskas kitaip, kazkaip visvien turi issivesti vidurkius, o gal keturiu konturu valdymo... Jei kalbam apie x7 tai buna ir su 2 davikliais ant stabilizatoriu ir su 4. Su 4 davikliais buna galingieji varikliai. Del pacio reguliavimo, tai sitiem diapazonas su lexija didesnis apie +-3cm nuo mechanines padeties ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |